Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-19
Lubartów: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
Numer ogłoszenia: 105121 - 2008; data zamieszczenia: 19.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Lubartowie, ul. Juliusza Słowackiego 8, 21-100 Lubartów, woj. lubelskie, tel. 0-81 855 20 02, fax 0-81 852 65 11.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://pup.lubartow.ibip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zasilacz awaryjny UPS stacji roboczych - szt. 60 (CPV - 30200000-1) Zasilacz awaryjny UPS serwerów - szt. 1 (CPV - 30200000-1) Urządzenie typu Multi Switch dla UPS serwerów - szt. 1 (CPV - 30200000-1) Komputer - szt. 20 (CPV - 30231100-8) Monitor 17 w technologii LCD - szt. 20 (CPV - 30231250-4) Monitor 19 w technologii LCD - szt. 3 (CPV - 30231250-4) Drukarka laserowa - szt. 10 (CPV - 30233231-9) Skaner komputerowy - szt. 1 (CPV - 30216110-0) Oprogramowanie do zarządzania - szt. 3 (CPV - 30244000-1) Oprogramowanie komputerowe - szt. 1 (CPV - 30241000-0)
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Oryginalny kod CPV: 30.23.11.00 - Komputery Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) Oryginalny kod CPV: 30.23.12.50 - Monitory ekranowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.13.00 - Monitory ekranowe Oryginalny kod CPV: 30.23.32.31 - Drukarki laserowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.10 - Drukarki laserowe Oryginalny kod CPV: 30.21.61.10 - Skanery komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.61.10 - Skanery komputerowe Oryginalny kod CPV: 30.24.40.00 - Oprogramowanie do zarządzania Kod CPV wg słownika 2008: 48.16.00.00 - Pakiety oprogramowania bibliotecznego Oryginalny kod CPV: 30.24.10.00 - Oprogramowanie komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie. b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie. c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie. d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych). Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia na podstawie dokumentów wyszczególnionych w punkcie 17 niniejszej SIWZ. Niespełnienie któregokolwiek z powyższych warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania w trybie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych, oferta musi zawierać: a. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655), oraz oświadczenie o braku wykluczenia wynikające z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - dołączyć do Formularza oferty - Załącznik Nr 5. Oryginał oświadczenia podpisany przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. b. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawcy nie zobowiązani do posiadania powyższych dokumentów załączają dokument określający ich status prawny oraz dokumenty wskazujące osoby, które mogą reprezentować Wykonawcę - dołączyć do Formularza oferty - oryginał lub kopia dokumentu (dokumentów) poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy c. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - dołączyć do Formularza oferty - oryginał lub kopia dokumentu (dokumentów) poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy d. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dołączyć do Formularza oferty - oryginał lub kopia dokumentu (dokumentów) poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy e. Wypełniony i podpisany formularz oferty stanowiący Załącznik nr 6 do SIWZ f. Podpisany Wzór Umowy na Część I zamówienia stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ lub/oraz Wzór Umowy na Część II zamówienia stanowiący Załącznik Nr 2 do SIWZ lub/oraz Wzór Umowy na Część III zamówienia stanowiący Załącznik Nr 3 do SIWZ lub/oraz Wzór Umowy na Część IV zamówienia stanowiący Załącznik Nr 4 do SIWZ . g. Kopie certyfikatów w języku polskim lub tłumaczone na język polski poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy - dołączyć do Formularza oferty . h. Dokument potwierdzający, że oferowany typ i model komputera jest kompatybilny z systemem operacyjnym MS Windows XP Professional - dołączyć do Formularza oferty. W przypadku gdy upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z załączonych dokumentów rejestrowych lub ewidencyjnych, Wykonawca powinien dołączyć odpowiednie pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. Pełnomocnictwo winno być przedłożone w formie oryginału lub uwierzytelnionym notarialnie odpisie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.lubartow.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Lubartowie ul. Słowackiego 8 21-100 Lubartów.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Lubartowie ul. Słowackiego 8 21-100 Lubartów Sekretariat - I piętro, pok. nr 13 od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30-15:30.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 60 sztuk zasilaczy awaryjnych UPS dla stacji roboczych 1 sztuki zasilacza awaryjnego UPS dla serwerów 1 sztuki urządzenia typu Multi Switch do zarządzania UPSami serwerów..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa: 20 sztuk komputerów / stacji roboczych 3 sztuk monitorów 19 w technologii LCD 20 sztuk monitorów 17 w technologii LCD 10 sztuk drukarek laserowych A4 1 sztuki skanera komputerowego.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.11.00-8, 30.23.12.50-4, 30.23.32.31-9, 30.21.61.10-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa oprogramowania.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 sztuki oprogramowania True Image Echo Workstation - licencja na 60 stanowisk. 1 sztuki oprogramowania Recovery for MS SQL Server - licencja na 1 stanowisko.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.24.40.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa oprogramowania.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa: 1 sztuki oprogramowania StatLook 2 - licencja na 70 stanowisk, konsola administracyjna Master, RUS (Rozszerzona Umowa Serwisowa) 1 sztuki oprogramowania Anasil 3.2- nielimitowana liczba stacji, 1 agent podsieci, 1 dodatkowy agent podsieci, RUS (Rozszerzona Umowa Serwisowa).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.24.10.00-0, 30.24.40.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBARTOWA
- Zakup i dostawa sprzętu - zasoby ochrony ludności
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych o kodach 20 01 10, 20 01 11 - odzież i tekstylia
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Ostrowie Lubelskim w miejscowości Kaznów Kolonia działka Nr 118, obręb 7 - Kaznów Kolonia
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1512 L pomiędzy m. Ciotcza a granicą gmin Abramów i Michów - etap II
więcej: przetargi w Lubartowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyposażenie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka-wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo-wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II" Sprzęt RTV
- Wzmocnienie cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Puławy
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Wzmocnienie Cyberbezpieczeństwa w Gminie Wierzbica
- Dostawa licencji oprogramowania środowiska wirtualnego Vmware albo oprogramowania równoważnego wraz z usługą asysty technicznej dla Sądu Najwyższego.
- Dostawa i wdrożenie oprogramowania do zabezpieczania i szyfrowania poczty elektronicznej w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny Samorząd" w Gminie Jodłowa.
- Przedłużenie licencji na aktualizację i wsparcie techniczne FortiGate, FortiMail i FortiAnalyzer oraz zakup nowych urządzeń FortiGate i FortiSwitch wraz z ich wsparciem technicznym dla MOPS w Krakowie
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.