eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsk PodlaskiOchrona osób i mienia

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-22

Bielsk Podlaski: Ochrona osób i mienia
Numer ogłoszenia: 104718 - 2007; data zamieszczenia: 22.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Bielsku Podlaskim, ul. 3 Maja 7, 17-100 Bielsk Podlaski, woj. podlaskie, tel. 0-85 7312102, fax 0-85 7312149.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielsk-podlaski.sr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona osób i mienia.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest całodobowa stała ochrona realizowana w formie bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia Sądu Rejonowego w Bielsku Podlaskim, Zamiejscowych Wydziałów w Siemiatyczach przy ul. Górnej 61, wraz ze wsparciem załogi interwencyjnej. 2. Stała bezpośrednia ochrona fizyczna pełniona całodobowo we wszystkie dni tygodnia - w tym soboty, niedziele i święta polegać będzie na jednoosobowym posterunku ochronnym (obserwacyjno-obchodowym) z wykorzystaniem systemu telewizji dozorowej, systemów antynapadowych i antywłamaniowych przez licencjonowanego pracownika I lub II stopnia. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w: FORMULARZU SZCZEGÓŁOWYM OFERTY - załącznik nr 3 do SIWZ. 4. Zamawiający wymaga, aby całość przedmiotu zamówienia była wykonana przez Wykonawcę, z wykorzystaniem własnych pracowników, w tym również osób świadczących pracę na podstawie umów zlecenia lub podobnych. Niedopuszczalnym jest wykonywanie zamówienia przez podwykonawców, za wyjątkiem wykonywania umowy w zakresie wsparcia załogi interwencyjnej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 17.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.1 Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 1.3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.4Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 2.1 Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w punkcie 1 na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego. 2.2 Ocena spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu będzie odbywała się wg kryterium spełnia/nie spełnia poszczególne warunki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących dokumentów: 3.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Odpis/zaświadczenie musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawca, który złożył wniosek do Krajowego Rejestru Sądowego w zakresie podmiotów uprawnionych do ich reprezentowania lub przedmiotu działalności, winni złożyć potwierdzoną za zgodność kserokopię tego wniosku. 3.2 Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; Wykonawcy prowadzący działalność w formie spółki jawnej, w zakresie zaświadczeń, o których mowa w ppkt 3.2 muszą co najmniej przedłożyć zaświadczenie wystawione na spółkę. 3.3 Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.4 Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - jeżeli dotyczy; Wykonawcy prowadzący działalność w formie spółki jawnej, oprócz informacji, o której mowa w ppkt 3.3 wystawionej na każdego ze wspólników, muszą przedłożyć informację z KRK (dotyczącą podmiotów zbiorowych), o której mowa w ppkt 3.4, wystawioną na spółkę. 3.5 Aktualną koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, wydaną zgodnie z warunkami określonymi w ustawie z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz.1221). 4. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi złożyć: 4.1 Wykaz osób, które będą bezpośrednio świadczyły usługi ochrony osób i mienia Zamawiającego na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 4 do SIWZ oraz ich aktualne licencje pierwszego lub drugiego stopnia. W przypadku zmiany osób realizujących usługi Wykonawca zobowiązany jest do aktualizowania wykazu zawierającego dane osób, które bezpośrednio będą świadczyły usługi ochrony na rzecz Zamawiającego oraz ich aktualne licencje pierwszego lub drugiego stopnia. 4.2 Oświadczenie, że Wykonawca posiada własną załogę interwencyjną, a jeżeli jej nie posiada dokument, z którego jednoznacznie wynika, iż Wykonawca ma prawo korzystania z grupy interwencyjnej innego podmiotu, przez okres nie krótszy niż okres realizacji zamówienia. 4.3 Wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w zakresie ochrony osób i mienia w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, o podobnym charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia na rzecz podmiotów prowadzących działalność zbliżona do Zamawiającego, świadczonych w sposób ciągły przez okres minimum jednego roku każde i wartości co najmniej równej do zaproponowanej na realizację przedmiotowego zamówienia - z podaniem przedmiotu, dat wykonania, wartości i odbiorców usług oraz załączenia dokumentów potwierdzających ich należyte wykonanie - zgodnie z treścią załącznika nr 6 do SIWZ. Dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie muszą zawierać co najmniej następujące elementy: - nazwę i adres podmiotu wystawiającego dokument, - nazwę i adres podmiotu, któremu dokument został wystawiony, - okres realizacji, wartość (brutto) wykonanego zamówienia, oraz ocenę czy zamówienie zostało wykonane w terminie i z należyta starannością, - podpis osoby/osób upoważnionych. 5. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawca musi złożyć: 5.1 Aktualną polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia na kwotę nie niższą niż 1 000 000 złotych i zapewnienia jej kontynuacji przez okres obowiązywania umowy. Jeżeli z treści załączonej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia nie wynika wniesienie opłaty składki ubezpieczenia OC, należy dołączyć także potwierdzenie opłacenia składki jednoznacznie potwierdzającej Zamawiającemu, że ubezpieczenie jest ważne. 6. Wykonawca jest zobowiązany wraz z ofertą złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 70
  • 2. Doswiadczenie wykonawcy - 20
  • 3. Czas dojazdu załogi interwencyfjnej - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bielsk-podlaski.sr.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 1) www.bielsk-podlaski.sr.gov.pl 2) można również odebrać na pisemny wniosek Wykonawcy, osobiście w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 117 lub drogą przesyłki pocztowej - bezpłatnie..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.07.2007 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy złożyć w siedzibie Sądu Rejonowego w Bielsku Podlaskim, 17-100 Bielsk Podlaski, ul. 3-go Maja 7, I piętro, pokój nr 117..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.