eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rossosz › ODBIÓR, WYWÓZ I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH Z TERENU GMINY ROSSOSZ

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-07

Rossosz: ODBIÓR, WYWÓZ I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH Z TERENU GMINY ROSSOSZ
Numer ogłoszenia: 104355 - 2013; data zamieszczenia: 07.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Rossosz , ul. Lubelska 8, 21-533 Rossosz, woj. lubelskie, tel. 0-83 378 45 57, faks 0-83 378 45 66.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina@rossosz.pl // www.rossosz.bip.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ODBIÓR, WYWÓZ I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH Z TERENU GMINY ROSSOSZ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje odbiór, wywóz i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Rossosz oraz prowadzenie punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych o poniższym szczegółowym zakresie usługi. 1. Odbieranie następujących frakcji odpadów komunalnych w każdej ilości z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy w granicach administracyjnych Gminy Rossosz. Zmieszane odpady komunalne, frakcja mokra tj. mokry papier i tektura, zużyte ręczniki papierowe, chusteczki higieniczne, pieluchy jednorazowe i inne środki higieny osobistej, fusy z kawy i herbaty, skorupki jajek, obierki i resztki kuchenne, odpady tytoniowe.Częstotliwość odbioru. 1 raz w każdym miesiącu.Worek na dany rodzaj frakcji. kolor niebieski, o pojemność 80L. Zmieszane odpady komunalne, frakcja sucha tj. opakowania wielomateriałowe i inne, z wyjątkiem szklanych i z tworzyw sztucznych, papier w tym kolorowy i lakierowany, tektura, guma, skóra, drewno, metal. Częstotliwość odbioru. 1 raz na kwartał; w pierwszym miesiącu każdego kwartału. Worek na dany rodzaj frakcji. kolor czarny, o pojemność 120L. Tworzywa sztuczne tj. butelki, folia, reklamówki i woreczki z tworzyw sztucznych, inne opakowania oraz odpady z tworzyw sztucznych,Częstotliwość odbioru, 1 raz na kwartał; w drugim miesiącu każdego kwartału. Worek na dany rodzaj frakcji, kolor żółty, o pojemność 120L. Szkło, butelki, opakowania i inne odpady ze szkła.Częstotliwość odbioru, 1 raz na kwartał, w trzecim miesiącu każdego kwartału. Worek na dany rodzaj frakcji, kolor biały, o pojemność 120L. 2. Utworzenie i prowadzenie Punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych i odbieranie w nim następujących rodzajów odpadów komunalnych, Przeterminowane leki: 2 razy w roku, w miesiącu maju i październiku. Pojemniki na leki na stałe rozmieszczone w placówkach świadczących świadczenia zdrowotne oraz w punktach aptecznych, łącznie 3 pojemniki. Zużyte baterie, 1 raz w roku Pojemniki na baterie na stałe rozmieszczone w placówkach oświatowych, wybranych sklepach, Gminnym Ośrodku Kultury, łącznie 8 pojemników. Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny: 1 raz w roku, w miesiącu październiku. Odpady wielkogabarytowe: 1 raz w roku, w miesiącu październiku. Odpady budowlane, rozbiórkowe: 2 razy w roku (w miesiącu maju i październiku), Zużyte opony: 1 raz w roku, w miesiącu październiku. Odpady niebezpieczne: 1 raz w roku. w miesiącu październiku. Odpady zielone 1 raz w roku, w miesiącu październiku. Pojemniki na leki i baterie zapewnia Wykonawca. Pojemniki na odpady elektryczne i zielone zapewnia Wykonawca. Pojemność pojemników należy dostosować do wielkości strumienia odpadów. Dostarczenie odpadów do Punktu selektywnej zbiórki mieszkańcy wykonywać będą we własnym zakresie. 3. Transport odpadów zebranych z nieruchomości zamieszkałych oraz z Punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych będzie wykonywał wyłoniony w niniejszym przetargu Wykonawca. Instalacja, do której mają być przekazane odpady z terenu Gminy Rossosz tj. RIPOK Zakład Zagospodarowania Odpadów dla Regionu Biała Podlaska Bialskie Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o.o. w Białej Podlaskiej, ul. Narutowicza 35A, Biała Podlaska. 4. W przypadku awarii RIPOK, Zamawiający dopuszcza przekazanie odpadów do instalacji zastępczych. Dostarczenie odpadów do instalacji zastępczej, w przypadku awarii regionalnej instalacji, Wykonawca zobowiązany będzie wykonać na własny koszt. 5. W przypadku zamieszkania mieszkańców w nowych nieruchomościach, Wykonawca odbierze odpady komunalne z nowych nieruchomości podczas pierwszego odbioru odpadów następującego po przekazaniu informacji o nowym podmiocie, przez Zamawiającego. Zamawiający raz w miesiącu będzie przekazywał pocztą elektroniczną zmiany w bazie danych nieruchomości. W przypadku zmiany deklaracji przez właściciela nieruchomości Zamawiający powiadomi Wykonawcę poprzez przesłanie drogą elektroniczną wykazu zmian do bazy nieruchomości, a wykonawca zastosuje się do przesłanych zmian. 6. Jeżeli podczas odbierania odpadów dojdzie do uszkodzenia lub zniszczenia z winy Wykonawcy pojemników będących własnością właściciela nieruchomości, Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia nowych pojemników na swój koszt. 7. Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usług dodatkowych w zakresie odbioru odpadów komunalnych. Usługi dodatkowe to odbiór na wniosek właściciela z terenu nieruchomości odpadów nieujętych w przedmiocie zamówienia, odpadów problemowych oraz odbioru znacznych ilości odpadów z miejsca wyznaczonego przez właściciela nieruchomości. Koszty takiego odbioru odpadów poniesie właściciel nieruchomości. Cena ofertowa za realizację przedmiotu zamówienia nie obejmuje świadczenia usług dodatkowych. 8.Harmonogram odbioru odpadów komunalnych: Wykonawca opracuje i przedłoży szczegółowy harmonogram odbioru odpadów, ze wskazaniem miejscowości, ulic, numerów nieruchomości i terminów odbierania odpadów komunalnych, dla frakcji wymienionych powyżej. Harmonogram należy tak opracować by odbiór odpadów następował poza dniami wolnymi od pracy (niedziele i święta). Harmonogram powinien być tak skonstruowany by odbiór odpadów był regularny i powtarzalny, co ułatwi mieszkańcom przygotowanie i wystawianie odpadów do odbioru. Harmonogram należy przedłożyć Zamawiającemu do zatwierdzenia minimum na 5 dni przed podpisaniem Umowy na wykonywanie usługi. Harmonogram zostanie podany do wiadomości mieszkańcom, poprzez umieszczenie na stronie internetowej oraz na tablicy ogłoszeń Gminy Rossosz i wszystkich sołectw, a także na stronie internetowej Wykonawcy do dnia 28 czerwca 2013 r. W przypadku nieprzewidzialnych okoliczności (np. siła wyższa), za zgodą Zamawiającego, Wykonawca może dokonać okresowej zmiany harmonogramu odbierania odpadów komunalnych, dokonując powiadomienia zgodnie z zasadami opisanymi powyżej. 9. Standardy sanitarne oraz ochrony środowiska dotyczące wykonywania zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia uwzględniając zapisy ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach oraz rozporządzenia Ministra Środowiska w sprawie wymagań odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, rozporządzenia Ministra Środowiska w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy gospodarowaniu odpadami komunalnymi, a także uchwały Nr XVIII.95.2012 Rady Gminy Rossosz z dnia 28 grudnia 2012 r. w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Rossosz.10.Wykonawca będzie prowadził usługi odbioru odpadów tak, by nie dochodziło do wysypywania odpadów podczas przemieszczania pojemników do samochodu i załadunku odpadów. Wykonawca uprzątnie odpady, które mimo odpowiedniej obsługi zostały wysypane. Wykonawca uprzątnie i odbierze odpady umieszczone poza pojemnikiem. Wykonawca zobowiązany będzie do monitorowania obowiązku ciążącego na właścicielu nieruchomości w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych. W przypadku stwierdzenia niewywiązywania się właściciela z obowiązku w zakresie segregacji odpadów, Wykonawca odbiera odpady jako niesegregowane czyl zmieszane odpady komunalne. Wykonawca zobowiązany będzie w terminie 2 dni roboczych od dnia zaistnienia opisanej sytuacji do poinformowania Zamawiającego w formie pisemnej lub drogą elektroniczną o niewywiązaniu się z obowiązków segregacji odpadów przez właściciela nieruchomości. Do informacji Wykonawca zobowiązany będzie załączyć dokumentację fotograficzną sprzed danej nieruchomości i protokół z zaistnienia takiego zdarzenia. Z dokumentacji musi jednoznacznie wynikać, jakiej dotyczy nieruchomości, w jakim dniu i o jakiej godzinie doszło do ustalenia ww. zdarzenia. 11. W ramach dokumentowania usług odbioru i zagospodarowania odpadów z nieruchomości zamieszkałych objętych niniejszym zamówieniem oraz w związku z wymogami w zakresie sprawozdawczości określonymi w Ustawie o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, podmiot realizujący usługę zobowiązany jest do, Ważenia wszystkich odebranych odpadów komunalnych na legalizowanej wadze samochodowej w miejscu przekazania odpadów komunalnych odebranych od właścicieli nieruchomości celem ich dalszego zagospodarowania, Przechowywania dokumentów potwierdzających ważenie, oraz udostępnianie ich Zamawiającemu na jego żądanie w trybie określonym umową, Bieżącego prowadzenia ewidencji odpadów odebranych od właścicieli nieruchomości w ramach realizacji umowy z Zamawiającym, zgodnie z przepisami prawa, Sporządzania i przekazywania Zamawiającemu w formie papierowej i elektronicznej kwartalnych sprawozdań wynikających z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. Sprawozdania należy składać odrębnie dla nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy (przedmiot zamówienia) i odrębnie dla pozostałych nieruchomości, od których wykonawca poza przedmiotem umowy, w ramach umów indywidualnych, odbiera odpady komunalne z terenu Gminy Rossosz. Do sprawozdania należy dołączyć Wykaz reklamacji i sposób ich wykonania. Wykonawca zobowiązany będzie do przekazywania Zamawiającemu kart przekazania odpadów do RIPOK bądź innej jednostki do odbioru odpadów selektywnie zebranych zgodnie z obowiązującymi wzorami, o jakich mowa w rozporządzeniu Ministra Środowiska z 8 grudnia 2010 r. w sprawie wzorów stosowanych na potrzeby ewidencji i odpadów, rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 8 grudnia 2010 r. w sprawie zakresu informacji oraz wzorów formularzy służących do sporządzania i przekazywania zbiorczych zestawień danych o odpadach. Wykonawca zobowiązany będzie również do przedkładania Zamawiającemu innych informacji nt. odbioru, unieszkodliwiania i segregacji odpadów jeśli w trakcie realizacji zamówienia na Zamawiającego nałożony zostanie obowiązek sporządzania innych sprawozdań z zakresu gospodarki odpadami. Dotyczy to tylko informacji w posiadaniu, których będzie Wykonawca, a nie Zamawiający. 12. Rozliczanie usługi odbywa się w cyklu kwartalnym w formie opłaty ryczałtowej na podstawie wystawionej faktury za odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych odebranych z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Rossosz..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.00.00 - Usuwanie i obróbka odpadów 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.13.00 - Usługi zbierania śmieci 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90.51.40.00 - Usługi recyklingu odpadów 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy wymaga wniesienia WADIUM w wysokości 1000 złotych

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wraz z Ofertą złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz oświadczenie o braku przesłanek do wykluczenia z postępowania, a także przedstawi kserokopie aktualnych dokumentów z; 1. Właściwego rejestru, 2.Od właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, 2. Od właściwego Oddziału ZUS lub KRUS o nie zaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, 4. Z Krajowego Rejestru Karnego o nie figurowaniu w tym rejestrze, 5. Wypis z Rejestru działalności regulowanej od Wójta Gminy Rossosz, 6. Zezwolenie od właściwego Starosty na transport odpadów. Ocena będzie dokonana na zasadzie SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA warunki udziału w postępowaniu. Jeśli Wykonawca zostanie oceniony, że nie spełnia w/w warunki to zostanie WYKLUCZONY z niniejszego postępowania.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wraz z Ofertą wykaże posiadanie wiedzy i doświadczenia niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia. Wykonawca aby spełnić ten warunek wykaże i udokumentuje za okres ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania (tj. VI.2010 - V. 2013), a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy to za ten okres, że świadczył usługi odbioru odpadów komunalnych w łącznej ilości min. 80 Mg w sposób ciągły, które przekazywał do uprawnionego podmiotu przez okres minimum 12 miesięcy oraz wykaże, że usługi odbioru odpadów komunalnych wykonywał lub wykonuje w sposób należyty. Ocena będzie dokonana na zasadzie SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA warunki udziału w postępowaniu. Jeśli Wykonawca zostanie oceniony, że nie spełnia w/w warunki to zostanie WYKLUCZONY z niniejszego postępowania.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca do Oferty dołączy wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu i narzędzi dostepnych Wykonawcy. Ocena będzie dokonana na zasadzie SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA warunki udziału w postępowaniu. Jeśli Wykonawca zostanie oceniony, że nie spełnia w/w warunki to zostanie WYKLUCZONY z niniejszego postępowania.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wraz z Ofertą złoży oświadczenie o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia. Ocena będzie dokonana na zasadzie SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA warunki udziału w postępowaniu. Jeśli Wykonawca zostanie oceniony, że nie spełnia w/w warunki to zostanie WYKLUCZONY z niniejszego postępowania

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wraz z Ofertą wykaże, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia przedstawiając jeden z poniższych dokumentów; 1.W celu zabezpieczenia bieżącego wykonania zamówienia posiada własne środki finansowe lub ma dostęp do kredytu w wysokości minimum 30.000 złotych, albo 2. Posiada (opłaconą) polisę ubezpieczeniową OC z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą jak 30.000 złotych, lub 3. Przedstawi inny równoważny dokument potwierdzający spełnianie przez Wykonawcę tego wymogu. Ocena będzie dokonana na zasadzie SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA warunki udziału w postępowaniu. Jeśli Wykonawca zostanie oceniony, że nie spełnia w/w warunki to zostanie WYKLUCZONY z niniejszego postępowania

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rossosz.bip.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wójt Gminy Rossosz, 21-500 Biała Podlaska ul. Lubelska 8 pokój nr 2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2013 godzina 11:00, miejsce: Wójt Gminy Rossosz, 21-500 Biała Podlaska ul. Lubelska 8 pokój nr 2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.