eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BydgoszczRemonty obiektów budowlanych w Rejonie w Świeciu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-25

Bydgoszcz: Remonty obiektów budowlanych w Rejonie w Świeciu
Numer ogłoszenia: 105445 - 2007; data zamieszczenia: 25.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy, ul. Fordońska 6, 85-950 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3234500,3234546, fax 052 3234504,3234524.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bydgoszcz.gddkia.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty obiektów budowlanych w Rejonie w Świeciu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remonty obiektów budowlanych w Rejonie w Świeciu

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art.24 ust.1 i 2 i spełniający wymogi art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca musi dysponować następującymi osobami : 1/ kierownik robót posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności ogólnobudowlanej i legitymujący się przynależnością do Izby Inżynierów Budownictwa - 1 osoba; 2/ Pracownicy posiadający zaświadczenie lekarskie dopuszczające do wykonywania prac na wysokościach do 8 m - 2 osoby. Wykonawca musi dysponować samochodowym podnośnikiem hydraulicznym z platformą - 1 szt. Wykonawca musi wykazać, że w okresieo 5 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania zrealizował (zakończył) zadania, które obejmowały m. in. roboty w zakresie : 1/ napraw więźby dachowej - co najmniej 3 zadania 2/ pokryć dachowych z papy termozgrzewalnej o powierzchni większej lub równej 500 m2 - co najmniej 3 zadania Powyższe rodzaje robót nie muszą występować w jednym zadaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków formalnych, określonych powyżej, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty : 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 pkt 1 ustawy Pzp. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z podatkami (ważne na dzień upływu terminu składania ofert, a w przypadku braku wskazania terminu ważności, datowane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 4. Zaświadczenie z ZUS-u o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne (ważne na dzień upływu terminu składania ofert, a w przypadku braku wskazania terminu ważności, datowane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 5. Informację o osobach, które będą skierowane do wykonania zamówienia. 6. Informację o sprzęcie będącym w dyspozycji Wykonawcy. 7.Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe). Wyszczególnione pozycje należy potwierdzić dokumentami potwierdzającymi, że zadania zostały wykonane należycie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bydgoszcz.gddkia.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia, można pobrać ze strony internetowej www.bydgoszcz.gddkia.gov.pl lub odebrać w siedzibie zamawiającego: GDDKiA Rejon w Świeciu ul. Jesionowa 2A, pokój nr 3.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.07.2007 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, w GDDKiA Rejon w Świeciu ul. Jesionowa 2A w pokoju nr 2 (sekretariat)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.