Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-19
Gdynia: Zakup sprzętu komputerowego do 206 000 euro dla Urzędu Miasta Gdyni
Numer ogłoszenia: 104474 - 2008; data zamieszczenia: 19.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Gdyni, Al. Marszałka Piłsudskiego 52/54, 81-382 Gdynia, woj. pomorskie, fax 058 6209798.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdynia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętu komputerowego do 206 000 euro dla Urzędu Miasta Gdyni.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: komputer stacjonarny 81 szt., serwer 4 szt., monitor LCD 19 - 100 szt., monitor LCD 22 - 11 szt., monitor LCD 20 - 4 szt., komputer przenośny - 5 szt., drukarka laserowa monochromatyczna A4- 25 szt., drukarka laserowa kolorowa A4- 2 szt., drukarka atramentowa kolorowa A4 - 5 szt., drukarka atramentowa kolorowa A3 - 4 szt., drukarka igłowa - 5 szt., urzadzenie wielofunkcyjne - 3 szt.,serwer druku - 4 szt., zasilacz awaryjny - 24 szt., przełacznik - 7 szt.,skaner A4 - 4 szt., konwerter mediów - 6 szt., kable krosowe -12 szt., części i akcesoria - 236 szt.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.13.00 - Komputery biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.33.00 - Komputer biurkowy Oryginalny kod CPV: 30.23.12.50 - Monitory ekranowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.13.00 - Monitory ekranowe Oryginalny kod CPV: 30.21.31.00 - Notebooki Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.31.00 - Komputery przenośne Oryginalny kod CPV: 30.23.32.31 - Drukarki laserowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.10 - Drukarki laserowe Oryginalny kod CPV: 29.85.00.00 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające Kod CPV wg słownika 2008: 35.10.00.00 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające Oryginalny kod CPV: 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe Kod CPV wg słownika 2008: 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe Oryginalny kod CPV: 30.26.20.00 - Serwery komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.82.20.00 - Serwery komputerowe Oryginalny kod CPV: 30.12.00.00 - Urządzenia fotokopiujące i drukujące Kod CPV wg słownika 2008: 30.12.00.00 - Urządzenia fotokopiujące i do druku offsetowego Oryginalny kod CPV: 30.26.50.00 - Serwery drukarek Kod CPV wg słownika 2008: 48.82.40.00 - Serwery drukarek Oryginalny kod CPV: 28.42.20.00 - Akcesoria do okablowania Kod CPV wg słownika 2008: 44.32.20.00 - Akcesoria do okablowania Oryginalny kod CPV: 30.21.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów Oryginalny kod CPV: 30.21.61.10 - Skanery komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.61.10 - Skanery komputerowe Oryginalny kod CPV: 30.21.61.30 - Czytniki kodu kreskowego Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.61.30 - Czytniki kodu kreskowego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 45.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek udziału w postępowaniu Wykonawcy prowadzą działalność gospodarczą określoną wpisem do właściwego rejestru lub w zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; spełniają wszystkie wymagania art. 22 ust. 1 Prawo Zamówień Publicznych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonali co najmniej 1 dostawę na sprzęt komputerowy, o wartości netto minimum 160 000,00 zł ; Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia warunki określone od pkt 2 do pkt 3 mogą spełniać łącznie, z tym że żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu, Nie spełnienie któregokolwiek z postawionych warunków skutkuje wykluczeniem wykonawcy
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty na potwierdzenie warunku udziału: aktualny odpis z właściwego dla Wykonawcy rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. aktualny odpis z właściwego dla Wykonawcy rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; formularz ofertowy w zakresie oświadczenia z art. 22 ust 1 wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia na dostawy o treści odpowiadającej załącznikowi nr 3, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie Oferta wykonawcy musi zawierać: wypełniony formularz oferty - o treści odpowiadającej załącznikowi nr 1 oraz wypełniony formularz cenowy o treści odpowiadającej załącznikowi nr 2. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wykonawcy składają jeden formularz ofertowy oraz jeden formularz cenowy. aktualny odpis z właściwego dla Wykonawcy rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia musi być załączone pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 dostawy polegającej na dostawie sprzętu komputerowego, o wartości minimum 160 000,00 zł netto, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania. - o treści odpowiadającej załącznikowi nr 3, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. W przypadku złożenia oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wykaz może być złożony przez co najmniej jednego wykonacę. Dla urządzeń wymienionych w punktach: 3.2.1, 3.2.2, 3.2.9, 3.2.10 Wykonawca musi dołączyć: wydruk ze strony Microsoft HCL, potwierdzający poprawna współpracę oferowanych komputerów z WinXP Pro i Vista Business , oświadczenie producenta potwierdzające, że głośność jednostki centralnej w/g normy ISO 9296 (bez nośników) nie przekracza. 32 dB , deklarację CE Dla urządzeń wymienionych w punktach: 3.2.3, 3.2.5, 3.2.20, 3.2.21 Wykonawca musi dołączyć: deklarację CE Dla urządzeń wymienionych w punktach: 3.2.4, Wydruk ze strony CheckPoint potwierdzający że urządzenia znajdują się na liście Check Point SecurePlatform HCL , deklarację CE Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, mają zastosowanie postanowienia z § 2.1 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie dokumentów, jakich możne żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz.U. Nr 87/2006 poz. 605 ).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gdynia.pl/bip/dostawy
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Gdyni 81-382 Gdynia Al. Marszałka Piłsudskiego 52/54.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.06.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Gdyni 81-382 Gdynia Al. Marszałka Piłsudskiego 52/54.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- SUKCESYWNE DOSTAWY AKCESORIÓW DO SSAKÓW NA POTRZEBY SZPITALI POMORSKICH SP. Z O.O.
- Świadczenie usług prania i czyszczenia chemicznego
- Dostawa, montaż oraz konfiguracja zintegrowanego systemu zarządzania siecią i systemu monitorowania bezpieczeństwa IT, wraz z przeprowadzeniem szkoleń dla personelu
- Dostawy trumien i akcesoriów pogrzebowych
- Dostawa sprzętu nurkowego
- Zakup pracowni analizy danych i informatyki śledczej dla studentów dziennych kierunku SIB spec. Analiza danych i informatyka śledcza
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa urządzeń RTG do prześwietlania bagażu oraz urządzenia UPS 10 KW (zasilacz awaryjny)
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Zespołu Szkół Licealnych i Technicznych nr 1 przy ulicy Wiśniowej 56 w Warszawie - CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA
- Dostawa komputerów i tabletów wraz z akcesoriami
- Dostawa kontrolerów do dronów oraz wyposażenia pracowni projektowania sieci na potrzeby BCU w Miechowie
- "Dostawę, wdrożenie infrastruktury informatycznej w ramach projektu grantowego Cyberbezpieczny Samorząd - "Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa w Gminie Ożarów"
- "Dostawa urządzeń sieciowych (UTM i access point) wraz z instalacją, konfiguracją i modernizacją zabezpieczeń brzegowych sieci LAN w ramach konkursu grantowego Cyberbezpieczny Samorząd"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





