Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-01-26
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Gubin: OCHRONA TARGOWISK POŁOŻONYCH W GUBINIE PRZY ULICY OBROŃCÓW POKOJU (TARGOWISKO SPOŻYWCZE) I PRZY ULICY ŚLĄSKIEJ (TARGOWISKO PRZEMYSŁOWE) Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Gubin o statusie miejskim, do kontaktów: Bronisław Pilarczyk 068/4558188 Stanisław Szafrański068/4558190 Magdalena Taberska068/4558142, ul. Piastowska 24, 66-620 Gubin, woj. lubuskie, tel. 068 4558100, 4558128, 4558145, fax 068 4558102, e-mail: ki@gubin.pl umgubin@zetozg.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.gubin.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Bronisław Pilarczyk 068/4558188 Stanisław Szafrański068/4558190 Magdalena Taberska068/4558142, Magdalena Taberska, ul. Piastowska 24, 66-620 Gubin, woj. lubuskie, tel. 068/4558142, fax 068/4558102, e-mail: inwestycje@gubin.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OCHRONA TARGOWISK POŁOŻONYCH W GUBINIE PRZY ULICY OBROŃCÓW POKOJU (TARGOWISKO SPOŻYWCZE) I PRZY ULICY ŚLĄSKIEJ (TARGOWISKO PRZEMYSŁOWE). 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 74. Główne miejsce świadczenia usług: miasto Gubin, targowisko przy ul. Obrońców Pokoju, targowisko przy ul. Śląskiej. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest ochrona targowisk położonych w Gubinie przy ulicy Obrońców Pokoju ( targowisko spożywcze ) i przy ulicy Śląskiej ( targowisko przemysłowe ). Zakres zamówienia obejmuje: 1. odnotowywanie w książce służby faktu rozpoczęcia służby, stanu zabezpieczenia obiektów oraz zakończenia służby, 2. kontrola dokumentów uprawniających do wejścia, wjazdu i wyjazdu pojazdów z terenu targowiska po zamknięciu obiektów chronionych, 3. reagowanie na próby wejścia lub wjazdu na terenie chronionym osób i pojazdów nieuprawnionych, 4. obserwacja s parkujących i wjeżdżających pojazdów, 5. patrolowanie terenu chronionego i odnotowywanie zaistniałych zdarzeń w książce służby, 6. sprawdzanie stanu zabezpieczenia obiektów położonych na terenie targowisk, 7. informowanie Zamawiającego o przypadku wystąpienia jakichkolwiek zdarzeń mających wpływ na bezpieczeństwo obiektu, 8. powiadomienie w trybie alarmowym służb uprawnionych do działań interwencyjnych oraz Zamawiającego o przypadku poważnego zagrożenia w obiekcie chronionym, 9. zatrzymanie osób stwarzających w sposób oczywisty bezpośrednie zagrożenie dla życia lub zdrowia ludzkiego, a także chronionego mienia w celu niezwłocznego przekazania tych osób Policji, 10. odnotowywanie zaistniałych wydarzeń w przebiegu całej służby w prowadzonej książce służby, 11. dokonywanie kontrolnego obchodu całego targowiska, stwierdzenie stanu zabezpieczenia znajdujących się na nim obiektów i urządzeń oraz odnotowywanie tego faktu w książce służby, w momencie przekazania służby, 12. ochrona wartości pieniężnych Zamawiającego przechowywanych na terenie targowisk oraz w czasie transportu zgodnie z rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 14 października 1998 roku w sprawie szczegółowych zasad i wymogów, jakim powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych i transportowych przez przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne ( Dz. U. Nr 129, poz. 858 z późn. zm.) Wykonawca będzie wykonywał: a) zadania określone w załączniku nr 1 pkt. 1 - 11 w dni robocze w godz. od 1530 do 730, w pozostałe dni całodobowo, b) ochronę wartości pieniężnych, o której mowa w załączniku nr 1 pkt.12 całodobowo w dniach pobierania opłat za najem gruntu i innych należności związanych z funkcjonowaniem targowisk, to jest w dniach 20 - 25 każdego miesiąca. Powierzchnia targowisk objętych ochroną wynosi 17 250 m2. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zgodnie z warunkami SIWZ 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60 000 EURO 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 01.04.2007; lub data zakończenia: 31.03.2010
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 5 000 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz warunki dodatkowe: 1.) wykonali w ostatnich trzech latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w okresie prowadzenia działalności co najmniej 1 usługę w zakresie ochrony targowisk stałych o powierzchni minimum. 4 000 m2 świadczoną co najmniej przez 12 miesięcy, 2) posiadają koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych na prowadzenie działalności gospodarczej z zakresu usług ochrony osób i mienia, udzielonej na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia ( Dz. U. z 2005r, Nr 145 poz. 1221 ze zmianami ), 3) posiadają minimum 4 pracowników, którzy posiadają co najmniej licencję na agenta ochrony pierwszego stopnia na ochronę fizyczną, 4) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową umożliwiające rozpoczęcie realizacji zadania w wysokości minimum 10 000,-zł, 5) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Spełnianie warunków udziału w postępowaniu oceniane będzie na podstawie złożonej oferty i złożonych oświadczeń i dokumentów zgodnie z formułą / spełnia / nie spełnia / Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony formularz ofertowy, 2. koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - potwierdzające uprawnienia do wykonywania działań lub czynności objętych niniejszym zamówieniem, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 5. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 6. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 8. oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1u.p.z.p. 9. oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 u.p.z.p. 10. oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w niniejszym postępowaniu na podstawie art.44 u.p.z.p. 11. wykazu wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. 12. dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usługi 13. wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca. 14. wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnymi do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 15. informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, 16. polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 17. oświadczenie wykonawcy o akceptacji projektu umowy 18. dowód wniesienia wadium 19. ewentualne pełnomocnictwa ( w przypadku ofert wspólnych, do podpisywania ofert )
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gubin.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.02.2007 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 15.02.2007, godzina 12:30, Urząd Miejski w Gubinie, 66-620 Gubin, ul. Piastowska 24, pokój nr 16.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 24.01.2007.
INNE PRZETARGI Z GUBINA
- "Przebudowa ul. Łąkowa w Gubinie"
- "Fara Gubińska jako Centrum Kultury i Komunikacji w Gubinie - Odtworzenie attyki tarasu wieży - etap I"
- "Budowa infrastruktury technicznej kwartału Miodowa w Gubinie - ul. Krajobrazowa i ul. Wrzosowa"
więcej: przetargi w Gubinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia Filharmonii im. Mieczysława Karłowicza w Szczecinie
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia Filharmonii im. Mieczysława Karłowicza w Szczecinie
- Ochrona fizyczna osób i mienia w obiektach biurowych i muzealnych należących do Instytutu Solidarności i Męstwa im. Witolda Pileckiego w Warszawie w podziale na 3 części
- Ochrona osób i mienia w obiektach Dzielnicowego Ośrodka Sportu i Rekreacji Dzielnicy Praga-Północ m. st. Warszawy
- Usługa ochrony mienia wraz z obsługą portierni i szatni w obiektach Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- Ochrona fizyczna osób i dozór mienia Dworca Autobusowego Polbus we Wrocławiu przy ul. Suchej 1
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.