Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-03
Polkowice: Wykonanie remontów dachów budynków administrowanych przez PGMiKM w Polkowicach
Numer ogłoszenia: 105167 - 2009; data zamieszczenia: 03.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej i Komunikacji Miejskiej , ul. H. Dąbrowskiego 2, 59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie, tel. 0-76 746 79 60, faks 0-76 746 79 75.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgmikm.polkowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontów dachów budynków administrowanych przez PGMiKM w Polkowicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych pokrycia dachowego, ocieplenie dachu wraz z obróbkami blacharskimi i elementami wystającymi ponad dach budynku tzn.: - pokrycie dachu, obróbki blacharskie, remont kominów, instalacja odgromowa, rynny i rury spustowe na budynkach przy ul. Dąbrowskiego 27ab, Dąbrowskiego 28abc - klatka c oraz Hubala 22, 24, 26 i 28 w Polkowicach oraz naprawy pokrycia papowego dachów świetlic wiejskich dla poniższych części: Część 1: Remont dachu budynku przy ul. Dąbrowskiego 27ab, Część 2: Remont dachu budynku przy ul. Dąbrowskiego 28abc - klatka c, Część 3: Remont dachu budynku przy ul. Hubala 22, Część 4: Remont dachu budynku przy ul. Hubala 24, Część 5: Remont dachu budynku przy ul. Hubala 26, Część 6: Remont dachu budynku przy ul. Hubala 28, Część 7: Roboty remontowe dachów w miejscach wskazanych przez Zamawiającego na świetlicach wiejskich. Realizacja umowy nastąpi zgodnie z zapisami umownymi: 1. Maksymalna wartość nominalna zobowiązania Zamawiającego wynikająca z realizacji całości zadania pn.: Wykonanie remontów dachów budynków administrowanych przez PGMiKM w Polkowicach wynosi brutto 185.000,00 zł (słownie: sto osiemdziesiąt pięć tysięcy zł i 00/100), w tym na poszczególne części: a) 155.000,00 zł brutto (słownie: sto pięćdziesiąt pięć tysięcy zł i 00/100) na remonty dachów w budynkach mieszkalnych: - Dąbrowskiego 27ab 70 000,00 zł, - Dąbrowskiego 28abc 20 000,00 zł, - Hubala 22: 16 450,00 zł, - Hubala 24: 15 800,00 zł, - Hubala 26: 16 950,00 zł, - Hubala 28 15 800,00 zł, b) 30.000,00 zł brutto (słownie: trzydzieści tysięcy zł i 00/100) na remonty dachów na świetlicach wiejskich. 2. Wynagrodzenie Wykonawcy zostanie ustalone na podstawie kosztorysu powykonawczego, wg faktycznie wykonanych ilości robót, z zastosowaniem cen jednostkowych netto (wraz z narzutami) podanych w kosztorysie ofertowym, do których Wykonawca doliczy podatek VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami. Szczegółowy sposób wykonania poszczególnych robót objętych zakresem przedmiotu zamówienia określają pozycje załączonego przedmiaru robót dla każdej z części zamówienia (szt. 7.) oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.31.70.00 - Inne instalacje elektryczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do udziału w przetargu dopuszczeni zostaną Wykonawcy, którzy: 1. Spełnią warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Spełnią warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, a w szczególności spełnią poniższe warunki: - są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi, - wykażą należyte wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, zadania lub zadań inwestycyjnych lub remontowych o charakterze lub złożoności porównywalnej z zakresem przedmiotowym niniejszego zamówienia, tj. wykonania pokryć papowych dachów na budynkach mieszkalnych lub obiektach użyteczności publicznej, na kwotę odpowiednią dla danej części zamówienia, na którą składana jest oferta, z określeniem nazwy i adresu zamawiającego, rodzaju, zakresu i miejsca wykonania robót, wartości robót, terminu wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie tych zadań (np. referencje): Część 1: 65.000,00 zł, Część 2: 15.000,00 zł, Część 3: 15.000,00 zł, Część 4: 15.000,00 zł, Część 5: 15.000,00 zł, Część 6: 15.000,00 zł, Część 7: 30.000,00 zł, RAZEM: 170.000,00 zł. W przypadku składania oferty na więcej niż 1 część należy wykazać należyte wykonanie co najmniej dwóch zadań o łącznej wartości odpowiadającej sumie kwot wymaganych dla poszczególnych części zamówienia, na które składana jest oferta, - posiadają i przedłożą polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 100.000,00 zł, wraz z dowodem uiszczenia należnych składek; Ubezpieczenie powinno być ważne przez cały okres realizacji umowy, w przypadku kiedy ubezpieczenie będzie wygasać w trakcie realizacji umowy wykonawca dołączy do oferty oświadczenie, mocą którego zobowiąże się do przedłużenia ubezpieczenia po jego wygaśnięciu, - udzielą minimum 60 - miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału ma charakter eliminacyjny. Do udziału w postępowaniu dopuszczeni zostaną Wykonawcy, którzy spełniają wszystkie warunki udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia oraz przedłożonych wraz z ofertą dokumentów wymienionych poniżej..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Prawidłowo przygotowana oferta musi zawierać: 12.1.Wypełniony FORMULARZ OFERTOWY (ROZDZIAŁ B) łącznie z wymienionymi tam, przynależnymi do niego nw. załącznikami: - załącznik nr 1: Cena oferty, - załącznik nr 2: Oświadczenia wykonawcy, - załącznik nr 3: Doświadczenie zawodowe. 12.2. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków uczestnictwa w postępowaniu: a) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy i o przyjęciu warunków SIWZ (załącznik nr 2: Oświadczenia wykonawcy), b) aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) pełnomocnictwo wystawione dla osoby składającej ofertę, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika, d) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 100.000,00 zł, wraz z dowodem uiszczenia należnych składek; Ubezpieczenie powinno być ważne przez cały okres realizacji umowy, w przypadku kiedy ubezpieczenie będzie wygasać w trakcie realizacji umowy wykonawca dołączy do oferty oświadczenie, mocą którego zobowiąże się do przedłużenia ubezpieczenia po jego wygaśnięciu, e) wykaz należycie wykonanych zadań (załącznik nr 3: Doświadczenie zawodowe) zawierający co najmniej wykonane w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, zadania lub zadań inwestycyjnych lub remontowych o charakterze lub złożoności porównywalnej z zakresem przedmiotowym niniejszego zamówienia, tj. wykonania pokryć papowych dachów na budynkach mieszkalnych lub obiektach użyteczności publicznej, na kwotę odpowiednią dla danej części zamówienia, na którą składana jest oferta, z określeniem nazwy i adresu zamawiającego, rodzaju, zakresu i miejsca wykonania robót, wartości robót, terminu wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie tych zadań (np. referencje): - Część 1: 65.000,00 zł, - Część 2: 15.000,00 zł, - Część 3: 15.000,00 zł, - Część 4: 15.000,00 zł, - Część 5: 15.000,00 zł, - Część 6: 15.000,00 zł, - Część 7: 30.000,00 zł, - RAZEM: 170.000,00 zł. W przypadku składania oferty na więcej niż 1 część należy wykazać należyte wykonanie co najmniej dwóch zadań o łącznej wartości odpowiadającej sumie kwot wymaganych dla poszczególnych części zamówienia, na które składana jest oferta. Uwaga: 1. Dokumenty, o których mowa w pkt. 12.2. powinny być przedstawione w formie oryginału lub potwierdzonej za zgodność z oryginałem kserokopii dokumentu. 2. Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy oraz dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 3. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokumenty wymienione w pkt. 12.2 a, b, muszą być złożone przez każdy podmiot. Każdy z podmiotów występujących wspólnie powinien przedłożyć wraz z ofertą aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, a suma kwot wynikających z tych dokumentów powinna wynosić minimum 100.000,00 zł. 4. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. Przedsiębiorcy występujący jako spółka cywilna zobowiązani są do załączenia umowy spółki cywilnej, celem ustalenia osób uprawnionych do reprezentowania spółki. 6. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, do oferty musi być dołączony dokument ustanawiający przez Wykonawców chcących startować wspólnie wspólnego pełnomocnika. 7. Wykonawca zobowiązuje się sporządzić umowę konsorcjum po wyborze oferty tj. w okresie między wygraniem przetargu a podpisaniem umowy o zamówienie. 8. Umowa konsorcjum musi zawierać: - określenie celu gospodarczego, - oznaczenie czasu trwania konsorcjum obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji i rękojmi, - wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia oraz upływu czasu gwarancji i rękojmi, - zakaz zmian w umowie bez zgody Zamawiającego..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.pgmikm.polkowice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej i Komunikacji Miejskiej w Polkowicach ul. Henryka Dąbrowskiego 2, 59-100 Polkowice, Dział Administracji -Zamówienia Publiczne.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2009 godzina 09:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej i Komunikacji Miejskiej w Polkowicach ul. Henryka Dąbrowskiego 2, 59-100 Polkowice, Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z POLKOWIC
- Kompleksowa usługa utrzymania czystości w obiekcie oraz usługa utrzymania zieleni i odśnieżania dróg, parkingów, chodników, ciągów komunikacyjnych na terenach przyległych do obiektu.
- "Świadczenie usług ratownictwa wodnego w obiekcie Aquapark Polkowice S.A. w okresie od 29 czerwca 2025 r. do 31 grudnia 2025 r."
- Przebudowa oświetlenia ciągu pieszego (deptak Miedziana) łączącego ul. Kolejową z ul. 3 Maja w Polkowicach
- PEŁNIENIE NADZORU nad robotami budowlanymi w ramach zadania pn. ROZWÓJ INFRASTRUKTURY EDUKACYJNEJ POWIATU POLKOWICKIEGO POPRZEZ BUDOWĘ DOSTĘPNEGO BUDYNKU POPPPIDM
- Budowa i przebudowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami - ul. Bursztynowa, Al. Dębowa , ul. Orzechowa w Sobinie gm. Polkowice.
- " Renowacja sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej wraz ze studniami na Osiedlu Młodych w Polkowicach."
więcej: przetargi w Polkowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie remontu budynku Altany Chińskiej należącego do zespołu urbanistyczno-architektonicznego założenia pałacowo-parkowego PAN-Domu Zjazdów i Konferencji w Jabłonnie
- Remont stropów w budynkach zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania
- Prace remontowe i modernizacyjne w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Toszeckiej 23 w Gliwicach - etap II.
- Modernizacja podłogi sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej Strzyżowice.
- Remont elewacji budynku "D" w ZSCKR w Nowosielcach
- Wymiana poszycia frontowej połaci dachowej - Chałupa z Budziwoja, Chałupa z Brzózy Stadnickiej.
więcej: Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.