Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-04-30
Siedlce: Usługi doradztwa finansowego i prawnego - Etap II: zarządzanie finansowaniem projektu PRZEBUDOWA, ROZBUDOWA I NADBUDOWA ISTNIEJĄCEGO BUDYNKU STAREGO SZPITALA MIEJSKIEGO W SIEDLCACH PRZY UL. STAROWIEJSKIEJ 15, wg standardów RPO woj. mazowieckiego
Numer ogłoszenia: 105525 - 2010; data zamieszczenia: 30.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Kilińskiego 29, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 025 6444483, faks 025 6444483.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz-siedlce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi doradztwa finansowego i prawnego - Etap II: zarządzanie finansowaniem projektu PRZEBUDOWA, ROZBUDOWA I NADBUDOWA ISTNIEJĄCEGO BUDYNKU STAREGO SZPITALA MIEJSKIEGO W SIEDLCACH PRZY UL. STAROWIEJSKIEJ 15, wg standardów RPO woj. mazowieckiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi doradztwa finansowego i prawnego - Etap II: zarządzanie finansowaniem projektu PRZEBUDOWA, ROZBUDOWA I NADBUDOWA ISTNIEJĄCEGO BUDYNKU STAREGO SZPITALA MIEJSKIEGO W SIEDLCACH PRZY UL. STAROWIEJSKIEJ 15, wg standardów RPO woj. mazowieckiego. Do zakresu obowiązku Wykonawcy należy: a) opracowanie projektów dokumentów niezbędnych do podpisania przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie Projektu, b) doradztwo w wyborze formy zabezpieczenia umowy o dofinansowanie Projektu, c) doradztwo związane z kompletowaniem i opisywaniem dokumentów związanych z Projektem, d) wstępną weryfikację dokumentów związanych z Projektem, e) przygotowywanie ewentualnych projektów podań o aneksowanie umowy o dofinansowanie Projektu i ewentualnie załączników z tym związanych, f) opracowywanie projektów wniosków o płatność (płatności zaliczkowe, pośrednie, końcowe) oraz innych dokumentów sprawozdawczych wymaganych przez Instytucję Wdrażającą, g) monitorowanie przebiegu realizacji Projektu, h) doradztwo związane z promocją Projektu, i) doradztwo w trakcie działań kontrolnych związanych z Projektem, prowadzonych przez instytucje weryfikujące poprawność realizacji Projektu,.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.54.10.00 - Usługi zarządzania projektem budowlanym .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - nie dotyczy 
 
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie - Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania wykonał minimum jedno zamówienie polegające na zarządzaniu projektem współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej o wartości dofinansowania z UE nie mniejszej niż 2.000.000 zł 
 
- III.3.3) Potencjał techniczny - Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - nie dotyczy 
 
- III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia - Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - nie dotyczy 
 
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa - Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000. zł Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. 
 
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
- 
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć: - wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
 
- III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
 
- 
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
 
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem postanowień ust. 2 w zakresie: 2. Terminu realizacji zamówienia w przypadku zaistnienia następujących okoliczności: a) w następstwie, wykraczających poza terminy określone w KPA, procedur administracyjnych oraz innych terminów formalno - prawnych mających wpływ na terminy realizacji zamówienia, b) wstrzymania prac lub przerw w pracach powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego. c) Zleceniodawca dopuszcza możliwość zmiany terminu obowiązywania umowy w związku ze zmianą harmonogramu realizacji projektu i wynikającymi z tego konsekwencjami. 3. Warunkiem wprowadzenia zmian zawartej umowy jest sporządzenie podpisanego przez Strony Protokołu Konieczności, określającego przyczyny zmiany oraz potwierdzającego wystąpienie okoliczności wymienionych w ust. 2. Protokół konieczności będzie załącznikiem do aneksu zmieniającego niniejszą umowę.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz-siedlce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.05.2010 godzina 11:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający informuje, że projekt Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa istniejącego budynku Starego Szpitala Miejskiego w Siedlcach przy ul. Starowiejskiej 15 będzie współfinansowany ze środków unijnych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Gminy Siedlce
- Zakup oprogramowania typu DLP, NAC i oprogramowania do monitorowania sieci i sprzętu IT dla UG i GOPS w Siedlcach w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Usługa wykonania wielobranżowych projektów budowlanych wraz z dokumentacją kosztorysową dla budynków w kompleksie wojskowym Pilawa
- Dostawa samochodu osobowego niskoemisyjnego (hybrydowego) w klasie Segmentu C (średni niższy) lub Segmentu D (średni) według klasyfikacji SAMAR za rok 2025 na potrzeby Sądu Okręgowego w Siedlcach.
- Dostawa mebli do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu II
- Świadczenie usługi gastronomicznej podczas konferencji w dniu 29 listopada 2025 r. w ramach projektu pn. "Strefa przekładu - warsztaty tłumaczeniowe dla studentów i młodych naukowców na Ukrainie"
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi pełnienia kompleksowego Nadzoru Inwestorskiego dla Zadania pn.: "Adaptacja budynku "Szary Dom" na cale muzealne wraz zagospodarowaniem wokół budynku"
- Pełnienie usługi inżyniera kontraktu dla zadania "Modernizacja i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Tolkmicku - poprawa efektywności i bezpieczeństwa sanitarnego"
- Sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn. Budowa ul. Bazaltowej nr 303184 T w Skarżysku - Kamiennej
- Budowa ulic (dróg publicznych) w gminie Kosakowo: ulica Agawy, Maciejkowa, Szarotki
- Aktywny Tczew - przebudowa i modernizacja obiektu sportowo-basenowego przy ul. Wojska Polskiego w Tczewie - pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego
- Rozbudowa budynku gminnego w m. Holendry
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.








