Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-06-21
Gołdap: wykonanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego kwartału miasta Gołdap, położonego między ulicą Konstytucji 3 Maja, północną granicą części pasa drogowego projektowanej obwodnicy Gołdapi, ulicą Polną, drogą dojazdową do targowicy miejskiej, targowicą miejską, zachodnią granicą działki o nr ew. 1212/6, północną i zachodnią granicą działki o nr ew. 1227 i południową granicą działki o nr ew. 1225/2,
Numer ogłoszenia: 104410 - 2007; data zamieszczenia: 21.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gołdap, Plac Zwycięstwa 14, 19-500 Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6156000, fax 087 6150800.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.goldap.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.goldap.pl, www.bip.goldap.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego kwartału miasta Gołdap, położonego między ulicą Konstytucji 3 Maja, północną granicą części pasa drogowego projektowanej obwodnicy Gołdapi, ulicą Polną, drogą dojazdową do targowicy miejskiej, targowicą miejską, zachodnią granicą działki o nr ew. 1212/6, północną i zachodnią granicą działki o nr ew. 1227 i południową granicą działki o nr ew. 1225/2,.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1.Miejscowy planu zagospodarowania przestrzennego kwartału miasta Gołdap, położonego między ulicą Konstytucji 3 Maja, północną granicą części pasa drogowego projektowanej obwodnicy Gołdapi, ulicą Polną, drogą dojazdową do targowicy miejskiej, targowicą miejską, zachodnią granicą działki o nr ew. 1212/6, północną i zachodnią granicą działki o nr ew. 1227 i południową granicą działki o nr ew. 1225/2. 1.2.Grunty o powierzchni około 20,5 ha przeznaczone pod budowę obiektów: mieszkalnych jednorodzinnych, mieszkalnych wielorodzinnych, obiektów usługowych i komunalnych związanych z zaspokojeniem potrzeb mieszkańców.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.25.10.00 - Usługi planowania przestrzennego Kod CPV wg słownika 2008: 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: zamawiający odstąpił od wnoszenia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą brać udział wykonawcy którzy spełniają następujące warunki. a) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy, b) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy. c) złożą ważną ofertę, zgodnie z wymaganiami zawartymi w specyfikacji są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi niezbędnych do realizacji zamówienia, d) zrealizują zamówienie w ustalonym terminie (Rozdział III pkt. 4 SIWZ) e) przedstawią załączniki, oświadczenia i dokumenty zgodnie z Rozdziałem III pkt. 3.1.niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. f) przedłożą wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia / minimum dwa plany/ z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie . g) posiadają uprawnienia do projektowania w planowaniu przestrzennym. h) posiadają aktualne zaświadczenie potwierdzające członkostwo w odpowiednim samorządzie zawodowym wykonawcy lub zatrudnionych pracowników w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, na zasadzie spełnia/ nie spełnia czyli zero jedynkowo.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wypełniony formularz ofertowy b) Oświadczenie wykonawcy z art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych c) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy prze upływem składania ofert) d) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia / minimum dwa plany/ z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie . e) uprawnienia do projektowania w planowaniu przestrzennym. f) aktualne zaświadczenie potwierdzające członkostwo w odpowiednim samorządzie zawodowym wykonawcy lub zatrudnionych pracowników w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. g) dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie. h) oświadczenie o zobowiązaniu do realizacji zamówienia w terminie określonym w Rozdziale III pkt. 4 niniejszej SIWZ, i) oświadczenie złożone na formularzu ofertowym o akceptacji terminu związania ofertą. j) oświadczenie złożone na formularzu ofertowym o udzieleniu 30 dniowego terminu płatności. k) oświadczenie złożone na formularzu ofertowym o zobowiązaniu się Wykonawcy do zawarcia umowy na warunkach określonych we wzorze umowy l) oświadczenie złożone na formularzu ofertowym, że prace objęte niniejszym zamówieniem wykonamy we własnym zakresie działalności.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.goldap.pl, www.bip.goldap.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Gołdapi przy Placu Zwycięstwa 14, 19 -500 Gołdap, woj. warmińsko - mazurskie, pow. gołdapski, tel. 087 615 60 40,.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.06.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Gołdapi przy Placu Zwycięstwa 14, 19 -500 Gołdap,I piętro -sekretariat..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GOŁDAP
- Dostawa leków, wyrobów medycznych oraz środków spożywczych specjalnego przeznaczenia medycznego do Działu Farmacji Szpitalnej na potrzeby GoldMedica Sp. z o.o.
- Opracowanie dokumentacji projektowej ul. Bocznej - kolejny etap
- Opracowanie audytów ex-ante oraz dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn.: Zwiększenie efektywności energetycznej budynków komunalnych w Gołdapi
więcej: przetargi w Gołdapi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Opracowanie Planu Ogólnego Zagospodarowania Przestrzennego dla Gminy Moskorzew"- II powt.
- Opracowanie projektu planu ogólnego Gminy Krynice
- Opracowanie projektu planu ogólnego dla Gminy Rudnik
- Opracowanie planu ogólnego Gminy Turobin
- Opracowanie planu ogólnego gminy Sokoły
- Opracowanie Projektu Planu Ogólnego Gminy dla obszaru Gminy Lubawka
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.