eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubliniec › Roboty budowlane - remont korytarzy i holi wraz z wymianą drzwi wewnętrznych i wydzieleniem stref dostępu w budynku Sądu Rejonowego w Lublińcu przy ul. Sądowa 3

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-05-09

Lubliniec: Roboty budowlane - remont korytarzy i holi wraz z wymianą drzwi wewnętrznych i wydzieleniem stref dostępu w budynku Sądu Rejonowego w Lublińcu przy ul. Sądowa 3
Numer ogłoszenia: 104682 - 2011; data zamieszczenia: 09.05.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 71232 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Lublińcu, ul. Sądowa 3, 42-700 Lubliniec, woj. śląskie, tel. 0-34 3515100, 3515156, faks 0-34 3515133.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane - remont korytarzy i holi wraz z wymianą drzwi wewnętrznych i wydzieleniem stref dostępu w budynku Sądu Rejonowego w Lublińcu przy ul. Sądowa 3.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane - remont korytarzy i holi wraz z wymianą drzwi wewnętrznych i wydzieleniem stref dostępu w budynku Sądu Rejonowego w Lublińcu przy ul. Sądowa 3, polegający w szczególności na gruntownej renowacji: posadzki, słupów i kolumn z kamienia, ozdobnych balustrad, kamiennych stopni schodowych, malowanie ścian i sufitów, a także wymianie drzwi wewnętrznych w stylu dotychczasowych, wykonanie gablot ogłoszeniowych oraz wydzieleniu stref dostępu (instalacje: kontroli dostępu, domofonowa i dzwonkowa) na poszczególnych piętrach budynku. Budynek Sądu Rejonowego jest ujęty w ewidencji zabytków. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: 2.1Dokumentacji projektowej na: a)remont wnętrza sądu: opis techniczny (punkt 2.3.1, 2.3.2, 2.3.3, 2.3.4 i 2.3.5) oraz rysunek nr 2 Projekt rzut parteru, rysunek nr 3 Projekt rzut I piętra, rysunek nr 4 Projekt rzut II piętra, rysunek nr 8 Przekroje, rysunek nr 14 Wykaz Drzwi, rysunek nr 16 Projekt drzwi Dp-3 do korytarza na parterze, rysunek nr 18 Widok drzwi projektowanych, rysunek nr 19 Detal drzwi projektowanych, rysunek nr 20 Detal zawiasu drzwi projektowanych, rysunek nr 21 Projekt parapetów okiennych - klatka schodowa, rysunek nr 22 Projekt poręczy przyściennej, rysunek nr 23 Detal poręczy i rysunek nr 24 gablota informacyjna- załącznik nr 8a do SIWZ. b)instalacje niskonapięciowe: opis techniczny (punkt 2.4, 3.2) oraz rysunek nr 2 Instalacja dzwonkowa-rzut piwnic, rysunek nr 3b Instalacja kontroli dostępu-rzut parteru, rysunek nr 3c Instalacja domofonów-rzut parteru, rysunek nr 4b Instalacja kontroli dostępu-rzut I piętra, rysunek nr 4c Instalacja domofonów-rzut I piętra, rysunek nr 5b Instalacja kontroli dostępu-rzut II piętra, rysunek nr 5c Instalacja domofonów-rzut II piętra - załącznik nr 8b do SIWZ. 2.2specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - załącznik nr 9 do SIWZ; 2.3przedmiarze robót z 07.04.2011 r. na wymianę drzwi - załącznik nr 10 do SIWZ; 2.4przedmiarze robót z 15.02.2011 r. na remont pomieszczeń (korytarze i hole) - załącznik nr 11 do SIWZ; 2.przedmiarze robót z 28.03.2011 r. na instalacje niskonapięciowe (kontroli dostępu, domofonowa i dzwonkowa) - załącznik nr 12 do SIWZ; 2.6szczegółowe warunki wykonania przedmiotu umowy - załącznik nr 13 do SIWZ. 3.Zestawienie stolarki do wykonania: 3.1drzwi Dp-1 - 23 szt. w tym 8 szt. drzwi spełniających normę EI 30; 3.2drzwi Dp-3 - 3 szt. spełniające normę EI 30; 3.3drzwi Dp-4 - 2 szt.; 3.4drzwi na parterze do bocznej klatki schodowej wykończone lekkim łukiem -1szt.; 3.5drzwi dwuskrzydłowe do piwnicy z doświetleniem - 1szt.; 3.6drzwi do pomieszczenia nr 1.21 na parterze wykonane jak Dp-1 - 1szt. 3.7przeszklone dwuskrzydłowe drzwi do bocznej klatki schodowej - 2szt.; 3.8drzwi na I piętrze między pomieszczeniem 2.6 i 2.8 spełniające wymagania klasy B według PN-90/B92270 (zamki kluczowe 2 szt. - wymagania klasy B lub C wg PN-88,B-94399). 4.Drzwi wewnętrzne (Dp-1 i Dp-4) zostaną wykonane zgodnie z projektem w stylu dotychczasowych (rysunek 14, 18, 19 i 20), oraz zgodnie z drzwiami wykonanymi w roku 2010 w kilku pomieszczeniach sądu (toalety i sala rozpraw na II piętrze). Drzwi zostały wykonane przez firmę ZUPH Stolarstwo Ogólne - LEGAR Sławomir Legędź z siedzibą Gręboszów 19B, 97-403 Drużbice (pomalowane farbą firmy ICA - bejca koloryzująca IN 2018, lakier ogniotrwały). 5.Zgodnie z dokumentacją projektową drzwi Dp-1 (8 szt.) na holach głównych na poszczególnych piętrach muszą spełniać normę drzwi EI30. 6.Drzwi (Dp-3) na parterze, I piętrze i II piętrze między głównym holem, a bocznym korytarzem muszą spełniać normę drzwi EI30 i zostaną wykonane zgodnie z rysunkiem nr 16. Uwaga: zmiana stolarki w stosunku do projektu - zamiast z blachy tytanowej drzwi mają być wykonane z drewna sosnowego, i pomalowane jak drzwi Dp-1. 7.Uwaga: Zgodnie z przedmiarem robót na wymianę drzwi na parterze należy wykuć otwór w korytarzu 1.1 do pomieszczenia 1.21 i wykonać drzwi i futryny jak pozostałe drzwi Dp-1 o wymiarze 80x205. Obok drzwi wymienionych należy wykuć dla pracowników ochrony okienko oddzielające pomieszczenie 1.21 i 1.1. Wymiary 100x100 (szyba P-4 lub P-5), otwór obudowany drewnem w stylu drzwi. 8.Uwaga: na rysunku nr 14 Wykaz Drzwi zmienia się: liczba drzwi Dp-1 tj. ogółem sztuk 23 i liczba drzwi Dp-3 tj. ogółem sztuk 3. Nie należy wyceniać wykonania drzwi Dp-2, Dp-5, Dp-6, Dp-7, Dp-8, Dp-9, Dp-10 i Dp-zab. 9.Uwaga: Należy wycenić 9 szt. zaczepów elektromagnetycznych w drzwiach wydzielających strefy dostępu (zaczep elektromagnetyczny zamontowany przez wykonawcę drzwi). Dodatkowo należy wycenić 9 szt. gałek jednostronnych do drzwi. 10.Dokładny kolor ścian zostanie uzgodniony z ZAMAWIAJĄCYM i projektantem po podpisaniu umowy. 11.Dokumentacja projektowa (rysunek nr 2 Projekt rzut parteru, rysunek nr 3 Projekt rzut I piętra, rysunek nr 4 Projekt rzut II piętra, rysunek nr 2 Instalacja dzwonkowa-rzut piwnic, rysunek nr 3b Instalacja kontroli dostępu-rzut parteru, rysunek nr 3c Instalacja domofonów-rzut parteru, rysunek nr 4b Instalacja kontroli dostępu-rzut I piętra, rysunek nr 4c Instalacja domofonów-rzut I piętra, rysunek nr 5b Instalacja kontroli dostępu-rzut II piętra, rysunek nr 5c Instalacja domofonów-rzut II piętra) dostępna w siedzibie Sądu Rejonowego w Lublińcu. 12Dokumentacja projektowa obejmuje: 12.1 projekt architektoniczno-budowlany na remont wnętrza Sądu Rejonowego w Lublińcu; 12.2 projekt architektoniczno-budowlany na wykonanie instalacji iskonapięciowych w Sądzie Rejonowym w Lublińcu; 12.3 specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót. 13.Przedmiary robót - pełnią jedynie funkcję pomocniczą Elementy robót nie ujęte w kosztorysie ofertowym lub niewycenione, a wynikające wprost z dokumentacji przetargowej (dokumentacja projektowa, specyfikacja istotnych warunków zamówienia) ZAMAWIAJĄCY uzna za wycenione i ujęte w ofercie, bez możliwości jakichkolwiek roszczeń WYKONAWCY z tego tytułu. W związku z powyższym wymagane jest od WYKONAWCÓW bardzo wnikliwe sprawdzenie dokumentacji jak i warunków panujących na terenie prac remontowych. Skutki jakichkolwiek błędów w kosztorysach ofertowych opracowanych przez WYKONAWCĘ obciążają WYKONAWCĘ zamówienia - musi on przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. 14.Wyroby budowlane zastosowane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą być oznakowane znakiem CE, B, posiadać odpowiednie certyfikaty, być wolne od wad i usterek oraz spełniać standardy jakościowe. 15.Roboty budowlane będące przedmiotem zamówienia odbywać będą się na czynnym obiekcie, co wiąże się z odpowiednim ułożeniem harmonogramu robót. 16.Wymagany okres rękojmi na wykonane roboty budowlane (w tym zastosowane materiały) - 36 miesięcy od dnia podpisania końcowego protokołu odbioru. 17.Dokładne wymiary WYKONAWCA powinien sprawdzić w naturze..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 45.21.61.12 - Roboty budowlane w zakresie budynków sądowych 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.31.56.00 - Instalacje niskiego napięcia .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Pracownie Konserwacji Zabytków nad Łódką Spółka z o.o., ul. Północna 27/29, 91-420 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 408669,52 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 395863,00

  • Oferta z najniższą ceną: 395863,00 / Oferta z najwyższą ceną: 512195,12

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.