To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-04-03
Hrubieszów: Dodatkowe usługi biurowe
Numer ogłoszenia: 104710 - 2012; data zamieszczenia: 03.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 74798 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Hrubieszowie, ul. mjr. Henryka Dobrzańskiego "Hubala" 7, 22-500 Hrubieszów, woj. lubelskie, tel. 0-84 696 40 42, faks 0-84 696 40 42.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dodatkowe usługi biurowe.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dodatkowe usługi biurowe wykonywane na potrzeby Sądu Rejonowego w Hrubieszowie w ramach następujących zadań - części zamówienia: Zadanie nr 1 - Oddział Administracyjny - 500 godzin; przyjmowanie korespondencji wpływającej do biura podawczego i jej dostarczanie do właściwych sekretariatów, odbieranie z sekretariatów przygotowanej korespondencji, sporządzanie spisów korespondencji wychodzącej, sporządzenie kserokopii dokumentów. Zadanie nr 2 - Oddział Administracyjny - 500 godzin; sprawdzanie i spisywanie zużytego i uszkodzonego sprzętu elektronicznego i przygotowanie go do utylizacji, pomoc przy przenoszeniu i instalowaniu urządzeń komputerowych. Zadanie nr 3 - III Wydział Rodzinny i Nieletnich - 500 godzin; obsługiwanie wszystkich urządzeń biurowych, przygotowywanie do wysyłki korespondencji wydziałowej, wprowadzanie danych do systemu komputerowego, roznoszeniu korespondencji wewnątrz sądu, sporządzanie kserokopii dokumentów, rozkładanie i dołączanie do właściwych akt zwrotnych poświadczeń odbioru, zszywanie akt, przygotowywanie akt do archiwizacji, wykonywanie prac przy porządkowaniu i układaniu akt. Zadanie nr 4 - II Wydział Karny - 500 godzin; obsługiwanie wszystkich urządzeń biurowych, przygotowywanie do wysyłki korespondencji wydziałowej, wprowadzanie danych do systemu komputerowego, roznoszeniu korespondencji wewnątrz sądu, sporządzanie kserokopii dokumentów, rozkładanie i dołączanie do właściwych akt zwrotnych poświadczeń odbioru, zszywanie akt, przygotowywanie akt do archiwizacji, wykonywanie prac przy porządkowaniu i układaniu akt. Zadanie nr 5 - II Wydział Karny - 500 godzin; obsługiwanie wszystkich urządzeń biurowych, przygotowywanie do wysyłki korespondencji wydziałowej, wprowadzanie danych do systemu komputerowego, roznoszeniu korespondencji wewnątrz sądu, sporządzanie kserokopii dokumentów, rozkładanie i dołączanie do właściwych akt zwrotnych poświadczeń odbioru, zszywanie akt, przygotowywanie akt do archiwizacji, wykonywanie prac przy porządkowaniu i układaniu akt. Zadanie nr 6 - II Wydział Karny - 500 godzin; obsługiwanie wszystkich urządzeń biurowych, przygotowywanie do wysyłki korespondencji wydziałowej, wprowadzanie danych do systemu komputerowego, roznoszeniu korespondencji wewnątrz sądu, sporządzanie kserokopii dokumentów, rozkładanie i dołączanie do właściwych akt zwrotnych poświadczeń odbioru, zszywanie akt, przygotowywanie akt do archiwizacji, wykonywanie prac przy porządkowaniu i układaniu akt. Zadanie nr 7 - IV Wydział Ksiąg Wieczystych - 1000 godzin; drukowanie zawiadomień z ksiąg wieczystych z systemu informatycznego Nowej Księgi Wieczystej, zszywanie akt ksiąg wieczystych, przygotowywanie ksiąg wieczystych do migracji, wykonywanie czynności systemowych związanych z migracją ksiąg wieczystych. Zadanie nr 8 - IV Wydział Ksiąg Wieczystych - 1000 godzin; przyjmowanie korespondencji wpływającej do biura podawczego Wydziału Ksiąg Wieczystych oraz jej rejestrowanie w systemie informatycznym Nowej Księgi Wieczystej, zszywanie akt ksiąg wieczystych. Zadanie nr 9 - archiwum ksiąg wieczystych - 1000 godzin; przyjmowanie i wydawanie akt z archiwum ksiąg wieczystych, porządkowanie archiwum, podkładanie do akt ksiąg wieczystych zwrotnych poświadczeń odbioru korespondencji. Zadanie nr 10 - archiwum zakładowe -za wyjątkiem archiwum ksiąg wieczystych - 1000 godzin; przyjmowanie akt do archiwum zakładowego i wydawanie akt z archiwum zakładowego, porządkowanie archiwum, podkładanie do akt spraw karnych zwrotnych poświadczeń odbioru kart karnych z Ministerstwa Sprawiedliwości. Wyżej wymienione czynności wykonywane będą od dnia 02 kwietnia 2012 roku do dnia 28 września 2012 roku we wszystkie dni robocze, w czasie urzędowania Zamawiającego tj. pomiędzy godziną 730 a 1530. W celu prawidłowego wykonywania czynności Zamawiający udostępni nieodpłatnie w swojej siedzibie, odpowiednio wyposażone stanowiska. Przedmiot zamówienia obejmuje łącznie nie więcej niż 7000 godzin. Na każde z w/w zadań przypada po 1000 godzin, z wyjątkiem zadań nr 1 - 6 na które przypada po 500 godzin. Dla zadań na które przypada po 1000 godzin -zadania nr 7, 8, 9, 10- miesięczny rozkład godzin przedstawia się następująco: w kwietniu 160 godzin, w maju 168 godzin, w czerwcu 160 godzin, w lipcu 176 godzin, w sierpniu 176 godzin i we wrześniu 160 godzin. Dla zadań na które przypada 500 godzin - zadania nr 1, 2, 3, 4, 5, 6 - miesięczny rozkład godzin przedstawia się następująco: w kwietniu 80 godzin, w maju 84 godzin, w czerwcu 80 godzin, w lipcu 88 godzin, w sierpniu 88 godzin i we wrześniu 80 godzin. Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usług w wyznaczonym przez Zamawiającego pomieszczeniu w budynku Sądu Rejonowego w Hrubieszowie przy ul. mjr Henryka Dobrzańskiego Hubala 7, z uwagi na fakt, iż wykonywanie usług stanowiących przedmiot zamówienia wymaga dostępu do systemu informatycznego SAWA oraz NKW..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.50.00.00 - Dodatkowe usługi biurowe 72.31.20.00 - Usługi wprowadzania danych 79.99.51.00 - Usługi archiwizacyjne 72.70.00.00 - Usługi w zakresie sieci komputerowej .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie nr 1 - Oddział Administracyjny
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Mariusz Szczuc, Moniatycze 100, 22-500 Hrubieszów, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3367,90 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3367,90
Oferta z najniższą ceną: 3367,90 / Oferta z najwyższą ceną: 3367,90
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Zadanie nr 3 - III Wydział Rodzinny i Nieletnich
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Joanna Pisiewicz, ul. Piłsudskiego 63/35, 22-500 Hrubieszów, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3367,90 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3367,90
Oferta z najniższą ceną: 3367,90 / Oferta z najwyższą ceną: 3367,90
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Zadanie nr 4 - II Wydział Karny
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Barbara Serafin, Nieledew 311/11, 22-554 Trzeszczany, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3367,90 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3367,90
Oferta z najniższą ceną: 3367,90 / Oferta z najwyższą ceną: 3367,90
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Zadanie nr 5 - II Wydział Karny
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Iwona Nowak, Polna 21/38, 22-500 Hrubieszów, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3367,90 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3068,89
Oferta z najniższą ceną: 3068,89 / Oferta z najwyższą ceną: 3068,89
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Zadanie nr 6 - II Wydział Karny
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przemysław Gumiela, ul. Żeromskiego 29e/11, 22-500 Hrubieszów, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3367,90 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3367,90
Oferta z najniższą ceną: 3367,90 / Oferta z najwyższą ceną: 3367,90
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Zadanie nr 7 - IV Wydział Ksiąg Wieczystych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Anna Kwiatkowska, ul. Piłsudskiego 84/5, 22-500 Hrubieszów, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6736,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6736,80
Oferta z najniższą ceną: 6736,80 / Oferta z najwyższą ceną: 6736,80
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: Zadanie nr 8 - IV Wydział Ksiąg Wieczystych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Bogdan Kaźmierczuk, Kułakowice Trzecie 20, 22-500 Hrubieszów, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6736,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6624,67
Oferta z najniższą ceną: 6624,67 / Oferta z najwyższą ceną: 6624,67
Waluta: PLN.
Część NR: 9
Nazwa: Zadanie nr 9 - archiwum ksiąg wieczystych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Krystyna Kopczyńska, ul. 3 Maja 31/1, 22-500 Hrubieszów, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6736,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6601,45
Oferta z najniższą ceną: 6601,45 / Oferta z najwyższą ceną: 6601,45
Waluta: PLN.
Część NR: 10
Nazwa: Zadanie nr 10 - archiwum zakładowe - za wyjątkiem archiwum ksiąg wieczystych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Katarzyna Dziewiczkiewicz, Mieniany 41, 22-500 Hrubieszów, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6736,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6736,80
Oferta z najniższą ceną: 6736,80 / Oferta z najwyższą ceną: 6736,80
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z HRUBIESZOWA
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 3476L ul. Polna w miejscowości Hrubieszów"
- Zakup pojazdu kwatermistrzowskiego dla KP PSP w Hrubieszowie
- Sporządzenie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Hrubieszów
- Termomodernizacja i poprawa efektywności energetycznej budynków szkół Powiatu Hrubieszowskiego - etap I
- "DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI"
- Modernizacja (poprzez remont) drogi wewnętrznej dz. nr 94 w miejscowości Kułakowice Pierwsze, Gmina Hrubieszów
więcej: przetargi w Hrubieszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa przygotowania materiałów archiwalnych do przekazania do właściwego archiwum państwowego oraz przygotowania dokumentacji niearchiwalnej do brakowania akt Sądu Rejonowego w Zgierzu
- "Obsługa archiwum zakładowego w budynkach Sądu Rejonowego w Żyrardowie tj. przy Al. Partyzantów 3 oraz w Wydziale Ksiąg Wieczystych ul. Radziejowskiej 1/5"
- Kompleksowa usługa wsparcia w zakresie przygotowania dokumentów do archiwizacji oraz zniszczenia
- Dostawa i instalacja urządzeń oraz oprogramowania na potrzeby realizacji projektu "Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Sieradz"
- Wykonanie projektu, budowa, dostawa i wdrożenie Systemu Zarządzania Infrastrukturą.
więcej: Usługi wprowadzania danych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.