eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoszalinWykonanie bieżących prac remontowych i stałej konserwacji o charakterze budowlanym w obiektach budowlanych i pozostałych nieruchomościach administrowanych przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółkę z o. o. w Koszalinie, ul. Komunalna 5 oraz w zakresie pilnych robót budowlanych.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-05-09

Koszalin: Wykonanie bieżących prac remontowych i stałej konserwacji o charakterze budowlanym w obiektach budowlanych i pozostałych nieruchomościach administrowanych przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółkę z o. o. w Koszalinie, ul. Komunalna 5 oraz w zakresie pilnych robót budowlanych.
Numer ogłoszenia: 105046 - 2011; data zamieszczenia: 09.05.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 18158 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., ul. Komunalna 5, 75-724 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3484444, faks 094 3484434.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie bieżących prac remontowych i stałej konserwacji o charakterze budowlanym w obiektach budowlanych i pozostałych nieruchomościach administrowanych przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółkę z o. o. w Koszalinie, ul. Komunalna 5 oraz w zakresie pilnych robót budowlanych..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie robót remontowych i stała konserwacja w: 1.1. Obiektach budowlanych należących i administrowanych przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółkę z o. o. w Koszalinie, ul. Komunalna 5, 1.2. Nieruchomościach należących do Skarbu Państwa, 1.3. Innych nieruchomościach. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje naprawę i konserwacje poszczególnych elementów budynków, tereny wokół budynku wg wystawionych zleceń jednostkowych oraz wykonanie pilnych robót budowlanych. 3. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca będzie wykonywał wszelkie prace budowlane, remontowe i konserwacyjne, a w szczególności: 3.1.prace murowe, tynkowe i posadzkarskie w zakresie: 3.1.1 naprawy lub częściowej wymiany tynków łącznie z malowaniem, 3.1.2 naprawy posadzek i sufitów, 3.1.3 ocieplenia ścian, 3.1.4 przemurowywania, 3.1.5. osadzania kratek wentylacyjnych, drzwiczek, ościeżnic itp., 3.1.6. obmurowywania ościeży i nadproży, naprawa schodów betonowych i murowanych, 3.1.7. murowania obudów na pojemniki na śmieci lub ich napraw, 3.1.8. uzupełniania ubytków uszkodzonych nawierzchni betonowych w obrębie nieruchomość, 3.1.9. wymiany płyt paździerzowych, K-G, wykładzin podłogowych itp. 3.2.prace stolarskie i szklarskie w zakresie: 3.2.1. naprawy lub częściowej wymiany zniszczonych elementów stolarki okiennej, drzwiowej, bram wraz z okuciami i zamkami oraz szkleniem i malowaniem, 3.2.2. naprawy lub częściowej wymiany podłóg z desek, płyt drewnianych lub drewnopodobnych wraz wymiana wykładzin podłogowych, 3.2.3. naprawy lub częściowej wymiany podestów, stopni wraz z poręczami, słupkami i itp., 3.2.4. szklenia okien i drzwi w pomieszczeniach, 3.2.5. wykonania, naprawy lub wymiany wszelkiego rodzaju elementów ślusarskich, np. balustrad, ogrodzeń, drzwi i okien metalowych, krat lub innych zabezpieczeń, przykryć studzienek wod - kan. itp., 3.3.prace dekarsko - blacharskie w zakresie: 3.3.1.naprawy lub wymiany pokryć dachowych i obróbek blacharskich, 3.3.2.naprawy lub wymiany oraz czyszczenie rynien, rur spustowych i stojaków, 3.4.tereny wokół budynków - roboty w zakresie napraw i remontów chodników, krawężników, jezdni itp., 4. Szczegółowe zadania wynikające z przedmiotowego zamówienia, będą uzgadniane na bieżąco pomiędzy zamawiającym a wykonawca, co oznacza, że prace, o których mowa w ust. 2 i 3 będą zlecane wykonawcy każdorazowo pisemnie, w przypadku stwierdzenia przez zamawiającego okoliczności uzasadniających konieczność podjęcia prac, w ramach zawartej z wykonawcą umowy. 5. Rozliczanie zleceń jednostkowych odbywać się będzie na podstawie kosztorysów sporządzonych przez wykonawcę w oparciu o Katalogi Nakładów Rzeczowych, cenę roboczogodziny netto podaną w ofercie, kosztów pośrednich (Kp) do R i S podanych w ofercie, wskaźnika Z do (R+ S)×Kp podanego w ofercie. W przypadku barku odpowiednich nakładów dotyczących pozycji wykazanych w kosztorysie - kalkulacja własna wykonawcy uzgodniona z zamawiającym przed wykonaniem prac. 6. Wykonawca zobowiązuje się przy przygotowywaniu kosztorysu do stosowania danych cenotwórczych oraz cen materiałów i pracy sprzętu według cen aktualnych obowiązujących na dzień wbudowania. 7. W przypadku wystąpienia awarii wykonawca zobowiązany będzie do podjęcia prac niezwłocznie, nie później jednak niż w czasie 24 godzin od powiadomienia o wystąpieniu awarii a rozliczenie wynikać będzie z kosztorysu powykonawczego w/g zastosowanego katalogu, chyba, że w tym terminie z przyczyn nieleżących po stronie wykonawcy awarii nie będzie można usunąć. W takim wypadku awaria zostanie usunięta w najszybszym obiektywnie możliwym terminie zaakceptowanym przez zamawiającego. Definicja awarii: prowadzenie prac (usuwanie skutków awarii) w dni powszednie, w godzinach: od 630 do 1430 przy czym wykonawca podejmie działania niezwłocznie tj. w ciągu 24 godzin od momentu przyjęcia zgłoszenia. 8. Wykonawca w ramach wykonywanych prac jest zobowiązany do utrzymania porządku i czystości w obrębie wykonywania prac i w czasie ich wykonywania, a w szczególności do usunięcia i wywozu pozostałego gruzu oraz innych odpadów, zgodnie z ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2001 roku, Nr 62, poz. 628, z późniejszymi zmianami)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.04.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 18.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.U.H. BREJNAK Stanisław Brejnak, Ul. Francuska 105, 75-430 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 350000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 46,21

  • Oferta z najniższą ceną: 28,14 / Oferta z najwyższą ceną: 63,21

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.