eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaZAKUP MEBLI ADMINISTRACYJNYCH



Ogłoszenie z dnia 2006-02-24

POZYCJA 10493

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy Warszawa: Zakup mebli administracyjnych stanowiących wyposażenie pomieszczeń w nowo powstałym obiekcie URSYNÓW dla klinik, przychodni, laboratoriów i biur Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I.1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Instytut Hematologii i Transfuzjologii, do kontaktów: Jan Kaczor, ul. Chocimska, 00-957 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8497331, fax 022 8497331, e-mail: zaopat@ihit.waw.pl, www.ihit.waw.pl. 2) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Rodzaj zamówienia: dostawy. Kategoria usług: Zamawiający wyraża zgodę na publikację niniejszego ogłoszenia: 2) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 3) Nomenklatura 3.1) Wspólny Słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.10.00.00 - Meble Kod CPV wg słownika 2008: 39.10.00.00 - Meble 3.2) Inna nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 4) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup mebli administracyjnych stanowiących wyposażenie pomieszczeń w nowo powstałym obiekcie URSYNÓW dla klinik, przychodni, laboratoriów i biur. 5) Krótki opis: Zakup mebli administracyjnych stanowiących wyposażenie pomieszczeń w nowo powstałym obiekcie URSYNÓW dla klinik, przychodni, laboratoriów i biur. 6) Szacunkowa wartość całkowita (bez VAT): 1.693.360 PLN

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Uzasadnienie wyboru procedury negocjacyjnej bez uprzedniego ogłoszenia: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: oferowana cena brutto - 70% aranżacja, ocena techniczna, jakość, ergonomia - 10% Okres gwarancji - 10% Termin realizacji - 10%

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) Udzielenie i wartość zamówienia 1.1) Nazwa i adres dostawcy, wykonawcy lub usługodawcy, któremu udzielono zamówienia: Zamówienie nr: 312 BIURO CONSULT KARCZMARZ KWIATKOWSKI Spółka Jawna, do kontaktów: Kazimierz Kwiatkowski, ul. Garażowa 4, 02-651 Warszawa, woj. Polska, tel. 022 843 66 78, fax 011 843 95 75, e-mail: biuroconsult@biuroconsult.pl. 1.2) Informacja o wartości zamówienia lub o najtańszej i najdroższej ofercie branej pod uwagę (bez VAT): Cena: 1020328 Oferta z najniższą ceną: / oferta z najwyższą ceną: Waluta: PLN 2) Podwykonawstwo 2.1) Czy przewidywane jest powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom: Nie.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: IHiT/P/62/05. 3) Data udzielenia zamówienia: 27.12.2005 4) Liczba otrzymanych ofert: 4 5) Czy zamówienie było ogłoszone w Dzienniku Urzędowym UE: 2005/S 176 - 171837 z dnia 08.09.2005 6) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 7) Informacje dodatkowe: 8) Data wysłania ogłoszenia: 17.02.2006

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.