To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-05-11
Lubliniec: DOSTAWA MATERIAŁÓW I SPRZĘTU MEDYCZNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU Nr sprawy: DZP-751/10/2012
Numer ogłoszenia: 105289 - 2012; data zamieszczenia: 11.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 83971 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Neuropsychiatryczny im. dr Emila Cyrana w Lublińcu, ul. Grunwaldzka 48, 42-700 Lubliniec, woj. śląskie, tel. 34 3532800; 34 3532810, faks 34 3562880.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MATERIAŁÓW I SPRZĘTU MEDYCZNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU Nr sprawy: DZP-751/10/2012.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów i sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Neuropsychiatrycznego w Lublińcu na okres 12 miesięcy od daty podpisania umowy. 2. Zamówienie podzielone jest na cztery części (Część I, Część II, Część III, Część IV). Szczegółowy opis poszczególnych części zamieszczony jest w załączniku nr 2. 3. Oferowane wyroby winny posiadać wszelkie niezbędne dopuszczenia wynikające z przepisów ustawy o wyrobach medycznych, tj. deklaracje zgodności, świadectwa CE, wpis lub zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych w zależności od klasy danego wyrobu wymagane w Polsce. 4. W celu potwierdzenia, że oferowane wyroby odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca na wezwanie Zamawiającego, zobowiązany będzie dostarczyć do siedziby Zamawiającego próbki wyrobów wymienionych w załączniku nr 2 do SIWZ. Dostarczone próbki będą podlegały weryfikacji zgodności zaoferowanego produktu z opisem zamieszczonym w poszczególnych pozycjach Załącznika nr 2. 5. Zamawiający na etapie badania ofert zastrzega sobie prawo wezwania Oferenta do przesłania poszczególnych dokumentów oraz strony katalogowej.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne 33.14.12.40 - Akcesoria cewnikowe 33.14.13.00 - Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi 33.14.13.20 - Igły medyczne 33.14.13.27 - Igły z dodatkowym otworkiem 33.19.25.00 - Probówki .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa materiałów i sprzętu medycznego jednorazowego użytku - Część I
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Firma Handlowa MEDYK Hurtownia Farmaceutyczna, ul. Turyńska 101, 43-100 Tychy, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 100451,30 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 62667,13
Oferta z najniższą ceną: 62667,13 / Oferta z najwyższą ceną: 62667,13
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Dostawa materiałów i sprzętu medycznego jednorazowego użytku - Część IV
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PYRAMED Sp. z o.o., ul. Pasieka 13A, 61-657 Poznań, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4551,00
Oferta z najniższą ceną: 4551,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4551,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBLIŃCA
- Dostawa infrastruktury niezbędnej do realizacji zadań obrony ludności i obrony cywilnej
- "Dostawa dwóch przyczep dla zespołu zarządzania kryzysowego w ramach zadań zleconych z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej realizowanych z Pr. Ochr. Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Remont bram wjazdowych z napędami wraz z remontem kostki brukowej
- Modernizacja i przebudowa drogi powiatowej 2322 S (Lubliniec - Kośmidry)
- Adaptacja lokalu użytkowego przy ul. Paderewskiego 9 w Lublińcu na pomieszczenia biurowe
- Modernizacja i dostosowanie pomieszczeń do funkcji doraźnego schronienia.
więcej: przetargi w Lublińcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sterylnego i niesterylnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku
- RZP-64/IM/2025 Drobny sprzęt laboratoryjny i akcesoria do pobierania moczu z podziałem na pakiety
- Sukcesywna dostawa sprzętu medycznego i materiałów medycznych jednorazowego użytku, z podziałem na pakiety.
- Narzędzia chirurgiczne i inne
- Urządzenia do nakłuwania żył i pobierania krwi, probówki, wymazówki
- Dostawa wyrobów higienicznych - powtórka pakietu 7
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





