Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-06-07
Rossosz: ODBIÓR, WYWÓZ I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH Z TERENU GMINY ROSSOSZ
Numer ogłoszenia: 104355 - 2013; data zamieszczenia: 07.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Rossosz , ul. Lubelska 8, 21-533 Rossosz, woj. lubelskie, tel. 0-83 378 45 57, faks 0-83 378 45 66.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina@rossosz.pl // www.rossosz.bip.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ODBIÓR, WYWÓZ I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH Z TERENU GMINY ROSSOSZ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje odbiór, wywóz i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Rossosz oraz prowadzenie punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych o poniższym szczegółowym zakresie usługi. 1. Odbieranie następujących frakcji odpadów komunalnych w każdej ilości z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy w granicach administracyjnych Gminy Rossosz. Zmieszane odpady komunalne, frakcja mokra tj. mokry papier i tektura, zużyte ręczniki papierowe, chusteczki higieniczne, pieluchy jednorazowe i inne środki higieny osobistej, fusy z kawy i herbaty, skorupki jajek, obierki i resztki kuchenne, odpady tytoniowe.Częstotliwość odbioru. 1 raz w każdym miesiącu.Worek na dany rodzaj frakcji. kolor niebieski, o pojemność 80L. Zmieszane odpady komunalne, frakcja sucha tj. opakowania wielomateriałowe i inne, z wyjątkiem szklanych i z tworzyw sztucznych, papier w tym kolorowy i lakierowany, tektura, guma, skóra, drewno, metal. Częstotliwość odbioru. 1 raz na kwartał; w pierwszym miesiącu każdego kwartału. Worek na dany rodzaj frakcji. kolor czarny, o pojemność 120L. Tworzywa sztuczne tj. butelki, folia, reklamówki i woreczki z tworzyw sztucznych, inne opakowania oraz odpady z tworzyw sztucznych,Częstotliwość odbioru, 1 raz na kwartał; w drugim miesiącu każdego kwartału. Worek na dany rodzaj frakcji, kolor żółty, o pojemność 120L. Szkło, butelki, opakowania i inne odpady ze szkła.Częstotliwość odbioru, 1 raz na kwartał, w trzecim miesiącu każdego kwartału. Worek na dany rodzaj frakcji, kolor biały, o pojemność 120L. 2. Utworzenie i prowadzenie Punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych i odbieranie w nim następujących rodzajów odpadów komunalnych, Przeterminowane leki: 2 razy w roku, w miesiącu maju i październiku. Pojemniki na leki na stałe rozmieszczone w placówkach świadczących świadczenia zdrowotne oraz w punktach aptecznych, łącznie 3 pojemniki. Zużyte baterie, 1 raz w roku Pojemniki na baterie na stałe rozmieszczone w placówkach oświatowych, wybranych sklepach, Gminnym Ośrodku Kultury, łącznie 8 pojemników. Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny: 1 raz w roku, w miesiącu październiku. Odpady wielkogabarytowe: 1 raz w roku, w miesiącu październiku. Odpady budowlane, rozbiórkowe: 2 razy w roku (w miesiącu maju i październiku), Zużyte opony: 1 raz w roku, w miesiącu październiku. Odpady niebezpieczne: 1 raz w roku. w miesiącu październiku. Odpady zielone 1 raz w roku, w miesiącu październiku. Pojemniki na leki i baterie zapewnia Wykonawca. Pojemniki na odpady elektryczne i zielone zapewnia Wykonawca. Pojemność pojemników należy dostosować do wielkości strumienia odpadów. Dostarczenie odpadów do Punktu selektywnej zbiórki mieszkańcy wykonywać będą we własnym zakresie. 3. Transport odpadów zebranych z nieruchomości zamieszkałych oraz z Punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych będzie wykonywał wyłoniony w niniejszym przetargu Wykonawca. Instalacja, do której mają być przekazane odpady z terenu Gminy Rossosz tj. RIPOK Zakład Zagospodarowania Odpadów dla Regionu Biała Podlaska Bialskie Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o.o. w Białej Podlaskiej, ul. Narutowicza 35A, Biała Podlaska. 4. W przypadku awarii RIPOK, Zamawiający dopuszcza przekazanie odpadów do instalacji zastępczych. Dostarczenie odpadów do instalacji zastępczej, w przypadku awarii regionalnej instalacji, Wykonawca zobowiązany będzie wykonać na własny koszt. 5. W przypadku zamieszkania mieszkańców w nowych nieruchomościach, Wykonawca odbierze odpady komunalne z nowych nieruchomości podczas pierwszego odbioru odpadów następującego po przekazaniu informacji o nowym podmiocie, przez Zamawiającego. Zamawiający raz w miesiącu będzie przekazywał pocztą elektroniczną zmiany w bazie danych nieruchomości. W przypadku zmiany deklaracji przez właściciela nieruchomości Zamawiający powiadomi Wykonawcę poprzez przesłanie drogą elektroniczną wykazu zmian do bazy nieruchomości, a wykonawca zastosuje się do przesłanych zmian. 6. Jeżeli podczas odbierania odpadów dojdzie do uszkodzenia lub zniszczenia z winy Wykonawcy pojemników będących własnością właściciela nieruchomości, Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia nowych pojemników na swój koszt. 7. Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usług dodatkowych w zakresie odbioru odpadów komunalnych. Usługi dodatkowe to odbiór na wniosek właściciela z terenu nieruchomości odpadów nieujętych w przedmiocie zamówienia, odpadów problemowych oraz odbioru znacznych ilości odpadów z miejsca wyznaczonego przez właściciela nieruchomości. Koszty takiego odbioru odpadów poniesie właściciel nieruchomości. Cena ofertowa za realizację przedmiotu zamówienia nie obejmuje świadczenia usług dodatkowych. 8.Harmonogram odbioru odpadów komunalnych: Wykonawca opracuje i przedłoży szczegółowy harmonogram odbioru odpadów, ze wskazaniem miejscowości, ulic, numerów nieruchomości i terminów odbierania odpadów komunalnych, dla frakcji wymienionych powyżej. Harmonogram należy tak opracować by odbiór odpadów następował poza dniami wolnymi od pracy (niedziele i święta). Harmonogram powinien być tak skonstruowany by odbiór odpadów był regularny i powtarzalny, co ułatwi mieszkańcom przygotowanie i wystawianie odpadów do odbioru. Harmonogram należy przedłożyć Zamawiającemu do zatwierdzenia minimum na 5 dni przed podpisaniem Umowy na wykonywanie usługi. Harmonogram zostanie podany do wiadomości mieszkańcom, poprzez umieszczenie na stronie internetowej oraz na tablicy ogłoszeń Gminy Rossosz i wszystkich sołectw, a także na stronie internetowej Wykonawcy do dnia 28 czerwca 2013 r. W przypadku nieprzewidzialnych okoliczności (np. siła wyższa), za zgodą Zamawiającego, Wykonawca może dokonać okresowej zmiany harmonogramu odbierania odpadów komunalnych, dokonując powiadomienia zgodnie z zasadami opisanymi powyżej. 9. Standardy sanitarne oraz ochrony środowiska dotyczące wykonywania zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia uwzględniając zapisy ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach oraz rozporządzenia Ministra Środowiska w sprawie wymagań odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, rozporządzenia Ministra Środowiska w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy gospodarowaniu odpadami komunalnymi, a także uchwały Nr XVIII.95.2012 Rady Gminy Rossosz z dnia 28 grudnia 2012 r. w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Rossosz.10.Wykonawca będzie prowadził usługi odbioru odpadów tak, by nie dochodziło do wysypywania odpadów podczas przemieszczania pojemników do samochodu i załadunku odpadów. Wykonawca uprzątnie odpady, które mimo odpowiedniej obsługi zostały wysypane. Wykonawca uprzątnie i odbierze odpady umieszczone poza pojemnikiem. Wykonawca zobowiązany będzie do monitorowania obowiązku ciążącego na właścicielu nieruchomości w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych. W przypadku stwierdzenia niewywiązywania się właściciela z obowiązku w zakresie segregacji odpadów, Wykonawca odbiera odpady jako niesegregowane czyl zmieszane odpady komunalne. Wykonawca zobowiązany będzie w terminie 2 dni roboczych od dnia zaistnienia opisanej sytuacji do poinformowania Zamawiającego w formie pisemnej lub drogą elektroniczną o niewywiązaniu się z obowiązków segregacji odpadów przez właściciela nieruchomości. Do informacji Wykonawca zobowiązany będzie załączyć dokumentację fotograficzną sprzed danej nieruchomości i protokół z zaistnienia takiego zdarzenia. Z dokumentacji musi jednoznacznie wynikać, jakiej dotyczy nieruchomości, w jakim dniu i o jakiej godzinie doszło do ustalenia ww. zdarzenia. 11. W ramach dokumentowania usług odbioru i zagospodarowania odpadów z nieruchomości zamieszkałych objętych niniejszym zamówieniem oraz w związku z wymogami w zakresie sprawozdawczości określonymi w Ustawie o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, podmiot realizujący usługę zobowiązany jest do, Ważenia wszystkich odebranych odpadów komunalnych na legalizowanej wadze samochodowej w miejscu przekazania odpadów komunalnych odebranych od właścicieli nieruchomości celem ich dalszego zagospodarowania, Przechowywania dokumentów potwierdzających ważenie, oraz udostępnianie ich Zamawiającemu na jego żądanie w trybie określonym umową, Bieżącego prowadzenia ewidencji odpadów odebranych od właścicieli nieruchomości w ramach realizacji umowy z Zamawiającym, zgodnie z przepisami prawa, Sporządzania i przekazywania Zamawiającemu w formie papierowej i elektronicznej kwartalnych sprawozdań wynikających z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. Sprawozdania należy składać odrębnie dla nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy (przedmiot zamówienia) i odrębnie dla pozostałych nieruchomości, od których wykonawca poza przedmiotem umowy, w ramach umów indywidualnych, odbiera odpady komunalne z terenu Gminy Rossosz. Do sprawozdania należy dołączyć Wykaz reklamacji i sposób ich wykonania. Wykonawca zobowiązany będzie do przekazywania Zamawiającemu kart przekazania odpadów do RIPOK bądź innej jednostki do odbioru odpadów selektywnie zebranych zgodnie z obowiązującymi wzorami, o jakich mowa w rozporządzeniu Ministra Środowiska z 8 grudnia 2010 r. w sprawie wzorów stosowanych na potrzeby ewidencji i odpadów, rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 8 grudnia 2010 r. w sprawie zakresu informacji oraz wzorów formularzy służących do sporządzania i przekazywania zbiorczych zestawień danych o odpadach. Wykonawca zobowiązany będzie również do przedkładania Zamawiającemu innych informacji nt. odbioru, unieszkodliwiania i segregacji odpadów jeśli w trakcie realizacji zamówienia na Zamawiającego nałożony zostanie obowiązek sporządzania innych sprawozdań z zakresu gospodarki odpadami. Dotyczy to tylko informacji w posiadaniu, których będzie Wykonawca, a nie Zamawiający. 12. Rozliczanie usługi odbywa się w cyklu kwartalnym w formie opłaty ryczałtowej na podstawie wystawionej faktury za odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych odebranych z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Rossosz..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.00.00 - Usuwanie i obróbka odpadów 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.13.00 - Usługi zbierania śmieci 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90.51.40.00 - Usługi recyklingu odpadów 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiajacy wymaga wniesienia WADIUM w wysokości 1000 złotych
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wraz z Ofertą złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz oświadczenie o braku przesłanek do wykluczenia z postępowania, a także przedstawi kserokopie aktualnych dokumentów z; 1. Właściwego rejestru, 2.Od właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, 2. Od właściwego Oddziału ZUS lub KRUS o nie zaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, 4. Z Krajowego Rejestru Karnego o nie figurowaniu w tym rejestrze, 5. Wypis z Rejestru działalności regulowanej od Wójta Gminy Rossosz, 6. Zezwolenie od właściwego Starosty na transport odpadów. Ocena będzie dokonana na zasadzie SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA warunki udziału w postępowaniu. Jeśli Wykonawca zostanie oceniony, że nie spełnia w/w warunki to zostanie WYKLUCZONY z niniejszego postępowania.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wraz z Ofertą wykaże posiadanie wiedzy i doświadczenia niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia. Wykonawca aby spełnić ten warunek wykaże i udokumentuje za okres ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania (tj. VI.2010 - V. 2013), a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy to za ten okres, że świadczył usługi odbioru odpadów komunalnych w łącznej ilości min. 80 Mg w sposób ciągły, które przekazywał do uprawnionego podmiotu przez okres minimum 12 miesięcy oraz wykaże, że usługi odbioru odpadów komunalnych wykonywał lub wykonuje w sposób należyty. Ocena będzie dokonana na zasadzie SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA warunki udziału w postępowaniu. Jeśli Wykonawca zostanie oceniony, że nie spełnia w/w warunki to zostanie WYKLUCZONY z niniejszego postępowania.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca do Oferty dołączy wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu i narzędzi dostepnych Wykonawcy. Ocena będzie dokonana na zasadzie SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA warunki udziału w postępowaniu. Jeśli Wykonawca zostanie oceniony, że nie spełnia w/w warunki to zostanie WYKLUCZONY z niniejszego postępowania.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wraz z Ofertą złoży oświadczenie o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia. Ocena będzie dokonana na zasadzie SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA warunki udziału w postępowaniu. Jeśli Wykonawca zostanie oceniony, że nie spełnia w/w warunki to zostanie WYKLUCZONY z niniejszego postępowania
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wraz z Ofertą wykaże, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia przedstawiając jeden z poniższych dokumentów; 1.W celu zabezpieczenia bieżącego wykonania zamówienia posiada własne środki finansowe lub ma dostęp do kredytu w wysokości minimum 30.000 złotych, albo 2. Posiada (opłaconą) polisę ubezpieczeniową OC z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą jak 30.000 złotych, lub 3. Przedstawi inny równoważny dokument potwierdzający spełnianie przez Wykonawcę tego wymogu. Ocena będzie dokonana na zasadzie SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA warunki udziału w postępowaniu. Jeśli Wykonawca zostanie oceniony, że nie spełnia w/w warunki to zostanie WYKLUCZONY z niniejszego postępowania
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rossosz.bip.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wójt Gminy Rossosz, 21-500 Biała Podlaska ul. Lubelska 8 pokój nr 2.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2013 godzina 11:00, miejsce: Wójt Gminy Rossosz, 21-500 Biała Podlaska ul. Lubelska 8 pokój nr 2.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI ROSSOSZ
więcej: przetargi ROSSOSZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługa zagospodarowania odpadów wielkogabarytowych o kodzie 20 03 07 w ilości 800 Mg w okresie 24 miesięcy, nie wcześniej jednak niż od dnia 01.10.2025r."
- Odpady komunalne
- Świadczenie usług w zakresie pielęgnacji i utrzymania terenów zielonych, prac porządkowych oraz utrzymania zimowego ciągów komunikacyjnych.
- Usługi sprzątania pomieszczeń i posesji
- Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Grabica w 2025 r.
- Odbiór odpadów medycznych i żywnościowych z jednostek i komórek organizacyjnych Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.