Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-06-21
Częstochowa: Wykonanie instalacji niskopradowych (teleinformatycznej, telewizyjnej, nagłośnienia i monitoringu) zgodnie z projektem, w nowobudowanym budynku dydaktyczno hotelowym.
Numer ogłoszenia: 104614 - 2007; data zamieszczenia: 21.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centralna Szkoła Państwowej Straży Pożarnej, ul. Sabinowska 62/64, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. (034) 378 53 00, 378 53 01, fax (034) 378 53 32.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.cspsp.pl/przetargi/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: PAŃSTWOWA JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA NIE POSIADAJĄCA OSOBOWOŚCI PRAWNEJ.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie instalacji niskopradowych (teleinformatycznej, telewizyjnej, nagłośnienia i monitoringu) zgodnie z projektem, w nowobudowanym budynku dydaktyczno hotelowym..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Ułożenie przewodów instalacji niskoprądowych, przed pracami tynkarskimi, (teleinformatycznej, telewizyjnej, nagłośnienia i monitoringu), zgodnie z przygotowanym projektem budowlano-wykonawczym w nowym budynku dydaktyczno-hotelowym Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1 do siwz znajdującej sie na stronie internetowej.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.56.00 - Instalacje niskiego napięcia Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.56.00 - Instalacje niskiego napięcia .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 28.10.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 3500 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają postanowienia art. 22 ust. 1pkt 1-4 tj.: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności dotyczącej przedmiotu objętego zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy¬konania zamówienia; 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za¬pewniającej wykonanie zamówienia; 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, oraz: 5) Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi; 6) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia między innymi na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 prawa zamówień publicznych, oraz spełniają warunki określone w niniejszej siwz; 7) Wnieśli wymagane wadium przed upływem terminu składania ofert
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 prawa zamówień publicznych. Dokument złożony w formie oryginału ostemplowany i podpisany przez osobę/y uprawnioną/e. Z treści dokumentu musi wynikać, iż Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 2. Oświadczenie zgodne z art. 24 ust. 1 prawa zamówień publicznych. Dokument złożony w formie oryginału ostemplowany i podpisany przez osobę/y uprawnioną/e. Z treści dokumentu musi wynikać, iż wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2. 3. Odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument aktualny, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z dokumentu musi wynikać, iż wykonawca posiada zarejestrowaną działalność w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, oryginał lub kserokopia, wszystkie strony kopii dokumentu poświadczone \za zgodność z oryginałem 4. Dokumenty/upoważnienia/pełnomocnic-twa uprawniające osobę/y podpisujące ofertę do jej podpisania w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynika to z przepisów prawa lub z dokumentów, o których mowa powyżej. Oryginał dokumentu lub kserokopia pełnomocnictwa udzielonego w obecności notariusza potwierdzona \za zgodność z oryginałem\ przez osobę upoważnioną. Z dokumentu musi wynikać zakres udzielonego pełnomocnictwa. 5. W przypadku podmiotów występujących wspólnie należy zaznaczyć, które podmioty występują wspólnie oraz przedstawić pełnomocnictwo dla osoby reprezentującej te podmioty. Oryginał, z treści dokumentu musi wynikać sposób reprezentacji w niniejszym postępowaniu. 6. Aktualna Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy. Dokument aktualny. Oryginał lub kserokopia - wszystkie strony kopii dokumentu poświadczone \za zgodność z oryginałem\, dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Z treści dokumentu musi wynikać fakt niekaralności. 7. Aktualna Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy. Dokument aktualny. Oryginał lub kserokopia - wszystkie strony kopii dokumentu poświadczone \za zgodność z oryginałem\. Dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Z treści dokumentu musi wynikać fakt niekaralności. 8. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. W przypadku spółek, które jako jednostki organizacyjne nie posiadają osobowości prawnej są podatnikami podatku od towarów i usług (VAT) wymagane jest odrębne zaświadczenie dla spółek dla podatków uiszczanych przez tę spółkę i odrębne zaświadczenie dla wspólników dla podatków uiszczanych przez wspólników. Dokument aktualny, Oryginał lub kserokopia - wszystkie strony kopii dokumentu poświadczone \za zgodność z oryginałem\. Dokument wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Podmioty występujące wspólnie zaświadczenie składają każdy oddzielnie. Z treści dokumentu musi wynikać, iż Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 9. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 10. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Oryginał lub kserokopia dokumentów, których każda strona musi zostać poświadczona \za zgodność z oryginałem\. Z treści dokumentów musi wynikać posiadanie odpowiednich (niezbędnych) uprawnień oraz przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa, Złożone dokumenty muszą być aktualne minimum przez okres związania ofertą, 11. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat i miejsca wykonania i zleceniodawców. dokument aktualny, złożony w oryginale, zamawiająca wymaga, by dokument ten potwierdzał, że Wykonawca wykonał, w okresie ostatnich pięciu lat, minimum trzy roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia w niniejszym postępowaniu, o wartości minimum 100.000 złotych każda (wg wzoru - zał. 5). 12. Dokumenty (referencje) potwierdzające, że roboty budowlane, o których mowa powyżej (wiersz 11.), zostały wykonane należycie. Dokumenty złożone w oryginale lub kserokopii potwierdzonej \za zgodność z oryginałem\, wystawione przez zleceniodawcę robót budowlanych, dokumenty winny zawierać następujące informacje: określenie przedmiotu zamówienia, wartość wykonanych robót budowlanych, daty wykonania zamówienia (od ... do ...), nazwę zleceniodawcy robót budowlanych (wg wzoru - zał. 6). Zamawiająca wymaga minimum trzech dokumentów, potwierdzających należyte wykonanie zamówienia na roboty budowlane, których minimalne wartości zostały określone w wierszu 11. niniejszej kolumny. 13. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy. Dokument aktualny. Dokument wystawiony przez bank w formie oryginału lub kserokopia dokumentu poświadczona za zgodność z oryginałem. Z treści dokumentu winno wynikać, że Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 100.000 złotych. Dokument wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 14. Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Z dokumentu musi wynikać, iż wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 100.000 złotych. Dokument w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej \za zgodność z oryginałem\. 15. Dowód wniesienia wadium. Kwota wadium odpowiadać musi żądaniom określonym w siwz. Forma wniesienia wadium musi odpowiadać postanowieniom siwz. Wadium musi obejmować termin związania ofertą tj. 30 dni od terminu składania ofert. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, dokument w formie oryginału lub kserokopii dowodu wpłaty poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e w pozostałych przypadkach oryginał dokumentu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.cspsp.pl/przetargi/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centralna Szkoła PSP ul. Sabinowska 62/64 42-200 Częstochowa.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.07.2007 godzina 12:00, miejsce: Centralna Szkoła PSP ul. Sabinowska 62/64 42-200 Częstochowa - sekretariat w budynku administracyjnym.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Świadczenie usług odbioru i transportu zwłok osób zmarłych w SP ZOZ Miejskim Szpitalu Zespolonym w Częstochowie
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu ciężarowego typu wywrotka trójstronna - o DMC do 18t na potrzeby zapewnienia zabezpieczenia logistycznego ujęć wody.
- Zagospodarowanie przestrzeni przy ulicy Pawła Jasienicy 2- IL
- Zakup i dostawa urządzeń wielofunkcyjnych wraz z kompletami materiałów eksploatacyjnych (tonerów)
- Dostawa gazu ziemnego wysokometanowego typu E w 2026 roku
- Roboty związane z wykonaniem oznakowania poziomego na drogach powiatowych i wojewódzkich będących w utrzymaniu Powiatowego Zarządu Dróg w Częstochowie.
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bud. kabl. sieci elektroenergetycz. 15kv,konten. stacji transform. 15kV/0,4kV,kablowej sieci elektroenergetycz. 0,4kV wraz ze złącz. kabl., wiaty z inst. fotowolt. do 50 kW i mag. en. wraz z niez(...)
- REMONT I BIEŻĄCA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZNĄ WYMIANĄ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERAŁA JÓZEFA CHŁOPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
- Remont wybranych pomieszczeń dziekanatu nr 143, 145, 147, 149, 151, 153, 155 i 156 w budynku B Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
- Modernizacja boiska przy Zespole Szkół im. Armii Krajowej w Brańsku - Etap I
- Modernizacja pracowni dydaktycznych w LO Wołów oraz LO Brzeg Dolny (pracownia geografii, fizyki, strefy ciszy i relaksu) w ramach projektu pt. "Rozwój kształcenia ogólnego w Powiecie Wołowskim"(...)
- "Termomodernizacja Ośrodka Edukacji i Dyrekcji ŚPN w Bodzentynie z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii w celu zwiększenia efektywności energetycznej " w ramach I etapu prac
więcej: Instalacje niskiego napięcia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





