Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-19
Ostrów Wielkopolski: Wykonanie robót budowlanych pod nazwą: Remont pomieszczeń w starej części budynku Inspektoratu ZUS w Kościanie przy ul. Kaźmierczaka 31.
Numer ogłoszenia: 104939 - 2008; data zamieszczenia: 19.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Ostrowie Wielkopolskim, ul. Wysocka 1B, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 062 7357468, fax 062 7357172.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zus.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych pod nazwą: Remont pomieszczeń w starej części budynku Inspektoratu ZUS w Kościanie przy ul. Kaźmierczaka 31..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia - wykonanie robót budowlanych pod nazwą: Remont pomieszczeń w starej części budynku Inspektoratu ZUS w Kościanie przy ul. Kaźmierczaka 31. Zakres zamówienia - szczegółowy zakres robót określają: przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, jak również dokumentacje projektowe - wchodzące w skład Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w: art. 22, ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity - Dz. U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655) oraz Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Spełnianie postawionych warunków udziału w postępowaniu - ocenione zostanie przez zamawiającego zgodnie z treścią zapisów określających każdy z osobna z tychże warunków oraz sposób potwierdzenia jego spełniania - zawartych w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu - wskazane zostały w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zus.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Ostrowie Wielkopolskim, ul. Wysocka 1B, 63-400 Ostrów Wielkopolski - pok. 010A (dostępna nieodpłatnie)..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2008 godzina 11:00, miejsce: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Ostrowie Wielkopolskim - Ostrów Wielkopolski, ul. Wysocka 1B - pok. 010A..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Osoby upoważnione do kontaktów: 1.1. w kwestiach formalno - prawnych - Wojciech Koźmiński, Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Ostrowie Wielkopolskim - Ostrów Wielkopolski, ul. Wysocka 1B - pok. 010A, tel. 0627357468, faks 0627357172, 1.2. w kwestiach technicznych - Jolanta Sójka, Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Ostrowie Wielkopolskim - Ostrów Wielkopolski, ul. Wysocka 1B - pok. 021, tel. 0627357342, faks 0627357172. 2. Termin i miejsce otwarcia ofert. Termin otwarcia ofert: data - 10.06.2008r., godzina - 11:15. Miejsce: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Ostrowie Wielkopolskim - Ostrów Wielkopolski, ul. Wysocka 1B - pok. 114. 3. Zamówienie nie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej. 4. Zamawiający informuje, że nie przewiduje zwołania zebrania wszystkich wykonawców w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących treści Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5. Ogłoszenie o zamówieniu nie zostało przekazane Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich.
INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- Remont sali gimnastycznej - wymiana podłogi i malowanie ścian
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych związanych z realizacją zadania pn. "Modernizacja konstrukcji dachu budynku Szkoły Podstawowej nr 5 w Ostrowie Wielkopolskim".
- Usługa przeprowadzenia diagnozy psychofizycznej dla wychowanków rodzinnej pieczy zastępczej z powiatu ostrowskiego
- Świadczenie usług konserwacji - przeglądów aparatury i sprzętu medycznego.
- Świadczenie usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości na nieruchomościach będących w zasobach i zarządzie Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej MZGM Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim.
- Świadczenie usług przygotowywania i dostarczania posiłków dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej im. s. M. Benodyny Koterbianki w Ostrowie Wielkopolskim
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa infrastruktury edukacyjnej Szkoły Podstawowej w Łąkcie Górnej poprzez adaptację budynku dydaktycznego Nr 4
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z modernizacją dachów budynków Szkoły Podstawowej nr 34 przy ul. Opławiec 157 w Bydgoszczy
- Przeciwdziałanie zmianom klimatycznym na terenie Gminy Stężyca
- Modernizacja obiektu PM 18 - remont pomieszczeń
- SVA/4620-221/2025: Remont balkonów w budynku mieszkalnym w Nisku
- "Prace remontowo - budowlane przy budynku obecnej świetlicy (dawnej szkoły) w Bobulczynie"
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.