To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-04-03
Zamość: Dodatkowe usługi biurowe
Numer ogłoszenia: 104410 - 2012; data zamieszczenia: 03.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 47336 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy, ul. Akademicka 1, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 0-84 638 78 88, faks 0-84 638 78 88.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dodatkowe usługi biurowe.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zadanie nr 1 - I Wydział Cywilny - 1504 godziny; Wysyłanie odpisów nakazów zapłaty i odpisów postanowień do stron przy wykorzystaniu systemu informatycznego, dołączanie zwrotnych poświadczeń odbioru do akt spraw, obsługa archiwum wydziałowego, rozpisywanie spraw wpływających do Wydziału na rozprawy i posiedzenia przy wykorzystaniu systemu informatycznego, zszywanie dokumentów w aktach spraw. Zadanie nr 2 - II Wydział Karny - 1504 godziny; Komputerowe przepisywanie uzasadnień wyroków, rozpisywanie w systemie informatycznym terminów rozpraw i posiedzeń, przesyłanie właściwym stronom odpisów aktów oskarżenia, zakładanie obwolut w sprawach zarejestrowanych w II Wydziale Karnym, szycie akt, kierowanie wystąpień do osób i instytucji o informacje niezbędne do rozpoznawania spraw, przygotowywanie projektów odpowiedzi na pisma wpływające do danej sprawy niestanowiące wniosków procesowych, sortowanie zwrotnych poświadczeń odbioru wg terminów rozpraw i posiedzeń, kserowanie akt na potrzeby Wydziału.Zadanie Nr 3 - III Wydział Rodzinny i Nieletnich - 1504 godziny; Rozpisywanie terminów rozpraw i posiedzeń, podszywanie akt spraw, wpisywanie korespondencji, przygotowywanie akt na posiedzenia, podkładanie zwrotnych poświadczeń odbioru do akt spraw, przygotowywanie akt do przekazania do archiwum zakładowego, segregowanie i wpisywanie zwrotnych poświadczeń odbioru.Zadanie Nr 4 - VI Wydział Ksiąg Wieczystych - 1504 godziny; Przygotowywanie korespondencji sądowej, sprawdzanie prawidłowości wpisów przeniesionych z księgi papierowej do księgi prowadzonej w systemie informatycznym. Zadanie Nr 5 - VII Wydział Karny - 1504; Zakładanie akt, wykonywanie zarządzeń o wyznaczeniu rozpraw i posiedzeń, sporządzanie rachunków dla świadków i biegłych, przekazywanie akt spraw karnych i wykroczeniowych do Wydziału Wykonywania Orzeczeń, sporządzanie odpisów wyroków, archiwizowanie akt.Zadanie Nr 6 - II Zespół Kuratorskiej Służby Sądowej Wykonującego Orzeczenia w sprawach rodzinnych i nieletnich - 1504 godziny; Zakładanie teczek spraw, nadawanie numeru sprawy zgodnie z wykazem, wpisywanie spraw kuratorom społecznym, zawodowym, przygotowywanie i wysyłanie korespondencji sądowej, sporządzanie ryczałtów kuratorów społecznych, wprowadzanie danych do systemu komputerowego Kurator,prowadzenie teczek kuratorskich, przepisywanie sprawozdań z wywiadów środowiskowych. Zadanie Nr 7 - Archiwum sądowe - 1504 godziny; Pomoc w porządkowaniu akt w archiwum, wpisywanie akt wypożyczonych do rejestru wypożyczeń systemu komputerowego, wprowadzanie spisów zdawczo - odbiorczych do systemu komputerowego, pomoc w przejmowaniu oraz ewidencjonowaniu materiałów archiwalnych, pomoc w przygotowywaniu dokumentacji stanowiącej materiały archiwalne celem przekazania do Archiwum Państwowego oraz brakowaniu dokumentacji niearchiwalnej..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.50.00.00 - Dodatkowe usługi biurowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg ograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Paweł Piłat
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Paweł Piłat, Karp 2A, 22-424 Sitno, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17567,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 17145,60
Oferta z najniższą ceną: 17145,60 / Oferta z najwyższą ceną: 17296,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Anna Panasiewicz
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Anna Panasiewicz, ul. Osiedlowa 20, 22-437 Łabunie, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17567,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 17145,60
Oferta z najniższą ceną: 17145,60 / Oferta z najwyższą ceną: 17145,60
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Magdalena Czuk
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Magdalena Czuk, ul. Zamojska 72 B, 22-460 Szczebrzeszyn, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17567,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 17130,56
Oferta z najniższą ceną: 17130,56 / Oferta z najwyższą ceną: 17130,56
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Piotr Poświatowski
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Piotr Poświatowski, Wysokie 201, 22-400 Zamość, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17567,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 16544,00
Oferta z najniższą ceną: 16544,00 / Oferta z najwyższą ceną: 16544,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Remont budynku nr 1 w kompleksie wojskowym przy ul. Szkolnej 2 w miejscowości Wola Uhruska.
- Usługa wykonania obowiązkowych przeglądów konserwacyjnych i konserwacji "UTB" będących na ewidencji 32 WOG Zamość oraz jednostek i instytucji wojskowych będących na zaopatrzeniu 32 WOG Zamość.
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług w zakresie realizacji projektów kulturalnych w szczególności z dziedziny muzyki współczesnej.
- Usługi sekretarsko-asystenckie wraz z obsługą kancelarii na potrzeby KOWR OT we Wrocławiu - biura Sekcji Zamiejscowej w Świdnicy
- Wsparcie administracyjne Wydziału Programowania i Realizacji dla Instytutu Adama Mickiewicza.
więcej: Dodatkowe usługi biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





