eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrołęka › Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń grupowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-15

Ostrołęka: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń grupowych
Numer ogłoszenia: 105237 - 2014; data zamieszczenia: 15.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Ostrołęce , ul. Gen. J. Hallera 12, 07-410 Ostrołęka, woj. mazowieckie, tel. 29 7644130, faks 29 7643628.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopr.ostroleka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna jednostki samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń grupowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń grupowych dla uczestników/uczestniczek projektu pn.: Wracam na rynek pracy współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej oraz uczestników projektu pn.: Zbuduj swoją pracę współfinansowanego przez Ministra Pracy i Polityki Społecznej w ramach konkursu Gminne programy aktywizacji społeczno-zawodowej na rzecz budownictwa socjalnego - edycja 2014r. Zamówienie zostało podzielone na 9 części. Każda z nich stanowi przedmiot odrębnego zamówienia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 15.09.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada: a) wpis do rejestru instytucji szkoleniowych wydany przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej, zgodnie z art. 20 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (t.j. Dz. U. 2013r., poz. 674 z późn. zm.) oraz dokument, że wpis został zaktualizowany na 2014 rok, b) uprawnienia do prowadzenia szkoleń Operator koparko-ładowarki kl. III zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z 20 września 2001 w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. Nr 118, poz. 1263) wydane przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego, c) wpis do ewidencji szkół i placówek niepublicznych zgodnie z ustawą z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (Dz. U. z 2004 r., Nr 256, poz. 2572 z późn. zm.). Ocena spełniania warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada wiedzę i doświadczenie w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia tj.: wykonał lub wykonuje co najmniej 1 usługę, polegającą na przeprowadzeniu szkolenia grupowego o tematyce zbliżonej do przedmiotu zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Przez szkolenie grupowe należy rozumieć szkolenie, dla grupy min. 5 osób szkolących się w tym samym miejscu i czasie, tj. na tych samych zajęciach, chyba że, ze względu na specyfikę szkolenia lub wymagania zlecającego zostało ono przeprowadzone w podgrupach, w różnych salach. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż na czas realizacji szkolenia będzie dysponował narzędziami, wyposażeniem zakładu, urządzeniami technicznymi umożliwiającymi realizację szkolenia. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże iż dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi adekwatne do zakresu szkolenia kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) wypełniony Formularz ofertowy - zgodny z treścią załącznika nr 1 do SIWZ, 2) parafowany przez Wykonawcę wzór umowy - na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 8 do SIWZ, 3) parafowany przez Wykonawcę wzór umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych - na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 9 do SIWZ, 4) program szkolenia, 5) stosowne pełnomocnictwo(a) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru, 6) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia, zgodnie z ust. 5., 7) oświadczenie o warunkach lokalowych i wyposażeniu w niezbędny sprzęt instytucji szkoleniowej - w miejscu prowadzenia szkolenia, 8) certyfikat jakości usług obejmujący swoim zakresem przedmiot zamówienia (w przypadku jego posiadania), 9) ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków odbędzie się wg formuły: spełnia - nie spełnia, poprzez analizę i ocenę dokumentów i oświadczeń wymaganych w postępowaniu, 10) Wykonawca na żądanie Zamawiającego i w zakresie przez niego wskazanym jest zobowiązany wykazać odpowiednio, nie później niż na dzień składania ofert spełnienie warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 u.p.z.p i brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków o których mowa w art. 24 ust. 1 u.p.z.p., 11) dowody do wykazu głównych usług wykonanych lub wykonywanych. Dowodami o których mowa w ust. 1.1 pkt 2 są: a) poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b) oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt 12) lit. a.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Posiadanie przez instytucję certyfikatu jakości usług - 20

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana postanowień umowy zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp może nastąpić za zgodą obu stron w formie pisemnego aneksu w przypadku: 1) zmiany osoby, która uczestniczyć będzie w wykonaniu zamówienia pod warunkiem, że zmiana ta jest konieczna z przyczyn niezależnych od Wykonawcy oraz pod warunkiem, że osoba wskazana przez Wykonawcę do realizacji zamówienia będzie posiadała kwalifikacje i doświadczenie odpowiadające co najmniej kwalifikacjom i doświadczeniu osoby wymienionej w ofercie, 2) zmiany miejsca wykonania zamówienia pod warunkiem, że zmiana ta jest konieczna z przyczyn niezależnych od Wykonawcy oraz pod warunkiem, że nie zmieni się miejscowość wykonania zamówienia, a warunki lokalowe zaproponowane przez Wykonawcę będą porównywalne z warunkami wskazanymi w ofercie, 3) zwiększenia lub zmniejszenia ustalonej w umowie liczby osób skierowanych na szkolenie, 4) zmiany terminu realizacji umowy w wyjątkowo uzasadnionych przypadkach.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mopr.ostroleka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Ostrołęce, ul. Hallera 12 07-410 Ostrołęka, pokój 19.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.05.2014 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Ostrołęce, ul. Hallera 12 07-410 Ostrołęka, pokój 21 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Realizacja projektu pn.: Wracam na rynek pracy współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Szkolenie - technolog robót wykończeniowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem szkolenia jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników szkolenia do wykonywania budowlanych prac wykończeniowych. Program szkolenia oraz materiały dydaktyczne powinny być opracowane zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz uwzględniać następujące zagadnienia: 1) bezpieczeństwo i higiena pracy w budownictwie; 2) materiałoznawstwo - rodzaje materiałów, maszyn i urządzeń do wykonywania prac budowlanych; 3) dokumentacja techniczna i rysunek zawodowy z podstawami kosztorysowania; 4) technologia robót budowlanych; 5) zasady organizacji pracy i obmiaru; 6) zajęcia praktyczne, w tym między innymi: przygotowanie powierzchni, układanie glazury i posadzki, tynkowanie, szpachlowanie i malowanie ścian, montaż ścianek działowych i sufitów podwieszanych, montaż okien i drzwi, montaż paneli podłogowych i wykładzin; 7) zasady udzielania pomocy przedlekarskiej. Szkoleniem objętych będzie 10 osób. Termin realizacji zamówienia: 29 września 2014r. - 24 października 2014r. Liczba godzin szkolenia powinna obejmować minimum 120 godz. edukacyjnych i powinna zawierać zakres wiedzy teoretycznej i praktycznej (przez godzinę edukacyjną należy rozumieć 45 minut zajęć). Liczba godzin trwania szkolenia ma przypadać na każdą uczestniczkę/uczestnika szkolenia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 29.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Posiadanie przez instytucję certyfikatu jakości usług - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Szkolenie - opieka nad osobą zależną.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem szkolenia jest nabycie wiedzy i umiejętności niezbędnych do świadczenia usług opiekuńczych dla osób starszych, niepełnosprawnych oraz wykonywanie zadań opiekunki do dziecka. Program szkolenia oraz materiały dydaktyczne powinny być opracowane zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz uwzględniać następujące zagadnienia: 1) z zakresu opieki domowej nad osobą starszą: zasady żywienia osób chorych, utrzymywanie czystości w otoczeniu podopiecznego, załatwianie spraw podopiecznego związanych z gospodarstwem domowym, utrzymanie czystości skóry, utrzymanie czystości łóżka, wykonywanie pomiarów podstawowych parametrów życiowych, usprawnianie podopiecznego, zasady udzielania pomocy przedlekarskiej w stanach zagrożenia, organizowanie czasu wolnego podopiecznego, zajęcia praktyczne. 2) z zakresu wykonywania zadań opieki nad dzieckiem: stosowanie wybranych form komunikacji interpersonalnej oraz metod poznawania dziecka, określanie potrzeb dziecka i sposobów ich zaspakajania, stosowanie podstawowych zasad i metod wychowania, stosowanie wybranych gier i zabaw wpływających na rozwój dziecka, utrzymywanie w czystości skóry dziecka i jego otoczenia, zaspokajanie potrzeb fizjologicznych dziecka, zasady udzielania pomocy przedlekarskiej w stanach zagrożenia i zapobieganie urazom, pomoc w wykonywaniu pomiarów podstawowych parametrów życiowych, zajęcia praktyczne. Szkoleniem objętych będzie 27 osób. Termin realizacji zamówienia: od 16 września 2014r. do 21 listopada 2014r. Szkolenie winno odbywać się w dwóch blokach edukacyjnych. Liczba godzin szkolenia powinna obejmować minimum 250 godzin edukacyjnych, po 125 godzin edukacyjnych na każdy blok (przez godzinę edukacyjną należy rozumieć 45 minut zajęć) i powinna zawierać zakres wiadomości teoretycznych i umiejętności praktycznych - liczba godzin trwania szkolenia ma przypadać na każdą uczestniczkę/uczestnika szkolenia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 16.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Posiadanie przez instytucję certyfikatu jakości usług - 20

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Szkolenie - kucharz, kelner, barman z elementami przygotowania imprez okolicznościowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem szkolenia będzie zdobycie wiedzy teoretycznej i umiejętności praktycznych z zakresu gastronomii, w tym przygotowanie uczestnika/uczestniczki szkolenia do samodzielnej pracy kucharza, kelnera, barmana oraz zapoznanie z podstawowymi zasadami organizacji przyjęć i imprez okolicznościowych. Program szkolenia oraz materiały dydaktyczne powinny być opracowane zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz uwzględniać następujące zagadnienia: 1) organizacja placówki żywienia, w tym: podstawy prawne, bhp, ppoż i sanitarne funkcjonowania gastronomii; 2) planowanie, organizowanie i rozliczanie produkcji gastronomicznej; 3) przechowywanie surowców i przygotowanie do obróbki wstępnej; 4) technologia gastronomiczna z towaroznawstwem; 5) układanie menu; 6) sporządzanie potraw i napojów na przyjęcia okolicznościowe i inne imprezy; 7) przygotowywanie imprez okolicznościowych, z elementami dekoracji florystycznej i nakrywania stołów; 8) obsługa konsumenta; 9) zasady podawania potraw i napojów; 10) komunikacja interpersonalna; 11) obsługa kasy fiskalnej; 12) zasady udzielania pomocy przedlekarskiej; 13) zajęcia praktyczne w restauracjach lub domach weselnych. Szkoleniem objętych zostanie 14 osób. Termin realizacji zamówienia: od 29 września 2014r. do 14 listopada 2014r. Liczba godzin szkolenia powinna obejmować minimum 200 godzin edukacyjnych i powinna zawierać zakres wiedzy teoretycznej i praktycznej (przez godzinę edukacyjną należy rozumieć 45 minut zajęć) - liczba godzin trwania szkolenia ma przypadać na każdą uczestniczkę/uczestnika szkolenia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 29.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Posiadanie przez instytucję certyfikatu jakości usług - 20

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Szkolenie - pracownik biurowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem kursu jest zdobycie podstawowej wiedzy z zakresu: zasad funkcjonowania biura firmy i organizacji pracy biurowej, praktycznych umiejętności samodzielnego prowadzenia biura, oraz prowadzenia dokumentacji biurowej. Program szkolenia oraz materiały dydaktyczne powinny być opracowane zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz uwzględniać następujące zagadnienia: 1) organizacja pracy biurowej, w tym: obieg korespondencji biurowej, przyjmowanie, ewidencjonowanie, archiwizowanie i sporządzanie różnych dokumentów; 2) wybrane zagadnienia z zakresu prawa pracy, w tym: nawiązanie i rozwiązanie stosunku pracy, rodzaje umów o pracę, urlopy pracownicze, prawa i obowiązki pracownika i pracodawcy, wynagrodzenie za pracę i inne świadczenia; 3) wybrane zagadnienia z zakresu księgowości, w tym: podstawowe zasady rachunkowości; 4) wybrane zagadnienia z zakresu ubezpieczeń społecznych i rozliczeń podatkowych; 5) profesjonalna obsługa komputera z wykorzystaniem programów użytkowych z zakresu księgowości, płac i kadr; 6) obsługa nowoczesnych urządzeń biurowych i systemów informatycznych do obsługi firm; 7) organizacja i zarządzanie; 8) umiejętności interpersonalne w pracy biurowej; 9) zasady udzielania pomocy przedlekarskiej; 10) zajęcia praktyczne. Szkoleniem objętych zostanie 11 osób. Termin realizacji zamówienia: od 06 października 2014r. do 07 listopada 2014r. Liczba godzin szkolenia powinna obejmować minimum 160 godzin edukacyjnych i powinna zawierać zakres wiedzy teoretycznej i praktycznej (przez godzinę edukacyjną należy rozumieć 45 minut zajęć) - liczba godzin trwania szkolenia ma przypadać na każdą uczestniczkę/ uczestnika szkolenia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 06.10.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Posiadanie przez instytucję certyfikatu jakości usług - 20

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Szkolenie - sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej i umiejętnością korzystania z nowoczesnych technologii informacyjno-telekomunikacyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem szkolenia jest nabycie wiedzy i umiejętności niezbędnych do podjęcia zatrudnienia na stanowisku sprzedawcy z wykorzystaniem komputera, kasy fiskalnej oraz nowoczesnych technologii informacyjno-telekomunikacyjnych. Program szkolenia oraz materiały dydaktyczne powinny być opracowane zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz uwzględniać następujące zagadnienia: 1) przepisy prawne, bhp, przeciwpożarowe i sanitarne związane z zawodem sprzedawcy; 2) obsługa komputera z wykorzystaniem programów użytkowych i internetu; 3) obsługa urządzeń technicznych oraz technik teleinformatycznych i elektronicznych wykorzystywanych w handlu, w tym między innymi: obsługa kasy fiskalnej, terminalu płatniczego, tableta, smartfona, ipaqa; 4) zaopatrzenie i zakup towarów oraz dokumentowanie sprzedaży i zakupu; 5) rozmieszczanie i przechowywanie towarów; 6) kształtowanie cen w jednostkach handlowych; 7) marketing i reklama w handlu detalicznym; 8) techniki negocjacyjne w sprzedaży; 9) dekorowanie wnętrza sklepu i okna wystawowego; 10) obsługa klienta z wykorzystaniem aktywnych metod sprzedaży; 11) odpowiedzialność materialną pracowników; 12) zasady udzielania pomocy przedlekarskiej; 13) zajęcia praktyczne. Szkoleniem objętych będzie 27 osób. Termin realizacji zamówienia: od 01 października 2014r. do 20 listopada 2014r. Liczba godzin szkolenia powinna obejmować minimum 170 godzin edukacyjnych i powinna zawierać zakres wiedzy teoretycznej i praktycznej (przez godzinę edukacyjną należy rozumieć 45 minut zajęć) - liczba godzin trwania szkolenia ma przypadać na każdą uczestniczkę/ uczestnika szkolenia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.10.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Posiadanie przez instytucję certyfikatu jakości usług - 20

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Kurs - Kwalifikowany pracownik ochrony fizycznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie powinno być przeprowadzone zgodnie z przepisami określonymi w załączniku nr 1 do rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 18 grudnia 2013r. w sprawie wymagań w zakresie szkoleń i kursów potwierdzających przygotowanie teoretyczne i praktyczne w zakresie wyszkolenia strzeleckiego, samoobrony, technik interwencyjnych oraz znajomości przepisów prawa związanych z wykonywaniem ochrony osób i mienia. (Dz. U. z 2013r., poz. 1688). Zaświadczenia o ukończeniu przez każdego z uczestników szkolenia, winny być wystawione według wzoru określonego rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2012 r., poz. 186 z późn. zm.), które uprawnia uczestnika kursu do ubiegania się o wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej w trybie określonym ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.). Szkoleniem objętych zostanie ogółem 13 osób. Termin realizacji zamówienia: od 15 września 2014r. do 21 listopada 2014r. Liczba godzin szkolenia powinna obejmować minimum 245 godzin edukacyjnych. Podana liczba godzin trwania szkolenia ma przypadać na każdą uczestniczkę/uczestnika szkolenia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 15.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Posiadanie przez instytucję certyfikatu jakości usług - 20

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Kurs - operator koparko-ładowarki kl. III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem szkolenia jest przygotowanie uczestniczek/uczestników szkolenia do wykonywania pracy związanej z obsługą maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych. Szkoleniem objętych zostanie 12 osób. Termin realizacji zamówienia: od 17 września 2014r. - 14 listopada 2014r. Liczba godzin szkolenia powinna obejmować minimum 202 godziny lekcyjne. Podana liczba godzin trwania szkolenia ma przypadać na każdą uczestniczkę/uczestnika szkolenia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 17.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Posiadanie przez instytucję certyfikatu jakości usług - 20

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Szkolenie - magazynier z obsługą wózków jezdniowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników szkolenia do pracy w charakterze magazyniera z umiejętnością obsługi komputerowego programu magazynowego oraz zdobycie uprawnień niezbędnych do obsługi wózków jezdniowych z napędem spalinowym i akumulatorowym. Program szkolenia oraz materiały dydaktyczne powinny być opracowane zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz uwzględniać następujące zagadnienia: 1) gospodarka magazynowa - zagadnienia ogólne, 2) organizacja i podstawy pracy magazyniera, 3) podstawy obsługi komputera z wykorzystaniem programów użytkowych, 4) obsługa urządzeń fiskalnych, 5) zapoznanie z budową i zasadą działania wózków jezdniowych, 6) czynności kierowcy przy obsłudze wózków, 7) zapoznanie z obowiązującymi przepisami bhp, bezpieczeństwem przeciwpożarowym, zasadami udzielania pierwszej pomocy przedlekarskiej, 8) praktyczna nauka obsługi wózków jezdniowych. Szkoleniem objętych zostanie 8 osób. Termin realizacji zamówienia: od 22 września 2014r. do 14 listopada 2014r. Liczba godzin szkolenia powinna obejmować minimum 200 godzin edukacyjnych (przez godzinę edukacyjną należy rozumieć 45 minut zajęć) i powinna zawierać zakres wiadomości teoretycznych i umiejętności praktycznych - liczba godzin trwania szkolenia ma przypadać na każdego uczestnika szkolenia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 22.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Posiadanie przez instytucję certyfikatu jakości usług - 20

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Szkolenie - florysta z elementami wikliniarstwa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Absolwent kursu powinien nabyć umiejętność kompleksowego podejścia do zlecanego zamówienia (bankiet, przyjęcie weselne, konferencja) oraz zaprojektowania i prawidłowego wykonania aranżacji wnętrza materiałem roślinnym i dodatkowymi elementami scenograficznymi. Program szkolenia oraz materiały dydaktyczne powinny być opracowane zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz uwzględniać następujące zagadnienia: 1) anatomia i fizjologia roślin, 2) asortyment roślin ozdobnych, 3) sposoby utrwalania materiału roślinnego, 4) narzędzia i środki techniczne, 5) artykuły dekoracyjne, 6) podstawowe zasady wykonywania kompozycji, 7) style w kompozycjach, 8) projektowanie kompozycji roślinnych we wnętrzach i w ogrodzie (na tarasie, na patio), 9) ekonomika handlu, 10) wiązanki okolicznościowe, 11) kompozycje w naczyniach, 12) florystyka ślubna, 13) florystyka żałobna, 14) dekoracje okolicznościowe, 15) dekoracje z roślin doniczkowych, kompozycje z roślin suchych, sztucznych i preparowanych, 16) aranżacja sklepu i wystaw okiennych, 17) zasady udzielania pomocy przedlekarskiej; Szkoleniem objętych zostanie 7 osób. Termin realizacji zamówienia: od 16 września 2014r. do 24 października 2014r. Liczba godzin szkolenia powinna obejmować minimum 150 godzin edukacyjnych (przez godzinę edukacyjną należy rozumieć 45 minut zajęć) i powinna zawierać zakres wiadomości teoretycznych i umiejętności praktycznych - liczba godzin trwania szkolenia ma przypadać na każdego uczestnika szkolenia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 16.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Posiadanie przez instytucję certyfikatu jakości usług - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.