Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-19
Kolsko: Dzierżawa systemu pomiaru predkości pojazdów
Numer ogłoszenia: 104903 - 2008; data zamieszczenia: 19.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kolsko, ul. Piastowska 12, 67-415 Kolsko, woj. lubuskie, tel. 068 3524177, fax 068 3524355.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kolsko.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dzierżawa systemu pomiaru predkości pojazdów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: -użyczenie 2 szt.fotoradarów w wersji przenośnej, montowanej na statywie z jednoczesną możliwością montażu na maszcie fotoradarowym stacjonarnym, -dostawa i montaż 4-ech masztów stacjonarnych, przystosowanych do instalacji fotoradarów, -użyczenielicencji na używanie specjalistycznego oprogramowania do przetwarzania zarejestrowanych przez fotoradar zdjęć i jego instalacja w siedzibie Straży Gminnej, -asysta techniczna w czasie dokonywania pomiarów, -asysta techniczna w czasie obsługi specjalistycznego oprogramowania.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 31.62.30.00 - Drogowe urządzenia kontrolne, bezpieczeństwa lub sygnalizacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 34.99.60.00 - Drogowe urządzenia kontrolne, bezpieczeństwa lub sygnalizacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Spełnia, nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)oświadczenie o spełnieniu warunków okreslonych w art.22 ust.1 ustawy pzp 2)oswiadczenie o nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art.24 ust.1 i 2 ustawy pzp, 3)aktualny odpis z własciwego rejestru albo aktualne zaswiadzenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 4)Aktualne zaswiadczenie właściwego Naczelnika US oraz Oddziału ZUS o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpeczenie zdrowotne i społeczne, 5)Aktualną informację z KRK w zakresie okreslonym w art.24 ust.1 pkt.4-8 ustawy pzp wystawiona nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem składania ofert, 6)aktualna informację z KRK w zakresie okreslonym a art.24 ust.1 pkt.9 ustawy pzp, wystawioną nie wczesniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, 7)informacje techniczne dot.urzadzenia fotoradarowego potwierdzajace spełnienie wymagań SIWZ w tym decyzję Prezesa GUM o zatwierdzeniutypu oraz dodatkowo aprobatę techniczną Instytutu Badawczego Dróg i Mostów wydana dla masztu stacjonarnego, 8)wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postepowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy- w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiacym przedmiot zamówienia, 9)podpisany wzór umowy, 10)formularz oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kolsko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Kolsko ul. Piastowska 12 67-415 Kolsko.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.05.2008 godzina 11:00, miejsce: Gmina Kolsko ul. Piastowska 12 67-415 Kolsko pokój nr 10.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





