Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-04-14
Żywiec: Dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek
Numer ogłoszenia: 104964 - 2010; data zamieszczenia: 14.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , ul. Krasińskiego 13, 34-300 Żywiec, woj. śląskie, tel. 033 8612424, faks 033 8614623.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.zywiec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek. 1a. Oryginalne materiały eksploatacyjne Nazwa drukarki P/N tonera/atramentu Ilość HP 1200 C7115X 2 HP 1300 Q2613X 5 Hp 3015/3050/3055/1018 Q2612A 2 HP 1320 Q5949X 8 HP 2055D CE505X 10 HP P2015DN Q7553X 9 HP 2550 Q3961A 1 Q3963A 1 Q3960A 1 HP 2550 bęben Q3964A 1 BROTHER TN2000 7 Bęben Brother DR2000YJ1 4 Lexmark C500n 0C500H2CG 2 0C500H2MG 2 0C500H2KG 6 0C500H2YG 2 Oki B4400 43502302 15 Bęben Oki B4400 43501902 4 Oki C5550 MFP TONER 43324424 1 43324423 1 43324422 1 43324421 1 Oki C5550 MFP BĘBEN 43381724 1 43381723 1 43381722 1 43381721 1 Oki C5650n TONER 43865708 2 43872307 1 43872306 1 Fax PANASONIC FX-FA83X 10 Fax PANASONIC - bęben FX-FA84X 2 HP 1700 C4844AE 4 C4837AE 2 C4838AE 2 C4836AE 2 HP 5150 HP 5650 HP 9650 C6656ae 4 C6657ae 2 Lexmark X5250 34 2 35 2 CANON CLI-8BK 4 PGI-5BK 6 CLI-8Y 4 CLI-8C 4 CLI-8M 4 EPSON 13T061140 3 13T061440 2 13T061240 2 13T061340 2 HP Ploter 500plus C4911A 1 C4912A 1 C4913A 1 Brother MFC-290C LC980BK 3 LC980Y 2 LC980C 2 LC980M 2 HP 9650 C6656ae 6 C6657ae 3 HP 9800 C9504EE 4 C9505EE 2 CANON ip4600 CLI521BK 2 PGI520BK 2 CLI521Y 2 CLI521C 2 CLI521M 2 HP DesignJet 90r atramenty C5016A 2 C9425A 2 C9426A 2 C9427A 2 C9428A 2 C9429A 2 1b. Materiały eksploatacyjne oryginalne bądź równoważne (zamienniki) Nazwa drukarki P/N tonera/ atramentu Ilość HP LJ 1005/1006 CB435A 6 HP 1100 C4092A 2 Lexmark E340 0034016HE 2 Lexmark T420 0012A7415 5 HP 1150 Q2624A 20 HP 1200/1220 C7115X 18 HP 1300 Q2613X 2 HP 1320 Q5949X 3 HP 3015/3050/3055/1018 Q2612A 22 HP 6122 51645A 6 C6578AE 5 HP 5150 HP 5650 ; HP 9650 C6656ae 5 C6657ae 2 HP 5940 HP 9800 C9504EE 1 C9505EE 1.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje obowiązku wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W przypadku gdy Wykonawca dostarczy materiały eksploatacyjne równoważne (zamienniki)- zał. Nr 1b tabeli, do oferty należy dołączyć: a) Oświadczenie producentów oferowanych materiałów alternatywnych potwierdzające, że producent materiału alternatywnego posiada ważne certyfikaty stwierdzające, że proces produkcji i dystrybucji oferowanych materiałów odbywa się zgodnie z systemem zarządzania jakością odpowiadającym normie ISO 9001:2000, oraz, że producent posiada certyfikaty potwierdzające spełnienie wymagań norm ISO 14001:2004. b) Oświadczenie producenta materiału eksploatacyjnego równoważnego że oferowane kasety z tonerem oraz taśma barwiącą są materiałami fabrycznie nowymi, wolnymi od wad, kompletnymi a żaden z elementów kasety z tonerem oraz taśma barwiąca nie jest wtórnie wykorzystany ani nie pochodzi z procesu recyklingu c) Raporty z testów wydajności wg norm ISO/IEC 19752:2004 dla tonerów monochromatycznych, norm jakości ISO/IEC 19798:2007 lub ISO 19758 dla tonerów kolorowych informujące o wydajności produktów przetestowanych zgodnie z normą.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starodtwo.zywiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Żywcu, 34-300 Żywiec przy ul. Leśnianka 102 II piętro pok. nr. 24.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.04.2010 godzina 08:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Żywcu, 34-300 Żywiec, ul. Krasińskiego 13, parter Biuro Informacji.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŻYWCA
- Wyposażenie pracowni CNC w Zespole Szkół Budowlano-Drzewnych im. Armii Krajowej w Żywcu dla potrzeb Projektu pn.: "Transformacja kształcenia branżowego w Powiecie Żywieckim - modernizacja pracowni...
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1417S Jeleśnia - Pewel Wielka - Hucisko - Kurów (...) w miejscowości Pewel W - Budowa chodnika dla pieszych wraz z wykonaniem odwodnienia na odcinku w km 5+137 - 5+323
- Utrzymanie zieleni przydrożnej, rosnącej w sąsiedztwie obiektów mostowych zlokalizowanych w ciągu dróg powiatowych na terenie Powiatu Żywieckiego w 2025 r.
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: "Przebudowa drogi powiatowej nr 1435 S Cięcina - Węgierska Górka - Milówka w km od 3+810 do km 9+793 (....)"
- Kampania informacyjno-edukacyjna MCE w Żywcu w ramach projektu "Ochrona i regeneracja obszarów cennych przyrodniczo wraz z działaniami edukacyjnymi na obszarze Aglomeracji Beskidzkiej - etap I"
- Poprawa bezpieczeństwa uczestników ruchu drogowego na skrzyżowaniu DP 1405 S Żywiec - Lipowa - Buczkowice z DP 1455 S Pietrzykowice - Lipowa - Ostre - Twardorzeczka - Leśna w m. Lipowa
więcej: przetargi w Żywcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb Sądu Rejonowego w Wołominie".
- Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących.
- AD/ZP/136/25 "Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek i faksów dla Politechniki Poznańskiej, z podziałem na części (pakiety)."
- BZP.271.95.2025 Dostawa nowych urządzeń drukujących oraz materiałów eksploatacyjnych (drukarek i tonerów) na potrzeby Urzędu Miasta Nowego Sącza.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.