eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WałbrzychRemont pomieszczeń oraz klatki schodowej (bez sanitariatów) wraz z wymianą instalacji elektrycznej w poziomie parteru w budynku przy ul. Grota Roweckiego 3 w Wałbrzychu wraz z naprawą uszkodzonej instalacji c.o.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-03

Wałbrzych: Remont pomieszczeń oraz klatki schodowej (bez sanitariatów) wraz z wymianą instalacji elektrycznej w poziomie parteru w budynku przy ul. Grota Roweckiego 3 w Wałbrzychu wraz z naprawą uszkodzonej instalacji c.o.
Numer ogłoszenia: 105005 - 2009; data zamieszczenia: 03.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Beethovena 1-2, 58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 0-74 6640800, faks 0-74 6640800.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.walbrzych.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Pomoc Społeczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń oraz klatki schodowej (bez sanitariatów) wraz z wymianą instalacji elektrycznej w poziomie parteru w budynku przy ul. Grota Roweckiego 3 w Wałbrzychu wraz z naprawą uszkodzonej instalacji c.o..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowo- modernizacyjnych w budynku przy ul. Grota Roweckiego 3 w Wałbrzychu. Zakres robót obejmuje: a) wykonanie nowej instalacji elektrycznej w obrębie parteru budynku, b) wykonanie remontu pomieszczeń poprzez odnowienie malatury oraz wymianę pokrycia podłóg w obrębie parteru budynku, c) wykonanie remontu klatki schodowej poprzez odnowienie malatury, d) wykonanie naprawy istniejącej, uszkodzonej instalacji c.o. w obrębie całości budynku (parter, I oraz II piętro). Pełen zakres robót budowlanych zawarty został w przedmiarach robót budowlanych, Specyfika-cji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowanych oraz projekcie instalacji elektrycznej. Wszystkie obowiązki Wykonawcy zawarte są w projekcie umowy dołączonej do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.31.53.00 - Instalacje zasilania elektrycznego 45.31.56.00 - Instalacje niskiego napięcia 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca w wypadku złożenia oferty na zadanie zobowiązany jest do wniesienia wadium przetargowego w wysokości 1500,00 zł najpóźniej do dnia 24 lipca 2009 r. do godz. 10.00. Wadium należy wnieść na konto Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wałbrzychu: PKO BP S.A. O WAŁBRZYCH NR: 72 1020 5095 0000 5002 0011 6616 przelewem z zaznaczeniem: wadium przetargowe Remont pomieszczeń budynku przy ul. Grota Roweckiego 3 w Wałbrzychu.Wadium może być wnoszone do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wałbrzychu, ul. Beethovena 1-2, 58-300 Wałbrzych, pok. 103, również w innych formach, zgodnie z art. 45, ust. 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Kopię wniesionego wadium należy dołączyć do oferty. Wadium musi zabezpieczać złożoną ofertę przez cały okres związania ofertą tj. 30 dni, licząc od dnia upływu terminu składania ofert.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne będące przedmiotem niniejszego postępowania muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) Posiadać uprawnienia niezbędne do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. 2) Nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 oraz art. 154 ust. 5a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.). 3) Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie muszą znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Sposób oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1) Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki Wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów jest możliwe w trybie art. 26 ust.3 i 4 Ustawy - prawo zamówień publicznych. 2) Niespełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia ( np. konsorcjum). W takim przypadku Wykonawca do oferty musi dołączyć następujące dokumenty: 1) Oświadczenie członków konsorcjum o ich odpowiedzialności solidarnej za zobowiązania, 2) Pismo o powołaniu pełnomocnika konsorcjum, czyli członka konsorcjum wyznaczonego do kontaktów z Zamawiającym i mającego pełnomocnictwo ogólne do składania oświadczeń w imieniu członków konsorcjum oraz do złożenia oferty i podpisania umowy w imieniu konsorcjum w sprawie zamówienia publicznego, 3) W razie pełnienia czynności przekraczający zwykły zarząd, pełnomocnik konsorcjum zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu pełnomocnictwa szczegółowego, w którym to uwidoczni, że jest uprawniony do podejmowania takiej czynności. 4) Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem. Podwykonawstwo. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom wg załącznika nr 4. W terminie do trzech dni po podpisaniu umowy, Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia informacji Zamawiającemu o pod-wykonawcach. Informacja powinna zawierać nazwę podwykonawcy oraz projekt umowy z pod-wykonawcą. Zamawiający może wyrazić sprzeciw lub zastrzeżenia do podwykonawcy, jak i do projektu umowy Wykonawcy z podwykonawcą. Weryfikacja podwykonawców nastąpi w terminie do 7 dni od podpisania umowy. Zamawiający zastrzega, że zmiana podwykonawców może nastąpić wyłącznie za zgodą Zamawiającego. Do zawarcia umowy przez podwykonawcę z dalszym podwykonawcą wymagana jest zgoda Zamawiającego i Wykonawcy. Forma składania dokumentów przetargowych. 1) Wszystkie dokumenty i oświadczenia winny być udzielane w formie pisemnej i mają stanowić załączniki do oferty przetargowej w przypadku, gdy jakakolwiek część powyższych dokumentów nie dotyczy Wykonawcy, wpisuje on: nie dotyczy 2) Wszystkie dokumenty składające się na ofertę muszą być podpisane przez Wykonawcę lub upełnomocnionych przedstawicieli. Mogą one być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upełnomocnionych przedstawicieli Wykonawcy. Pełnomocnictwo musi zostać złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu udokumentowania wyżej wymienionych warunków wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej / w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem/ wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wykonawcy działającego w ramach spółki prawa handlowego obowiązuje załączenie odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich załącznik nr 1. 2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert załącznik nr 2. 3) Wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, licząc wstecz od daty ogłoszenie postępowania min. jednej roboty budowlanej wchodzącej w zakres niniejszego postępowania, związanej z remontem o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia załącznik nr 3. Fakt wykonania robót musi być potwierdzony referencjami od Zamawiających lub protokołami odbioru końcowego wykonanych robót bądź innymi dokumentami potwierdzającymi należyte ich wykonanie. Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia odpowiednich umów ubezpieczeniowych obejmujących roboty budowlane do wartości brutto wynagrodzenia określonego w ofercie Wykonawcy i przedstawienia polis na wypadek powstania szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej w okresie od daty rozpoczęcia prac do chwili odbioru końcowego. Ubezpieczeniu podlegać będą: 1. roboty, obiekty budowlane, urządzenia oraz wszelkie mienie ruchome związane bezpośrednio z wykonywaniem robót - od ognia, kradzieży, zalania, powodzi i innych zdarzeń losowych, 2. odpowiedzialność cywilna oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich a powstałych w związku z prowadzonymi robotami remontowo - instalacyjnymi, a także z ruchem pojazdów mechanicznych . Oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1) Dokumenty świadczące o wiarygodności Wykonawcy, zgodnie z wymogami zawartymi w części III, pkt 1-3 niniejszej instrukcji załączniki od 1 - do 3, 2) Zakres robót powierzonych podwykonawcom załącznik nr 4, 3) Wypełniony formularz oferty w tym kosztorys ofertowy załącznik nr 5, 4) Zaparafowany projekt umowy załącznik nr 6, 5) Dowód wniesienia wadium załącznik nr 7.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.walbrzych.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Wałbrzychu, ul. Beethovena 1-2, 58-300 Wałbrzych, pok. 103..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Wałbrzychu, ul. Beethovena 1-2, 58-300 Wałbrzych, pok. 103..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.