Ogłoszenie z dnia 2007-06-22
Świnoujście: Dostawa samochodu osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych
Numer ogłoszenia: 104761 - 2007; data zamieszczenia: 22.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: "Uzdrowisko Świnoujście" S.A., ul. Nowowiejskiego 2, 72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3213760, fax 091 3212314.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzdrowisko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa samochodu osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa samochodu osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych dla Uzdrowisko Świnoujście S.A. o następujących parametrach: Parametry techniczne samochodu: pojazd fabrycznie nowy - rok produkcji 2007, pojemność skokowa silnika - max 1900 cm³, dopuszczalna masa całkowita 3000 kg, długość całkowita 5290 mm, maksymalna długość przestrzeni ładunkowej 2970 mm, wysokość całkowita samochodu 1959 mm, wysokość wnętrza 1394 mm, szerokość wnętrza nie mniej niż 1650 mm, rozstaw osi 3400 mm, liczba miejsc siedzących 8 (w tym 6 demontowanych), silnik o mocy 102 km, 5-cio biegowa skrzynia biegów, zawieszenie niezależne, niezależne zawieszenie z tyłu i przodu, układ hamulcowy z systemem ABS,ASR,ESP,EDS, immobiliser, regulacja zasięgu reflektorów, reflektory halogenowe, fotel dla kierowcy z regulowaną wysokością i podparciem odcinka lędźwiowego, ogrzewanie przestrzeni pasażerskiej, dogrzewacz zwiększający wydajność grzewczą, poszycie zewnętrzne odporne na korozję, minimum 12 lat gwarancji gwarancja na lakier minimum 3 lata, gwarancja minimum 2 lata na silnik i podzespoły bez limitu km, izolacja termiczna ścian i sufitu, podłoga wyłożona wykładziną gumową antypoślizgową, siedzenia pasażerskie miękkie, tapicerowane, szyby ze szkła bezpiecznego, prędkościomierz z licznikiem kilometrów i licznikiem przebiegu dziennego, przeglądy gwarancyjne minimum co 15 000 km, zegar elektroniczny, obrotomierz, lampki w przestrzeni bagażowej, wewnątrz, klimatyzacja manualna, 2 poduszki powietrzne, wycieraczki ze spryskiwaczami w drzwiach tylnych skrzydełkowych, hamulce tarczowe z tyłu i z przodu, drzwi boczne przesuwane z prawej strony, rolety przeciwsłoneczne w bocznych oknach, wspomaganie układu kierowniczego, kierownica regulowana w 2 płaszczyznach, siedzenia dwa trzyosobowe ze składanym oparciem w I, II rzędzie, mechanizmy wyciszające w kabinie kierowcy, uchwyt wejściowy na słupku po prawej stronie, pojedyncze siedzenie obok kierowcy, szyny zaczepowe w podłodze, komplet pasów zaczepowych do mocowania wózka inwalidzkiego w szynach, biodrowe pasy bezpieczeństwa dla osoby na wózku inwalidzkim pojemnik do przewozu pasów, podłoga w przedziale pasażerskim wyłożona gumową wykładziną antypoślizgową, nakładka ochronna progu, aluminiowe podjazdy z powłoką antypoślizgową umożliwiające ręczne, wprowadzenie wózka z tyłu pojazdu, oznaczenie samochodu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych. Inne wymagania: Pełny pakiet ubezpieczeniowy w skład, którego wchodzi: obowiązkowe ubezpieczenie OC, autocasco AC, nieszczęśliwe wypadki kierowcy i pasażerów NW, asistance Polska, zielona karta.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.11.00.00 - Samochody osobowe Kod CPV wg słownika 2008: 34.11.00.00 - Samochody osobowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy). Ocena spełniania w/w warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów winno wynikać jednoznacznie, że w/w warunki Wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz umożliwienia oceny, oferta musi zawierać następujące dokumenty albo poświadczone za zgodność z oryginałem (każda zapisana strona) ich kserokopie lub odpisy: oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego, a w przypadku osób pochodzących z innego kraju niż Rzeczpospolita Polska równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. UWAGA: dotyczy wyłącznie podmiotów zbiorowych, w rozumieniu ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. Nr 197, poz. 1661), nie dotyczy przedsiębiorców będących osobami fizycznymi, w tym spółek cywilnych utworzonych przez osoby fizyczne; aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzającego odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej , składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. A jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu związkowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną do oferty należy załączyć umowę regulującą współpracę przedsiębiorców. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w tym przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców. Dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty w formie oryginału i zawierać w szczególności wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, obejmujący przede wszystkim: reprezentowanie konsorcjum w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zaciąganie w imieniu konsorcjum zobowiązań, złożenie oferty wspólnie, prowadzenie korespondencji i podejmowanie zobowiązań związanych z postępowaniem o zamówienie publiczne. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym wykonawcę ustanowionego jako Pełnomocnika i przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawcy. W przypadku podmiotów występujących wspólnie, każdy z uczestników musi oddzielnie udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 ustawy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uzdrowisko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uzdrowisko Świnoujście S.A, ul. Nowowiejskiego 2 72-600 Świnoujście.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.07.2007 godzina 11:00, miejsce: Uzdrowisko Świnoujście S.A, ul. Nowowiejskiego 2 72-600 Świnoujście, pok. 13.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŚWINOUJŚCIA
- Wymiana nakładki żywiczno - bazaltowej na pokładzie samochodowym promu Bielik II
- Wywóz odpadów ulegających biodegradacji kat. 3
- USŁUGI MEDYCZNE NA 2026 ROK W ZAKRESIE MEDYCYNY PRACY DLA KADRY I PRACOWNIKÓW WOJSKA KOMENDY PORTU WOJENNEGO W ŚWINOUJŚCIU ORAZ JEDNOSTEK BĘDĄCYCH NA ICH ZAOPATRZENIU Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI.
- Dostawa Systemu Informacji Prawnej
- Odbiór odpadów z budynków, budowli i jednostek pływających Zarządu Dróg Miejskich i Żeglugi w Świnoujściu w 2026 roku
- ,,Dzierżawa parkomatów do pobierania opłat parkingowych w Strefie Płatnego Parkowania w Świnoujściu"
więcej: przetargi w Świnoujściu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa w ramach realizacji projektu pn. "Poprawa jakości i dostępności kształcenia zawodowego w szkołach ponadpodstawowych wraz z doposażeniem pracowni w Powiecie Wałeckim."
- Dostawa trzech samochodów operacyjnych dla Komendy Wojewódzkiej PSP w Rzeszowie
- Dostawa samochodu osobowego klasy D na potrzeby Starostwa Powiatowego w Jeleniej Górze
- "Zakup autobusów o napędzie elektrycznym wraz z budową niezbędnej infrastruktury oraz samochodów elektrycznych do nadzoru nad funkcjonowaniem komunikacji publicznej - zakup samochodów elektrycznych "
- Leasing pojazdu służbowego
- Zakup samochodu osobowego na potrzeby Urzędu Miejskiego w Barczewie (II).
więcej: Samochody osobowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





