Ogłoszenie z dnia 2008-05-19
Toruń: Remont sali gimnastycznej
Numer ogłoszenia: 105460 - 2008; data zamieszczenia: 19.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Inżynierii Środowiska, ul. Stefana Batorego 43/49, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-56 62 313 38, fax 0-56 62 313 38.
- Adres strony internetowej zamawiającego: zsis@torun.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła publiczna ponadgimnazjalna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont sali gimnastycznej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje następujący zakres prac: 1.Rozbiórkę posadzek z deszczułek 2.Zerwanie warstwy cementowej wyrównawczej 3.Demontaż i montaż drabinek sportowych 4.Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej z folii polietylenowej i płyt styropianowych 5.Wykonanie warstwy cementowej posadzki wraz z cokolikami 6.Wymiana przewodów instalacji elektrycznej i opraw oświetlenia 7.Rozebranie ścian z cegieł na zaprawie cementowo-wapiennej 0,25*1,0*2,3 8.Wymiana drzwi na drzwi PCV 1,65*1,0*2 9.Wymiana rurociągu z rur żeliwnych kanalizacyjnych na PCV 10.Demontaż kratek ze stali profilowanej i mechanizmem nastawczym oraz montaż przepustnic wielopłaszczyznowych stalowych 11.Przygotowanie do malowania i malowanie tynków wewnętrznych 12.Malowanie grzejników 13.Badanie natężenia światła 14.Wywóz gruzu 15.Prace porządkowe po remoncie. Całość prac należy wykonać zgodnie z przedmiarem robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych obowiązującymi przepisami i normami oraz na podstawie oględzin terenu budowy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.44.20.00 - Nakładanie powierzchni kryjących Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.20.00 - Nakładanie powierzchni kryjących .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.07.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy spełniający następujące warunki: a)są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi w zakresie koniecznym do wykonania zamówienia, b)posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia określonego w niniejszym ogłoszeniu , c)dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem, potencjałem ekonomicznym i technicznym a także pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia, - zrealizowali z należytą starannością jako główni wykonawcy w ciągu ostatnich 5 lat co najmniej 3 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością zakresowi przedsięwzięcia stanowiącego przedmiot zamówienia,posiadają referencje ze zrealizowanych zadań,
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty składające się na ofertę 1. Wypełniony formularz ofertowy Formularz ofertowy stanowi załącznik nr 2 specyfikacji. Cena ofertowa zadania ( cena netto + VAT ) winna obejmować: -wartość robót wynikającą z przedmiarów robót, z specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, -koszty wszystkich robót nie ujętych w w/w dokumentach a bez których to robót wykonanie zadania byłoby niemożliwe. Zaniżenie wartości lub pominiecie pozycji przedmiarowych spowoduje odrzucenie oferty. 2.Kosztorys ofertowy szczegółowy sporządzony zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 13 lipca 2001 roku w sprawie metod kosztorysowania obiektów i robot budowlanych ( Dz. U. nr 80, poz. 867 ). 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, wystawionego nie wcześniej niż 6miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz zrealizowanych w ciągu ostatnich pięciu lat zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia ( min 3) , z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. 5. Dokumenty potwierdzające, że roboty wykazane w powyższym wykazie zostały wykonane z należytą starannością ( min. 3 ) 6. Wykaz osób i podmiotów które będą wykonywać zamówienie, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, także zakres wykonywanych przez nich czynności (dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego) Wskazanie kierownika budowy oraz dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych kierownika budowy oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. 7. Wykaz ewentualnych podwykonawców i zakres powierzonych im części zamówienia (jeśli oferent przewiduje podwykonawców ). 8. Oświadczenie, iż wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1, 2 prawa zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 prawa zamówień publicznych. 9. Polisa lub inne dokumenty ubezpieczenia potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 10. Oświadczenie wykonawcy, które z informacji załączonych do wniosków na stronach od .... do .... stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i jako takie nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania. Brak powyższego oświadczenia oznaczał będzie, że dokumenty załączone do wniosku nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsis.torun.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Inżynierii Środowiska ul. Stefana Batorego 43/49 87-100 Toruń.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2008 godzina 09:00, miejsce: Zespół Szkół Inżynierii Środowiska ul. Stefana Batorego 43/49 87-100 Toruń pokój nr 1.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Budowa okólnej bieżni lekkoatletycznej wokół boisk Orlik przy Szkole Podstawowej nr 14 przy ul. Hallera 79 w Toruniu
- "Remont węzłów sanitarno-szatniowych oraz korytarza w Zespole Szkół Technicznych przy ul. Legionów 19/25 w Toruniu".
- Super ekologiczna Szkoła Podstawowa nr 24 w Toruniu
- Rodzinny plac zabaw dla dzieci przy ul. Kusocińskiego w Toruniu.
- "Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii promocyjnej wraz z zaprojektowaniem logotypów oraz identyfikacji wizualnej na potrzeby Kujawsko-Pomorskiego Funduszu Pożyczkowego Sp. z o.o."
- Dostawa obłożeń operacyjnych (III)
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa Szpitala Św. Ducha w celu utworzenia oddziału geriatrii i opieki długoterminowej wraz z adaptacją pomieszczeń na oddział geriatryczny
- Przebudowa i remont pracowni chemicznej z zapleczem w budynku Szkoły Podstawowej nr 109 przy Al. Pracy 24 we Wrocławiu
- Inwestycje i remonty bazy oświatowej i sportowo - rekreacyjnej na terenie Gminy Brzeźnio
- Budowa kompleksu boisk przy CSiR Emilin
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z realizacją robót budowalnych i innych prac oraz czynności w zakresie zadania pn.: Odbudowa zespołu szklarniowego oraz przebudowa placu zabaw w Ogr. Bot.
- Modernizacja budynku nr 1 Szkoły Podstawowej nr 1 w Kowarach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.