Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-15
Poznań: Dostawa fabrycznie nowych serwerów
Numer ogłoszenia: 104684 - 2009; data zamieszczenia: 15.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Poznańska , pl. M. Skłodowskiej-Curie 5, 60-965 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 6653538, faks 061 6653738.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.put.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowych serwerów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa fabrycznie nowych serwerów dla Politechniki Poznańskiej.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00 - Serwery .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na podstawie art. 22 ust. 1 Ustawy PZP, o udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: udokumentują wykonanie minimum 3 dostaw na serwery w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o podobnym i porównywalnym charakterze do przedmiotu zamówienia o wartości netto nie niższej niż 80% ceny ofertowej netto dla każdej wykonanej dostawy dla użytkowników końcowych, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Nie spełnienie powyższych warunków będzie skutkowało wykluczeniem z postępowania zgodnie z art. 24 ustawy PZP. W celu potwierdzenia spełnienia opisanych powyżej warunków zamawiający będzie żądał dokumentów określonych w pkt 3 SIWZ. Ocena powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie kryterium spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Oświadczenia z art. 22 oraz art. 24 PZP - Załącznik nr A. 2 W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo Zamówień Publicznych, zwanej dalej ustawą, zamawiający żąda następujących dokumentów: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3 W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: a) wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, trzech dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (spełniających minimalne warunki określone w pkt. 2.1.2 SIWZ), b) załączenie dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie; 4 W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, Zamawiający żąda: 1) Opisów technicznych (w przypadku zaoferowania sprzętu równoważnego) 2) Proponowany sprzęt komputerowy musi posiadać deklaracje zgodności w postaci certyfikatu CE potwierdzające spełnienie wymagań Unii Europejskiej mających zastosowanie w dyrektywach 73/23/EEC (LVD) i 89/336/EEC (EMC) lub dla telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i urządzeń radiowych 99/5/EC (RTTE). Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty oświadczenie, że proponowany sprzęt jest zgodny z w/w dyrektywami i posiada deklaracje zgodności oraz, że w przypadku wygrania przetargu dostarczy sprzęt wraz z certyfikatami CE. 3) Świadectwa autoryzacji od producenta sprzętu w zakresie handlu oferowanym sprzętem na terenie Polski dla sektora edukacyjnego. W przypadku gdy producent nie wystawia tego typu świadectw lub jego struktura sprzedaży nie wyróżnia takiego sektora rynku, do oferty należy dołączyć oświadczenia dystrybutorów o tym, że Wykonawca jest ich partnerem handlowym wraz z dołączonymi do tych oświadczeń świadectwami autoryzacji dla dystrybutorów. Świadectwa autoryzacji producenta dla dystrybutorów mogą zostać zastąpione oświadczeniem dystrybutora, że jest autoryzowanym przedstawicielem producenta w Polsce i współpracuje z Wykonawcą w zakresie składanej oferty. Oświadczenie takie musi zawierać numer umowy zawartej pomiędzy producentem a dystrybutorem. Zamawiający zastrzega sobie przy tym prawo zweryfikowania oświadczeń złożonych przez Wykonawcę i odrzucenia jego oferty w przypadku, gdy którykolwiek z tych dokumentów nie ma pokrycia w rzeczywistości. 4) Oświadczenia Wykonawcy, że oferowany sprzęt będzie pochodził z oficjalnego kanału dystrybucyjnego dla sektora edukacyjnego w Polsce. Zamawiający zastrzega sobie przy tym prawo zweryfikowania oświadczeń złożonych przez Wykonawcę i odrzucenia jego oferty w przypadku, gdy którykolwiek z tych dokumentów nie ma pokrycia w rzeczywistości. 5) Oświadczenia, że proponowany w ofercie serwery oraz ich komponenty są wyprodukowane przez tego samego producenta. 6) Oświadczenia, że Wykonawca gwarantuje obsługę serwisową związaną z realizacją uprawnień Zamawiającego z gwarancji przez producenta systemu serwerowego. 7) Opisu procedur naprawy lub wymiany gwarancyjnej wraz ze specyfikacją terminów i ewentualnych kosztów ponoszonych przez Zamawiającego, w tym obligatoryjnie należy określić czas reakcji serwisu oraz czas naprawy reklamowanego sprzętu. 5 Inne dokumenty: A) Wypełniony formularz ofertowy /załącznik nr A/ wraz z oświadczeniem, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia określonymi w niniejszej specyfikacji i załącznikach oraz umowie i że akceptuje je bez zastrzeżeń. B) Wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom - zgodnie z załącznikiem D do SIWZ. Jeżeli Wykonawca nie przewiduje do realizacji zamówienia podwykonawców na załączniku umieszcza stosowną adnotację. C) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt. 3.8 lit. B SIWZ wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował /załącznik nr E do SIWZ/. D) Oryginał lub kserokopia pełnomocnictwa dla osoby podpisującej ofertę (jeżeli nie wynika wprost z treści dokumentów), obejmujące uprawnienia do składania oświadczeń wynikających z toku niniejszego postępowania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.put.poznan.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych P.P., pok.102
pl. Marii Skłodowskiej-Curie 5, 60 - 965 Poznań.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.04.2009 godzina 11:30, miejsce: Dział Zamówień Publicznych P.P., pok.102 pl. Marii Skłodowskiej-Curie 5, 60 - 965 Poznań.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Przeprowadzenie diagnozy pogłębionej dziecka w zakresie zgodnym ze wskazaniami wynikającymi z diagnozy psychofizycznej dzieci przebywających w pieczy zastępczej na terenie powiatu poznańskiego.
- ZP 60/25 "Prace naprawcze kanalizacji deszczowej i bytowej w Szpitalu Klinicznym im. Karola Jonschera Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu - w formule zaprojektuj i wybuduj"
- "Zaprojektowanie, wykonanie, dostarczenie i montaż fabrycznie nowego systemu sterującego 24 kanałami/siłownikami"
- ODBIÓR I TRANSPORT WRAZ Z ZAŁADUNKIEM ORAZ UTYLIZACJĄ ODPADÓW NIEBEZPIECZNYCH ORAZ INNYCH NIŻ NIEBEZPIECZNE Z KOMPLEKSÓW WOJSKOWYCH, BĘDĄCYCH W ADMINISTROWANIU 31 BAZY LOTNICTWA TAKTYCZNEGO
- Chemiczne czyszczenie części instalacji w postaci wybranych rurociągów, wymienników i kompensatorów będących częścią instalacji do odzysku odpadów ulegających biodegradacji Biokompostowni (...)
- zakup - z instalacją w bud. nr 16 na terenie Instytutu Ochrony Roślin - Państwowego Instytutu Badawczego w Poznaniu - 2 śluz powietrznych typu "air shower"
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Miłoradz realizowana w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa wyposażenia dla Powiatu Tomaszowskiego w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd" w podziale na części
- Dostawa sprzętu IT oraz oprogramowania w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny Urząd Miasta Grajewo"
- Dostawa sprzętu serwerowego i oprogramowania do Urzędu Miejskiego w Orzyszu z podziałem na części
- "Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego w ramach zadania "Cyberbezpieczna Gmina Kleszczów" z podziałem na 6 części"
- Dostawa sprzętu komputerowego, usług AI wspierających, tworzenie dokumentacji medycznej i umawiania pacjentów.
więcej: Serwery »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





