Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-19
Reńska Wieś: Budowa odcinka drogi - ulica Długa w Długomiłowicach
Numer ogłoszenia: 104856 - 2008; data zamieszczenia: 19.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Reńska Wieś, ul. Pawłowicka 1, 47-208 Reńska Wieś, woj. opolskie, tel. 077 4820107, fax 077 4820123.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.renskawies.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa odcinka drogi - ulica Długa w Długomiłowicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa odcinka drogi ul. Długa w Długomiłowicach tj.: A. Roboty drogowe: Jezdnia: Korytowanie na głębokości: 30 cm - 572,50 m2 Dolna warstwa podbudowy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie gru-bości 20 cm - 536,50 m2 Górna warstwa podbudowy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie grubości 10 cm - 519,00 m2 Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego 0/16 grubości 4 cm - 501,50 m2 Warstwa ścierna z betonu asfaltowego 012,8 grubości 4 cm - 492,50 m2 Wyjazdy z posesji: Korytowanie na głębokości: 30 cm - 34,00 m2 Dolna warstwa podbudowy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie grubości 20 cm - 34,00 m2 Górna warstwa podbudowy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie grubości 10 cm - 34,00 m2 Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego 0/16 grubości 4 cm - 34,00 m2 Warstwa ścierna z betonu asfaltowego 012,8 grubości 4 cm - 34,00 m2 Krawężniki betonowe na ławki betonowej - 35 mb Ściek betonowy korytkowy 50x50 cm - 35 mb B.Odwodnienie: Studzienki ściekowe - 3 szt. Studnie rewizyjne 1200 mm - 2 szt. Przykanaliki PCV 200mm - 13,5 m C. Pobocza: Plantowanie i humusowanie poboczy z obsianiem trawą - 289,00 m2
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu Oryginalny kod CPV: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium - nie pobiera się..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. Ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. Wykonawca musi spełniać łącznie następujące warunki: Wykazać się wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat tj. od 18 - 05 - 2003 r. do 17 - 05 - 2008 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - robót w zakresie podobnym do przedmiotu zamówienia na wartość co najmniej 200 000,00 zł 3.Udzielnie na wykonane minimum 36 miesięcy gwarancji. Przystąpienie do usuwania wad (usterek) awarii, nie później niż w ciągu 48 godzin od momentu otrzymania informacji od Zamawiającego. 4. Przeprowadzenie wizji lokalnej (przed terminem złożenia ofert) terenu i obiektu na którym będą realizowane roboty objęte zamówieniem. harmonogramu rzeczowo - finansowego 6.Z aakceptowanie bez zastrzeżeń i uwag, załączonego do SWIZ, projektu umo-wy z załącznikiem w tym zawartych w tej umowie płatności. 7.W przypadku składania oferty przez spółki cywilne oraz Wykonawców wspólnie ubiegających o udzielenie zamówienia (konsorcjum) obowiązują następujące warunki: Ustanowienie Pełnomocnika reprezentującego wspólników spółki lub konsorcjum w postępowaniu i zawarciu umowy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji potwierdzające, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia oraz, że w stosunku do wykonawcy nie ogłoszono upadłości ani nie wszczęto postępowania likwidacyjnego, wystawionego (zaktualizowanego) nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wy-konawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zaświadczenie właściwego ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odro-czenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Kar-nego dla osób krajowych reprezentujących wykonawcę w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.4÷8, tzn., że nie zostali prawomocnie skazani za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a w przypadku cudzoziemców równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju ich pochodzenia. Data wystawienia tych dokumentów nie może być wcześniejsza niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Kar-nego dotycząca firmy Wykonawcy w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy (dot. osób prawnych oraz spółek osobowych podlegających obowiązkowi rejestracji w KRS w tym spółek cywilnych, których wspólnikami są przedsiębiorcy nie będący osobami fizycznymi), wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W PRZYPADKU WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJĄCYCH SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA POWYŻSZE DOKUMENTY MUSZĄ BYĆ ZŁOŻONE DLA KAŻDEGO Z NICH (dot. pkt. 1.1 - 1.5) Oświadczenie Wykonawcy w związku z art. 22 ustawy Pzp o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (sporządzony wg wzoru druk nr 3 SWIZ). W przypadku Wykonawców występujących wspólnie oświadczenie to podpisuje Pełnomocnik) Wykaz (sporządzony wg wzoru druk nr 4 SWIZ) robót wykonanych w okresie od 18 - 05 - 2003 r. do 17 - 05 - 2008 r. z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania (odbiorców) wraz z potwierdzeniem przez nich (na wykazie lub odrębnymi referencjami), że roboty te zostały wykonane należycie. Referencje obowiązkowo muszą zawierać dane, jakie występują w kolumnach wykazu. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oceniane będzie ich łączne posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia, dlatego w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci Wykonawcy, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnienie tego warunku. Formularz oferty wypełniony ściśle wg załączonego do SWIZ druku nr 1 podpisany przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy określonego aktem rejestrowym z podaniem imienia i nazwiska. Wypełniony i podpisany bez poprawek i zastrzeżeń harmonogram rzeczowo-finansowy (druk nr 2 SWIZ) Zaakceptowane bez poprawek i zastrzeżeń projekt umowy o roboty budowlane (druk nr 5 SWIZ) i karta gwarancyjna ( zał. nr 1 do umowy) podpisane pod słowem -akceptuję- przez osobę reprezentującą Wykonawcę z podaniem imienia i nazwiska Pełnomocnictwo udzielone pełnomocnikowi (wspól-nikowi reprezentującemu spółkę) lub pełnomocnikowi reprezentującemu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wg wzoru określonego w druku nr 8 SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.renskawies.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Reńska Wieś, ul. Pawłowicka 1, 47 - 208 Reńska Wieś.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Reńska Wieś, ul. Pawłowicka 1, 47 - 208 Reńska Wieś.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Otwarcie ofert w dniu 20/06/2008 o godz. 10:00
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa kortu wraz z zadaszeniem w miejscowości Sokół
- Remont budynku tzw. Parowozowni w kompleksie Zabytkowej Huty Żelaza w Chlewiskach wraz z elementami zagospodarowania terenu
- "Przebudowa skrzyżowania przy ul. Kolejowej, ul. M. Dąbrowskiej i ul. Leśnej w Międzyzdrojach"
- Wykonanie robót budowlanych na terenie Ośrodka Reprezentacyjnego MON
- Budowa kanalizacji deszczowej: Jezioro Jelonek, ul. Jeziorna, ul. Słomianka, ul. Łaskiego i ul. Tumska wraz z budową zielonego skweru przy ul. Słomianka oraz odtworzeniem nawierzchni
- Budowa hali sportowej o wymiarach pola gry 20x40 m przy SP nr 2 w Nowogardzie - zaprojektuj i wybuduj
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.