eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa systemu zarządzania przepływem z wyposażeniem do zestawu Ultimate Dionex dla Katedry Farmakologii UJ CM w Krakowie. Nr sprawy DZP/CM/242/3-36/ZP/11

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-05-09

Kraków: Dostawa systemu zarządzania przepływem z wyposażeniem do zestawu Ultimate Dionex dla Katedry Farmakologii UJ CM w Krakowie. Nr sprawy DZP/CM/242/3-36/ZP/11
Numer ogłoszenia: 105284 - 2011; data zamieszczenia: 09.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Jagielloński Collegium Medicum , ul. Św. Anny 12, 31-008 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4219851, faks 012 4219851.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cm-uj.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa systemu zarządzania przepływem z wyposażeniem do zestawu Ultimate Dionex dla Katedry Farmakologii UJ CM w Krakowie. Nr sprawy DZP/CM/242/3-36/ZP/11.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu zarządzania przepływem z wyposażeniem do zestawu Ultimate Dionex dla Katedry Farmakologii UJ CM w Krakowie - typu NCP-3200RS, NANO, 1X2P-6P lub równoważny, zapewniający pełną współpracę z programami: Excalibur, DCMS Link (Dionex Driver for Excalibur), ze sprzętem: spektrometrem masowym LCQ Finnigan i pompą Switchos (LC Packings) oraz z HPLC firmy Dionex: Ultimate 3000 Pump i Ultimate 3000 Autosampler WPS-3000TPL nano. Parametry techniczne i warunki bezwzględnie wymagane dla przedmiotu zamówienia opisuje załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na system równoważny. Zamawiający w pkt 3.1 SIWZ podał model wzorcowy w celu określenia cech i parametrów jakościowych, jakim musi odpowiadać oferowany system. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego. W tym celu Wykonawca dołączy do oferty: - oświadczenie producenta systemu, że oferowany przedmiot zamówienia zapewnia pełną wspołpracę z programami: Excalibur, DCMS Link (Dionex Driver for Excalibur), ze sprzętem: spektrometrem masowym LCQ Finnigan i pompą Switchos (LC Packings) oraz z HPLC firmy Dionex: Ultimate 3000 Pump i Ultimate 3000 Autosampler WPS-3000TPL nano (w języku polskim lub z tłumaczeniem na język polski). Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wyprodukowany w 2011 r. i musi posiadać dokument wymagany obowiązującymi przepisami tj. ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (t.j. Dz. U z 2010 r. nr 138, poz. 935 z późn.zm.) potwierdzający oznakowanie CE - certyfikat CE/ deklaracja zgodności CE (w języku polskim lub z tłumaczeniem na język polski). Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. Dostawę wraz z transportem do siedziby użytkownika. 2. Instalację i uruchomienie systemu, połączone ze szkoleniem w zakresie obsługi systemu dla 3 osób wskazanych przez użytkownika. 3. Dostarczenie instrukcji obsługi w języku polskim lub angielskim. 4. Udzielenie minimum 24 miesięcznej gwarancji jakości. 5. Serwis gwarancyjny, autoryzowany przez producenta: a) czas reakcji serwisu - max. do 72 godzin od momentu zgłoszenia wad drogą mailową bądź faksem za zwrotnym potwierdzeniem otrzymania zgłoszenia; b) wymagany termin naprawy w okresie gwarancyjnym - 21 dni roboczych od chwili zgłoszenia wady; c) w przypadku braku możliwości dokonania naprawy w tym terminie, dostarczony zostanie aparat zastępczy/element naprawiany na czas naprawy o parametrach nie gorszych niż aparat zastępczy/element naprawiany; d) wykonanie w okresie gwarancji minimum 2 przeglądów gwarancyjnych w każdym roku objętym gwarancją, w terminach uzgodnionych z użytkownikiem.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.42.40.00 - Urządzenia pomiarowe i sterujące .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 56.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    - Parametry techniczne i warunki bezwzględnie wymagane przedmiotu zamówienia (wg załącznika nr 2 do SIWZ); - Szczegółowy opis proponowanego przedmiotu zamówienia (zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ); - Dokument wymagany obowiązującymi przepisami tj. ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (t.j. Dz. U z 2010 r. nr 138, poz. 935 z późn.zm.) potwierdzający oznakowanie CE - certyfikat CE/ deklaracja zgodności CE (w języku polskim lub z tłumaczeniem na język polski); - Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego. W tym celu Wykonawca dołączy do oferty: - oświadczenie producenta systemu, że oferowany przedmiot zamówienia zapewnia pełną wspołpracę z programami: Excalibur, DCMS Link (Dionex Driver for Excalibur), ze sprzętem: spektrometrem masowym LCQ Finnigan i pompą Switchos (LC Packings) oraz z HPLC firmy Dionex: Ultimate 3000 Pump i Ultimate 3000 Autosampler WPS-3000TPL nano (w języku polskim lub z tłumaczeniem na język polski)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.cm-uj.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych UJ CM, ul. Grzegórzecka 20, 31-531 Kraków, pok. 247.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.05.2011 godzina 10:30, miejsce: Dział Zamówień Publicznych UJ CM, ul. Grzegórzecka 20, 31-531 Kraków, pok. 245.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.