Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-01-26
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Łódź: odnowa mostu przez rzekę Uchankę w m. Jamno w ciągu drogi krajowej nr 14 w km 5+270 Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi, do kontaktów: Katarzyna Bednarek, mgr inż. Marek Baranowski, ul. F.D. Roosevelta 9, 90-056 Łódź, woj. łódzkie, tel. (042) 6377536, fax (042) 6377537, 6377552, e-mail: przetargi@lodz.gddkia.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.lodz.gddkia.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa centralna; Inne:Zarządzanie drogami krajowymi. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: odnowa mostu przez rzekę Uchankę w m. Jamno w ciągu drogi krajowej nr 14 w km 5+270. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Most przez rzekę Uchankę w m. Jamno w ciągu drogi krajowej nr 14 w km 5+270. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Odnowa mostu przez rzekę Uchankę w m. Jamno w ciągu drogi krajowej nr 14 w km 5+270 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Dokumenty w tym zakresie nie są wymagane na etapie składania ofert 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.22.11.21 - Wiadukty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.11.21 - Roboty budowlane w zakresie wiaduktów drogowych Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.22.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów i tuneli, szybów i kolei podziemnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów i tuneli, szybów i kolei podziemnej Oryginalny kod CPV: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Odnowa mostu przez rzekę Uchankę w m.Jamno w ciągu drogi krajowej nr 14 w km 5+270. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ustawy pzp. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 15.10.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 10000 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca: 1. zobowiąże się do wykonania robót osobiście 2. Spełnia wymagania określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy 3. Wykonawca musi wykazać: a) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na wartość co najmniej 0,4 mln zł Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunki spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy, 4. Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydatów na każde stanowisko wymienione w poniższej tabeli. Lp./Stanowisko/Wymagana liczba osób/Doświadczenie jako kierownik lub z-ca kierownika budowy/robót dla podobnych robót (w latach): 1/2/3/4; 1/Kierownik budowy w specjalności mostowej lub konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń z właściwymi uprawnieniami/1/2/; 2/Kierownik robót w zakresie robót teletechnicznych z właściwymi uprawnieniami 1/2;Przez minimalne kwalifikacje zawodowe rozumie się lata czynne zawodowo od daty uzyskania uprawnień budowlanych oraz lata przepracowane na odpowiednich stanowiskach kierowniczych (kierownika lub z-cy kierownika budowy lub robót mostowych 5. Wykonawca musi posiadać jednostki sprzętu i środki transportu, wymienione w poniższej tabeli. Lp/Wyszczególnienie -parametry/Min. liczba jednostek/: 1/2/3; 1/Stacjonarna WMB min.100 Mg/h lub zapewnienie dostawy betonu asfaltowego modyfikowanego i SMA z tego typu wytwórni - położonej w uzasadnionej technologicznie odległości/1/2/Wytwórnia betonu lub zapewnienie dostawy betonu mostowego B-30 z wytwórni położonej w uzasadnionej technologicznie odległości/1/3/Piaskarnia/1/4/Rozkładarka sterowana elektronicznie/1/5/Walce stalowe statyczne/2/6/ Walec stalowy wibracyjny/1/6/Walec ogumiony/1/7/Frezarka o szer.min. 2,0 m/8/Pompa do betonu/1/ 1/Samochody samowyładowcze o ładowności min. 10 Mg/3/2/ Betonomieszarki min. 5m3 /3; 6. Wykonawca musi wykazać, że zrealizował (zakończył) w okresie ostatnich 5 lat, co najmniej 2 remonty lub przebudowy mostów w ciągu drogi klasy technicznej min. G połówkami w ciągu jednego sezonu (roku kalendarzowego) o wartości nie mniejszej niż 0,3 mln. każde 7. Spełnia pozostałe wymagania określone w SIWZ Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena ofert będzie oparta na ocenie spełniania wszystkich kryteriów określonych w SIWZ na zasadzie \spełnia/nie spełnia\, tj. w zależności od doświadczenia zawodowego, pozycji finansowej, potencjału kadrowego i innych istotnych informacji wykazanych w odpowiedziach Wykonawcy na przekazanych formularzach i dostarczonych dokumentach zgodnie z załączonymi w SIWZ wymaganiami. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty składane w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę A) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i art. 44 ustawy pzp (o spełnianiu warunków uczestnictwa w postępowaniu). B.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. C.Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, D.Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. B) i D) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. C) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy Pzp. Dokumenty wymienione w pkt. a) i b) oraz w zdaniu poprzednim powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z zastrzeżeniem terminów, o których mowa powyżej. 1.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Polisa, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż określona w ogłoszeniu - aktualna na dzień składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z zastrzeżeniem terminów, o których mowa powyżej. 1.Wykaz osób, które będą kierować wykonaniem zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia. Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób w kierowaniu budową/robotami oraz informacje potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w ogłoszeniu. Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane i dokument potwierdzający przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa) - odpowiadające zakresowi i przedmiotowi zamówienia. 2.Wykaz sprzętu i środków transportu w dyspozycji Wykonawcy niezbędnych i wymaganych dla realizacji przedmiotu zamówienia. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w ogłoszeniu. 3. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w ogłoszeniu. Ponadto Wykonawca złoży: 1) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2) Pełnomocnictwo do podpisania oferty w postępowaniu względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z nim. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonania których pełnomocnik jest upoważniony. Pełnomocnictwa nalezy złożyć w formie oryginałów lub kopii potwierdzonych notarialnie za zgodność z oryginałem.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mosty.nazwa.pl/019_jamno. Opłata: 145 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: SIWZ w wersji papierowej można odebrać osobiscie lub za zaliczeniem pocztowym. Płatności można dokonać osobiście w kasie Zamawiającego lub przelewem na konto Zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.02.2007 godzina 08:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 23.02.2007, godzina 08:30, sala konferencyjna Zamawiającego - pok. nr 12.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Zamawiający wybiera pisemną formę postępowania 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 24.01.2007.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia szkoleń zawodowych dla uczestników zrekrutowanych wśród wychowanków i klientów jednostek Łódzkiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w Łodzi
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia w obiektach Muzeum Archeologicznego i Etnograficznego w Łodzi
- Dostawa dwóch sztuk kosiarek zbierających bijakowych
- Budowa wiaty pod agregat prądotwórczy wraz z płytą fundamentową i podłączeniem agregatu
- Zakup i dostawa mobilnych urządzeń do uzdatniania wody dla Wojewódzkiego Magazynu Przeciwpowodziowego w Łodzi
- Wymiana zestawu serwisowego jednostek zasilania medycznego KS100-Alfa Kendromed Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa nowej stacji transformatorowej oraz rozbiórka istniejącej w formule zaprojektuj i wybuduj
- Budowa krytego lodowiska wraz z infrastrukturą techniczną na terenie Centrum Park w Chojnicach w formule zaprojektuj i wybuduj
- Budowa toru Pumptrack na terenie Parku Długa w Tłuszczu współfinansowanego ze środków Samorządu Województwa Mazowieckiego programu "Mazowsze dla Sportu" - edycja 2024
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Brąchnówko gm. Chełmża.
- Termomodernizacja oraz przebudowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Mysłowicach przy ul. Strażackiej 3
- "Budowa odcinka sieci wodociągowej w Kochanówce i rozbudowa sieci wodociągowej w Kłębowie (osiedle przy jeziorze) - etap II"
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.