eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GliwiceAnalizator wielofazowy węgla

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-22

Gliwice: Analizator wielofazowy węgla
Numer ogłoszenia: 105273 - 2007; data zamieszczenia: 22.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Materiałów Ogniotrwałych, ul. Toszecka 99, 44-100 Gliwice, woj. mazowieckie, tel. 032 2701933.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.imo.gliwice.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.imo.gliwice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Analizator wielofazowy węgla.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1 Typ aparatu: Analizator wielofazowy węgla 1.2 Zakres pomiarowy: 1) Próbki SiC i zawierające SiC: - pomiar węgla wolnego (powierzchniowego) - strata prażenia w warunkach nieutleniających. 2) Próbki odpadów - oznaczenie ogólnego węgla organicznego - oznaczenie ogólnego węgla nieorganicznego - pomiar zawartości wody - straty prażenia w warunkach utleniających 1.3 Wymagane warunki techniczne oraz wyposażenie urządzenia: 1) analizator wyposażony w piec oporowy - zakres pracy pieca od 25 do 1100ºC - pomiar w obojętnej (argon) lub utleniającej (tlen) atmosferze pieca, regulacja przepływu gazu z możliwością podawania gazu z butli gazowej wyposażonej w odpowiedni reduktor do tlenu lub argonu, - regulacja szybkości ogrzewania w opcji standard (automat) - minimum 20ºC/min w opcji sterowania ręcznego - przyrost temperatury minimum co 1ºC/ minutę, - możliwość zmiany temperatury z żądanym czasem przetrzymania w danej temperaturze - dotyczy pomiaru bezpośrednio po umieszczeniu próbki w danej temperaturze, 2) zakres pomiarowy dla węgla 100 ppm - 20%, dla wody 100 ppm - 20% 3) dokładność pomiaru 50 ppm lub 3% względnego odchylenia standardowego. 4) niezależne 3 detektory do pomiaru niskich węgli, wysokich węgli i do wody, metoda absorpcji w podczerwieni z automatycznym przełączaniem zakresu, umieszczone w stabilizowanej termicznie komorze 5) program obsługi w języku polskim zapewniający dowolną konfigurację profilu temperaturowego w czasie analizy oraz obserwację sygnałów na detektorach w czasie rzeczywistym całej analizy. 6) wzorce do diagnostyki aparatu (dryftowe) na węgiel niski i wysoki oraz na zawartość wody, 7) zestaw komputerowy - właściwy do współpracy z urządzeniem, 8) oprogramowanie: a/ sterujące pracą analizatora w języku polskim, spełniające wymogi specyfikacji 21CFR Part 11 (dotyczy bezpieczeństwa danych zawartych w komputerze, uniemożliwiające całkowite usunięcie wyników pomiarów oraz zapewniające gotowość do podłączenia do systemu LIMS) b/ umożliwiające wykonanie kalibracji jednopunktowej i wielopunktowej (przy użyciu kilku wzorców) w zależności od potrzeb analitycznych,

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.25.34.56 - Analizatory chemiczne Kod CPV wg słownika 2008: 38.43.45.60 - Analizatory chemiczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 84.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 3 950,00 zł ( słownie: trzy tysiące dziewiećsetpiecdziesiątzł 00 ).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) złożą w wyznaczonym terminie ofertę zgodnie z przepisami ustawy Prawo sokość ubezpieczenia na sumę gwarancyjną min. 200 000,00 5) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj. zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat liczonych od terminu składania ofert co najmniej 3 / trzy / zamówienia o wartości i charakterze co do przedmiotu zamówienia, potwierdzonymi stosownymi dokumentami o należytym ich wykonaniu 6) udzielą gwarancji terminowej na urządzenie minimum 18 miesięcy 7) przedstawią na potwierdzenie zgodności przedmiotu zamówienia z wymaganiami jakościowymi określonymi w SIWZ wymagane certyfikaty Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą \spełnia - nie spełnia\, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. III. 2 Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oferta cenowa / wypełniony formularz ofertowy / 1a - formularz cenowy 1b - opis techniczny / wymagane dołączenie: - specyfikacji technicznej potwierdzającą własności jakościowe gwarantowane przez producenta - certyfikat bezpieczeństwa CE - zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczeniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi - Certyfikat Systemu Zapewnienia Jakości oparty na odpowiednich normach europejskich, poświadczający zgodność działań Wykonawcy/ producenta w odniesieniu do Systemów Zarządzania Jakością wg normy ISO 9001 z 2000 2. Oświadczenia: 1) Oświadczenie ( zał. Nr 2 ), że nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 oraz spełnia wymagania art. 22 ust.1 ustawy Pzp 3. Zaświadczenia: 1. Aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert / zał. nr 5 / 2. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 / trzech / lat dostaw o wartości i charakterze co do przedmiotu zamówienia / co najmniej trzy / a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbioru oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonanych z należytą starannością ( zał. nr 3 ) 3. Polisa , a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, ze Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - wysokość ubezpieczenia na sumę gwarancyjną min. 200 000,00 4. Dowód wpłaty wadium (zał. Nr 6 ) 5. Pełnomocnictwo / w razie jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik ( zal. Nr 7 ) 6. Parafowany projekt umowy ( zał. nr 8 )

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imo.gliwice.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiajacego - ul. Toszecka 99, 44-100 Gliwice.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2007 godzina 10:00, miejsce: siedziba zamawiającego, ul. Toszecka 99, 44-100 Gliwice.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.