eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinDostawa 1 szt. fabrycznie nowej (rok budowy 2007) posypywarki soli

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-22

Lublin: Dostawa 1 szt. fabrycznie nowej (rok budowy 2007) posypywarki soli
Numer ogłoszenia: 104859 - 2007; data zamieszczenia: 22.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział, ul. Ogrodowa 21, 20-075 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5349242, fax 081 5349239.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa 1 szt. fabrycznie nowej (rok budowy 2007) posypywarki soli.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 szt. fabrycznie nowej (rok budowy 2007) posypywarki soli, przystosowanej do zamontowania na nośniku (samochodzie ciężarowym, skrzyniowym), przeznaczona do zwalcznia śliskości zimowej w technologii sypania czystą solą, zwilżoną solanką lub materiałami uszarstniającymi (mieszanka żużlowo-solna lub piaskowo-solna, grys, żwir itp.)

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.14.44.40 - Piaskarki Kod CPV wg słownika 2008: 34.14.44.40 - Piaskarki .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 4.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca składając ofertę jest obowiązany wnieść wadium na cały okres związania ofertą w wysokości: 1000,00 zł (słownie: tysiąc złotych 00/100).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki formalne: 1) Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne z przyczyn określonych w art. 24 ust. 1 i ust. 2 Pzp. 2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunki określone w pkt 1) musi spełniać każdy z Wykonawców. Warunki marytoryczne określone w oparciu o art. 22 ust. 1 ustawy Pzp: 3) Doświadczenie.Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem w należytym wykonaniu dostaw posypywarek soli odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia jest krótszy-w tym okresie. 4)Zdolność techniczna.Wykonawca powinien dysponować potencjałem technicznym umożliwiającym świadczenie usług serwisowych w okresie gwarancyjnym i pogwarancyjnym. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował na terenie Polski punktami serwisowymi oferowanego sprzętu. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, warunki określone w pkt 3) i 4) Wykonawcy powinni spełniać łącznie. Ocena warunków udziału w postępowaniu będzie oparta na kryterium spełnia/nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Na potwierdzenie spełnienia warunków formalnych, Wykonawcy powinni przedłożyć niżej wymienione dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): a) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2.Dla potwierdzenia spełnienia warunków merytorycznych, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem):a) Wykaz wykonanych dostaw, potwierdzający spełnienie warunku w pkt. 3) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu zamówienia, dat wykonania i odbiorców. Należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. b)Wykaz podmiotów (punktów serwisowych) dla oferowanego sprzętu na terenie Polski, pozostających w dyspozycji Wykonawcy, potwierdzający spełnienie przez Wykonawcę warunku określonego w pkt. 4) 3.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U . Nr 87 poz. 605 z dnia 24 maja 2006 r.).Dokumenty, o których mowa wyżej winny być przetłumaczone na język polski (z poświadczeniem przez Wykonawcę), zgodnie z art. 9 ustawy Pzp. 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Oświadczenie wymienione w pkt 1a) wino być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców, dokument wymieniony w pkt. 1b) winien być przedłożony przez każdego Wykonawcę. 5.Dokumenty wymienione w pkt. 2a) ÷ 2b) winien przedłożyć w imieniu wszystkich ten lub ci spośród Wykonawców składających wspólną ofertę, w stosunku, do których wymaga się potwierdzenia spełnienia warunków i uczestniczyć będą w realizacji zamówienia w zakresie odpowiadającym postawionym warunkom. 6.Wykonawcy winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia oraz dołączyć do oferty pełnomocnictwo, ewentualnie umowę konsorcjum, z której będzie wynikało to pełnomocnictwo.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: GDDKiA Oddział w Lublinie, ul. Ogrodowa 21, p. nr 55 na pisemny wniosek Wykonawcy za cenę 10 zł/egz. lub bezpłatnie pobrać ze strony internetowej.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.07.2007 godzina 11:00, miejsce: GDDKiA-Oddział w Lublinie ul. Ogrodowa 21, p. nr 55.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.