eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dobre Miasto › Remont budynku mieszkalnego, budowa budynku gospodarczego oraz wykonanie infrastruktury towarzyszącej przy Nadleśniczówce Wichrowo 1

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-06

Ogłoszenie nr 104929 - 2017 z dnia 2017-07-06 r.

Dobre Miasto: Remont budynku mieszkalnego, budowa budynku gospodarczego oraz wykonanie infrastruktury towarzyszącej przy Nadleśniczówce Wichrowo 1
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 533296-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Wichrowo, krajowy numer identyfikacyjny 51054983700000, ul. Wichrowo 2, 11040 Dobre Miasto, państwo Polska, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 896 161 320, faks 896 163 472, e-mail wichrowo@olsztyn.lasy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Państwowa Jednostka Organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej Lasy Państwowe

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę): nie dotyczy

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont budynku mieszkalnego, budowa budynku gospodarczego oraz wykonanie infrastruktury towarzyszącej przy Nadleśniczówce Wichrowo 1

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

SI.270.3.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

a) Budowa budynku gospodarczego - zakres prac: Budynek gospodarczy wolnostojący, jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony z zadaszeniem na drewno, poddasze nieużytkowe, zaprojektowany został w formie prostopadłościanu. Dach dwuspadowy kryty dachówką ceramiczną zakładkową. Budynek pełnić ma funkcję gospodarczą. W budynku znajdować się będzie pomieszczenie magazynowe oraz dwa pomieszczenia gospodarcze. Na zewnątrz budynku pod przedłużonym dachem zaprojektowana została wiata na drewno opałowe - drewutnia. Budynek wyposażony zostanie w instalację elektryczną oświetleniową i siły oraz w zawór czerpalny ze złączką do wody, umieszczony na ścianie zewnętrznej budynku. Dane techniczne: Powierzchnia zabudowy 76,94 m2 Powierzchnia użytkowa 65,12 m2 w tym drewutnia 16,14 m2 Kubatura 336,80 m3 b) Remont budynku mieszkalnego - zakres prac: Prace wewnętrzne o Wiatrołap: Wymiana grzejnika Wymiana stolarki okiennej; okna PCV, wg zestawienia stolarki okiennej. Przed zamówieniem stolarki należy otwory okienne zmierzyć z natury. Wymiana stolarki drzwiowej; drzwi wejściowe drewniane, pełne, wg zestawienia stolarki drzwiowej Dwukrotne malowanie pomieszczenia farbą akrylową o WC: Wymiana stolarki okiennej Wymiana płytek ceramicznych do wysokości pomieszczenia 2,10m. Dobór płytek ceramicznych wg zaleceń Inwestora. Dwukrotne malowanie pomieszczenia farbą silikonową o Łazienka: Demontaż wanny Wymiana bidetu na miskę ustępową Wykonanie murowanej ścianki prysznica z cegły silikatowej 1NF klasy 15MPa na zaprawie murarskiej marki M5. Wysokości ścianki murowanej 2,10m, wyprawa z płytek ceramicznych obustronnie. Dobór płytek wg zaleceń Inwestora. Montaż brodzika akrylowego 80x120, izolacja pozioma z folii w płynie Wymiana płytek ceramicznych ścian do wysokości 2,10m Dwukrotne malowanie pomieszczenia farbą silikonową o Kuchnia: Wymiana stolarki okiennej Wymiana grzejnika Dwukrotne malowanie pomieszczenia farbą akrylową o Pokój 1: Wymiana stolarki okiennej Wymiana grzejnika Wymiana paneli Dwukrotne malowanie pomieszczenia farbą akrylową o Pokój 2: Wymiana stolarki okiennej Wymiana grzejników Wymiana paneli Dwukrotne malowanie pomieszczenia farbą akrylową o Pokój 3: Wymiana stolarki okiennej Wymiana grzejnika Wymiana paneli Dwukrotne malowanie pomieszczenia farbą akrylową Prace zewnętrzne o Opaska wokół budynku: Należy wymienić istniejącą kostkę brukową wokół budynku oraz przy dojściu do schodów zewnętrznych. Zaprojektowano nawierzchnię z kostki brukowej typu Holland grubości 6cm, na podsypce cementowo-piaskowej grubości 3-4cm. Podbudowa z pospółki grubości 15cm zagęszczonej mechanicznie do wskaźnika Is=0,98. o Schody zewnętrzne: Zaprojektowano wymianę wykładzin schodów zewnętrznych wraz z wykonaniem nowej balustrady metalowej. Na istniejące płytki należy nakleić nowe płyty granitowe, płomieniowane grubości 2cm, dodatkowo przewidziano montaż podstopnic z płyt granitowych płomieniowane grubości 2cm. Powierzchnie belek policzkowych należy oczyścić, zagruntować oraz pomalować dwukrotnie na kolor ceglasty. Wymiary schodów należy potwierdzić z natury przed przystąpieniem do prac remontowych. o Wymiana orynnowania Projektuje się wymianę istniejącego orynnowania na rynny i rury spustowe z blachy ocynkowanej powlekanej w kolorze dobranym przez Inwestora. c) Budowa tarasu - zakres prac: Zaprojektowano wyjście na taras z pokoju w miejscu istniejącego okna. Prace rozbiórkowe należy zacząć od zabezpieczenia pozostałych elementów budynku przed uszkodzeniem. Należy wymontować okno i rozebrać podokiennik do poziomu +/-0.00. Istniejące nadproże okna należy pozostawić. Szerokość przewidzianych drzwi balkonowych wraz z witryną okienną jest taka sama jak szerokość okna. Zaprojektowano fundamenty betonowe. Szczegóły wg opracowania branży konstrukcyjnej. Wymurowanie słupków z cegły ceramicznej pełnej klasy 15 na zaprawie cementowej marki 5MPa. d) Infrastruktura towarzysząca - zakres prac: Projektuje się rozbiórkę istniejącego ogrodzenia z siatki od strony północnej oraz wschodniej działki oraz wykonie nowego ogrodzenia panelowego. Ogrodzenie panelowe szare, ocynkowane o wysokości 1,5m. Przed budynkiem gospodarczym zaprojektowano plac utwardzony z kostki brukowej typu Holland długości projektowanego budynku gospodarczego i szerokości 4m. Drogę dojazdową do budynku gospodarczego zaprojektowano z kruszywa łamanego. Projektuje się wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej oraz wodnej ułożonej w ziemi poprowadzonej z budynku mieszkalnego do budynku gospodarczego. Wokół budynku zaprojektowano opaskę z kostki brukowej typu Holland grubości 8cm, na podsypce cementowo-piaskowej grubości 3cm. Podbudowa z pospółki zagęszczonej mechanicznie grubości 15cm, Szerokość opaski wynosi 60cm, obrzeża betonowe 8x30x100

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45262310-7, 45262300-4, 45262500-6, 45261100-5, 45261210-9, 45432100-5, 45421100-5, 45410000-4, 45442100-8, 45342000-6, 45233261-6,

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
W oparciu o art. 93 ust. 1 pkt 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.), Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3;
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT341183.52
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert0
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
, , , , , kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.