eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siedlce › Projektowanie ulicy Kubusia Puchatka (strona zachodnia).



Ogłoszenie z dnia 2007-06-21

Siedlce: Projektowanie ulicy Kubusia Puchatka (strona zachodnia).
Numer ogłoszenia: 104376 - 2007; data zamieszczenia: 21.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Siedlce, ul. Asłanowicza 10, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 025 6310154, fax 025 6323630.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugsiedlce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Projektowanie ulicy Kubusia Puchatka (strona zachodnia)..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlanego wraz z wykonaniem map do celów projektowych ulicy Kubusia Puchatka (na granicy Gm. Siedlce i miasta Siedlce) strona zachodnia o długości 340 mb w Gminie Siedlce.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Oferta musi posiadać wniesione wadium w wysokości 1.500,00 zł. (słownie: tysiąc pięćset złotych). Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. 30 dni (od 12.07.2007 r. do 10.08.2007 r.) Termin wniesienia wadium upływa dnia 12.07.2007 r. o godz. 09:30..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. posiadają uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności drogowej i przynależą do Polskiej Izby Inżynierów; 5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Warunkiem udziału w postępowaniu, jest dostarczenie następujących dokumentów: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie stwierdzające stan prawny, miejsce rejestracji i charakter działalności; wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) wykaz osób wykonujących zamówienie, 3) potwierdzone kserokopie, świadectw stwierdzających posiadanie uprawnienia do wykonania przedmiotu zamówienia, 4) oświadczenie o opłacaniu podatków do Urzędu Skarbowego, 5) oświadczenie o płaceniu składek ZUS, 6) oświadczenie o niekaralności w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-9 ustawy, 7) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług (projektowych - zwiąnych z przedmiotem zamówienia), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - minimum trzy usługi z załączeniem referencji, 8) oświadczenie, że oferent nie podlega wykluczeniu na podstawie Art. 24 Prawa o zamówieniach publicznych i spełnia warunki udziału w postępowaniu Art. 22 ust. 1 pkt. 1- 4, 9) potwierdzenie wniesienia wadium, 10) podpisany wzór umowy wraz z zaparafowanymi stronami.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugsiedlce.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Siedlce ul. Asłanowicza 10, 08 - 110 Siedlce, pokój nr 4..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.07.2007 godzina 09:30, miejsce: Oferty należy składać w pokoju nr 10 Urzędu Gminy Siedlce ul. Asłanowicza 10, 08 - 110 Siedlce..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.