Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-03
Lębork: Nadzór inwestorski branży elektrycznej nad realizacją zadania:
Przebudowa otoczenia murów obronnych obejmująca: nawierzchnie ulic i chodników, odwodnienie i oświetlenie
Numer ogłoszenia: 104909 - 2009; data zamieszczenia: 03.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Lębork , ul. Armii Krajowej 14, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 0-59 862 42 80, faks 0-59 862 24 27.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.lebork.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nadzór inwestorski branży elektrycznej nad realizacją zadania: Przebudowa otoczenia murów obronnych obejmująca: nawierzchnie ulic i chodników, odwodnienie i oświetlenie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Nadzór inwestorski nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa otoczenia murów obronnych obejmująca: nawierzchnie ulic, chodników, odwodnienie i oświetlenie w ramach projektu pn. Ożywienie Historycznego Centrum Lęborka przez Rewaloryzację Średniowiecznych Obwarowań Miejskich w części dotyczącej branży elektrycznej. Zadanie obejmuje rozbudowę oraz wymianę istniejącego oświetlenia na nowe latarnie w wykonaniu stylowym. W ramach zadania objętego w/w nadzorem zostanie: ustawionych 59 słupów oświetleniowych , zamocowanych 65 opraw oraz ułożone ok. 1350 metrów kabla. Nadzór inwestorski prowadzony będzie przy realizacji inwestycji związanej z przebudową bezpośrednio przyległych do obwarowań niżej wymienionych ulic: ul. Marii Skłodowskiej-Curie odcinek od ul. Staromiejskiej do ul. Armii Krajowej o długości około 148 m - około 1256,8. m2 - mapa Załącznik nr 10 do SIWZ ul. Basztowa i Derdowskiego odcinek od ulicy Basztowej do parkingu o łącznej długości około 194 m - około 1250 m2 - mapa Załącznik nr 11 do SIWZ ul. Marii Skłodowskiej-Curie odcinek od ul. Korczaka do ul. Armii Krajowej, Korczaka, Findera, Derdowskiego odcinek od parkingu do ul Solnej, Solna, Plac Spółdzielczy, Przymurna o łącznej powierzchni około 5 916,5 m2 - mapa Załącznik nr 12 do SIWZ Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy jako inspektora nadzoru inwestorskiego obejmuje: Reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizowanej inwestycji budowlanej z umową, dokumentacją projektową i pozwoleniem na budowę, zasadami wiedzy technicznej oraz przepisami techniczno - budowlanymi Przeciwdziałanie nieprawidłowościom na placu budowy w związku z realizacją inwestycji oraz podejmowanie niezbędnych w tym zakresie czynności, Sprawdzenie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru i przekazanie go do użytkowania Potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy poprzez potwierdzenie wykonanego przez realizatora robót budowlano - montażowych zakresu rzeczowego i finansowego zadania, w szczególności w zakresie zgodności przyjętych założeń w harmonogramie rzeczowo - finansowym, w protokołach odbioru robót, stanowiących podstawę do wystawiania faktur przez realizatora robót, Sprawdzenie harmonogramu rzeczowo - finansowego dostarczonego przez realizatora robót w zakresie zgodności przyjętych założeń z dokumentacją projektową i kosztorysem inwestorskim, w terminie nie dłuższym niż 7 dni od dostarczenia przez Zamawiającego, oraz czuwanie nad obiektem w okresie rękojmi i gwarancji. Obecność inspektora według potrzeb określonych przez inwestora na budowie i naradach, nie rzadziej niż raz dziennie w czasie wykonywania oświetlenia ulicznego. Ponadto inspektor nadzoru inwestorskiego przyjmuje do wykonania następujące czynności: Udział w naradach roboczych na etapie realizacji inwestycji mających na celu m.in. rozstrzyganie technicznych spraw budowy, omawianie przebiegu realizacji budowy Udział w procesie przygotowania, kompletowania wniosku o uzyskanie pozwolenia na użytkowanie zrealizowanego odcinka. Udział w pracach komisji powołanych do przeglądów gwarancyjnych dla zrealizowanej inwestycji objętej pełnionym nadzorem inwestorskim o ile zajdzie taka potrzeba w pracach komisji powołanych do ustalenia przyczyn stwierdzonych wad i usterek w zrealizowanym i przekazanym do użytkowania obiekcie oraz kontrolowania ich usunięcia w okresie trwania gwarancji.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Spełnienie warunków art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655) - potwierdzeniem jest złożenie oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdz. VI pkt. 1.1. - 1.6. Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych bez ograniczeń w zakresie kierowania, nadzorowania i kontrolowania budowy i robót oraz oceniania i badania stanu technicznego w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektroenergetycznych.Posiadanie aktualnych ubezpieczeń od odpowiedzialności cywilnej osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - potwierdzeniem jest złożenie dokumentu opisanego w rozdz. VI pkt. 1.7.Przyjęcie terminu ważności oferty przez okres 30 dni - potwierdzeniem jest złożenie oświadczenia opisanego w rozdz. VI pkt. 1.8.Przyjęcie projektu umowy stanowiącego Załącznik Nr 7 do SIWZ - potwierdzeniem jest złożenie oświadczenia opisanego w rozdz. VI pkt. 1.9. Wskazanie przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom - potwierdzeniem jest złożenie dokumentu opisanego w rozdz. VI pkt. 1.10.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu wymienione w art. 22 ust. 1 pkt. 1, 3, 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. Nr 223 z dnia 29.11.2007 poz. 1655 z późn. zm.) - wypełniony Załącznik Nr 2 do SIWZ. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. Nr 223 z dnia 29.11.2007 poz. 1655 z późn. zm.) - wypełniony Załącznik Nr 3 do SIWZ. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - jeśli prowadzi działalność.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - jeśli prowadzi działalność.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.Dokumenty potwierdzające doświadczenie osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia oraz zakres wykonywanych przez nich czynności. Uprawnienia osób wymienionych w wykazie z pkt.1.6.1. Aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego z aktualnym ubezpieczeniem osób wymienionych w wykazie z pkt.1.6.1. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca i osoby, którymi dysponuje Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.Oświadczenie o ważności oferty przez okres 30 dni - wypełniony Załącznik Nr 4 do SIWZ.Oświadczenie o przyjęciu projektu umowy, stanowiącego Załącznik Nr 7 do SIWZ - wypełniony Załącznik Nr 5 do SIWZOświadczenie dotyczące powierzenia podwykonawcom wykonania części zamówienia - wypełniony Załącznik Nr 6 do SIWZ (wypełnić część A lub B)Ewentualne pełnomocnictwo do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy.Harmonogram rzeczowo - finansowy realizacji inwestycji - wypełniony Załącznik nr 8 do SIWZ będący jednocześnie Załącznikiem Nr 1 do umowy (pouczenie: niewypełniony w/w harmonogram powoduje, że zapłata za wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi po całkowitym zakończeniu robót budowlanych opisanych w rozdz. III niniejszej SIWZ)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.lebork.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: URZĄD MIEJSKI w LĘBORKU ul. Armii Krajowej 14 Wydział Gospodarki Miejskiej i Inwestycji pok. 126. Cena materiałów przetargowych: 20 zł..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2009 godzina 10:15, miejsce: URZĄD MIEJSKI w LĘBORKU ul. Armii Krajowej 14 w Kancelarii Ogólnej BOX nr 1.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedsięwzięcie stanowi element Projektu pn. Ożywienie historycznego centrum Lęborka przez rewaloryzację średniowiecznych obwarowań miejskich współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007 - 2013. Oś Priorytetowa 6 - Turystyka i dziedzictwo kulturowe, Działanie 6.3 - Regionalne dziedzictwo kulturowe o potencjale turystycznym. Koszt całości projektu: 12 796 821,60 zł. Wysokość dofinansowania z EFRR: 5 617 621,17 (44,85 %) Projekt ma być realizowany w latach 2009-2010..
INNE PRZETARGI Z LĘBORKA
- Remont pomieszczeń biurowych Nadleśnictwa Lębork
- Bank Kultury - przebudowa dawnego banku na siedzibę Miejskiej Biblioteki Publicznej w Lęborku (etap I)
- zakup i dostawy jednorazowego sprzętu medycznego do biopsji mammotomicznej, wzierników jednorazowego użytku do otoskopów oraz zestawów przepuklinowych
- Dostawy pieczywa
- Dostawy warzyw i owoców
- Modernizacja i adaptacja pomieszczeń w ZSMI w Lęborku w ramach projektu "Nowe pracownie zawodowe w Powiecie Lęborskim"
więcej: przetargi w Lęborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi Inżyniera Kontraktu dla zadania inwestycyjnego pn. Remont i budowa Centrum Kompetencji Mikroelektroniki i Fotoniki II.
- AKTUALIZACJA DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ WRAZ Z PEŁNIENIEM NADZORU AUTORSKIEGO DLA ETAPU II ZADANIA NR 91852 PN.: "PRZEBUDOWA, ROZBUDOWA I NADBUDOWA BUD. NR 90 WRAZ Z PRZEBUDOWĄ BUD. NR 26"
- "Rozwój infrastruktury drogowej, modernizacja budynków użyteczności publicznej oraz rozbudowa istniejącej sieci wodociągowej na terenie Gminy Moskorzew"
- KPO D4-1.1 - BUDOWA ZAKŁADU OPIEKUŃCZO LECZNICZEGO SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZESPOŁU ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ W PRUSZKOWIE W FORMULE "ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ"
- Świadczenie usług nadzoru inwestorskiego w ramach zadania/umowy pn:Budowa/przebud drogi gminnej nr101312G,101319G,101315G,101317G,101320G(drogi w centrum Starkowa od drogi pow.nr1105G w kier.Golęcina)
- "Utworzenie ekologicznego pustynnego placu zabaw dla dzieci".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.