eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łańcut › zakup i dostawa materiałów opatrunkowych



Ogłoszenie z dnia 2006-01-06

POZYCJA 1051

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy Łańcut: zakup i dostawa materiałów opatrunkowych Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I.1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zespół Opieki Zdrowotnej, do kontaktów: mgr inż. Sławomir Danak - sprawy proceduralne, mgr farm. Józefa Maria Krzywonos - sprawy techniczne, ul. Paderewskiego 5, 37-100 Łańcut, tel. 017 2240231 - sprawy proceduralne, 2240170 - spraw, fax 017 2252302 Sekretariat, e-mail: szpital_lancut@wp.pl, www.zoz.lancut.pl. 2) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Rodzaj zamówienia: dostawy. Kategoria usług: Zamawiający wyraża zgodę na publikację niniejszego ogłoszenia: 2) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 3) Nomenklatura 3.1) Wspólny Słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.11.12 - Plastry Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.12 - Plastry 3.2) Inna nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 4) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup i dostawa materiałów opatrunkowych. 5) Krótki opis: Zakup i dostawę materiałów opatrunkowych. Zamawiający nie dopuszcza do składania ofert cząstkowych na poszczególne pozycje asortymentowe w obrębie Pakietu Nr 1 Pakiet I plastry, przylepce. 6) Szacunkowa wartość całkowita (bez VAT): 17 575,51 EUR

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Uzasadnienie wyboru procedury negocjacyjnej bez uprzedniego ogłoszenia: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena - 60% jakość - 35% okres niezmienności cen - 5%

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) Udzielenie i wartość zamówienia 1.1) Nazwa i adres dostawcy, wykonawcy lub usługodawcy, któremu udzielono zamówienia: Zamówienie nr: I Plastry, przylepce 3 M Poland sp. z o. o., do kontaktów: Dorota Niemand, ul. Al. Katowicka 117, 05-830 Nadarzyn - Kajetany, tel. 022 7396000, fax 022 7396004, e-mail: ekrolikowska@mmm.com, www.3m.pl. 1.2) Informacja o wartości zamówienia lub o najtańszej i najdroższej ofercie branej pod uwagę (bez VAT): Cena: 43761,50 Oferta z najniższą ceną: 43761,50 / oferta z najwyższą ceną: 43761,50 Waluta: PLN 2) Podwykonawstwo 2.1) Czy przewidywane jest powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom: Nie.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 61/ZP/05. 3) Data udzielenia zamówienia: 15.12.2005 4) Liczba otrzymanych ofert: 1 5) Czy zamówienie było ogłoszone w Dzienniku Urzędowym UE: 2005/S 194 - 191386 z dnia 07.10.2005 6) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 7) Informacje dodatkowe: 8) Data wysłania ogłoszenia: 28.12.2005

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.