To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-05-06
Jedlina-Zdrój: Zakup energii elektrycznej
Numer ogłoszenia: 104340 - 2015; data zamieszczenia: 06.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 84780 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jedlina-Zdrój, ul. Poznańska 2, 58-330 Jedlina-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 74 8455215; 8455216; 8855054, faks 74 8855269.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup energii elektrycznej.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego oraz jednostek organizacyjnych wskazanych w Załączniku Nr 1 do SIWZ zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz.U. z 2012 r., poz. 1059 z późn. zm.). 2. Gmina Jedlina-Zdrój - Zamawiający, działa w imieniu własnym oraz na podstawie podpisanego Porozumienia (porozumienie do wglądu w siedzibie Zamawiającego), w imieniu niżej wymienionych jednostek: 1) Centrum Kultury ul. Piastowska Nr 13 w Jedlinie-Zdrój, 2) Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Piastowska Nr 11 w Jedlinie-Zdrój, 3) Miejska Szkoła Podstawowa im. Janusza Korczaka ul. Jana Pawła II Nr 5 w Jedlinie-Zdroju, 4) Gimnazjum Miejskie im. Jana Pawła II ul. Słowackiego Nr 5 w Jedlinie -Zdroju. Gmina Jedlina-Zdrój oraz wyżej wymienione jednostki organizacyjne, będą zawierać odrębne umowy wynikające z niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 3. Przedmiot zamówienia nie obejmuje dystrybucji energii elektrycznej. 4. W celu uzyskania optymalnych korzyści finansowych przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części: I. Część 1 zamówienia - zakup energii elektrycznej do obiektów wymienionych w Załączniku Nr 1 do SIWZ - oświetlenie uliczne. Zakup energii elektrycznej do obiektów wymienionych w Załączniku Nr 1 do SIWZ nastąpi w oparciu o poniższe zasady: a) Całkowite szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej dla obiektów wymienionych w Załączniku Nr 1 - oświetlenie uliczne w okresie od 01.07.2015 r. do 30.06.2017r. wynosi: 754.806, 00 kWh, w tym: - w okresie od 01.07.2015 r. do 31.12.2015 r. - 188.701,50 kWh, - w okresie od 01.01.2016 r. do 31.12.2016 r. - 377.403,00 kWh, - w okresie od 01.01.2017 r. do 30.06.2017 r. - 188.701,50 kWh. b) Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do wykonania czynności wynikających z pełnomocnictwa, stanowiącego Załącznik Nr 2 do projektu umowy. c) Wykonawca zobowiązuje się zapewnić Zamawiającemu standardy jakościowe obsługi zgodne z obowiązującymi przepisami Prawa energetycznego. II. Część 2 zamówienia - zakup energii elektrycznej do obiektów wymienionych w Załączniku Nr 1 do SIWZ - pozostałe obiekty. Zakup energii elektrycznej do obiektów wymienionych w Załączniku Nr 1 do SIWZ nastąpi w oparciu o poniższe zasady: a) Całkowite szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej dla obiektów wymienionych w Załączniku Nr 1 - pozostałe obiekty w okresie od 01.07.2015 r. do 30.06.2017 r. wynosi: 362.694,00 kWh, w tym: - w okresie od 01.07.2015 r. do 31.12.2015 r. - 90.673,50 kWh, - w okresie od 01.01.2016 r. do 31.12.2016 r. - 181.347,00 kWh, - w okresie od 01.01.2017 r. do 30.06.2017 r. - 90.673,50 kWh. b) Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do wykonania czynności wynikających z pełnomocnictwa, stanowiącego Załącznik Nr 2 do projektu umowy. c) Wykonawca zobowiązuje się zapewnić Zamawiającemu standardy jakościowe obsługi zgodne z obowiązującymi przepisami Prawa energetycznego. Zamawiający oświadcza, iż prognoza zużycia energii wskazana powyżej oraz w Załączniku Nr 1 do SIWZ stanowi jedynie przybliżoną wartość, która w trakcie wykonywania umowy może ulec zwiększeniu w stosunku do prognoz dotyczących poszczególnych Odbiorców końcowych. Faktyczne zużycie energii (mniejsze lub większe od prognozy zużycia energii wskazanej w Załączniku Nr 1 do SIWZ) uzależnione będzie wyłącznie od rzeczywistych potrzeb poszczególnych Odbiorców końcowych, z tym że niezależnie od wielkości zużycia Wykonawca zobowiązany jest w każdym przypadku stosować zaoferowane w przetargu ceny energii. Wykonawca nie może dochodzić od Zamawiającego ani Odbiorców końcowych żadnych roszczeń finansowych (np. odszkodowania), jeżeli w okresie obowiązywania umowy Zamawiający lub poszczególni Odbiorcy końcowi zakupią od Wykonawcy mniejszą lub większą ilość energii elektrycznej niż prognozowana ilość energii, wskazana w Załączniku Nr 1 do SIWZ, w szczególności spowodowanej zwiększeniem lub zmniejszeniem ilości punktów poboru energii, zwanych dalej PPE dla poszczególnych Odbiorców końcowych, zmianą grupy taryfowej w obrębie grup taryfowych objętych przetargiem, zmianą mocy zamówionej lub parametrów technicznych PPE, faktycznym poborem energii w ramach poszczególnych PPE. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 1 do SIWZ. Deklarowane w Załączniku Nr 1 do SIWZ zużycie energii elektrycznej jest wielkością szacunkową i służy wyłącznie do obliczenia ceny oferty..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.30.00.00 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.05.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- WM MALTA Sp. z o.o., ul. Budowlanych Nr 4, 41-303 Dąbrowa Górnicza, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 320163,75 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 283896,91
Oferta z najniższą ceną: 283896,91 / Oferta z najwyższą ceną: 311879,67
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy energii elektrycznej
- Świadczenie usług przesyłania i dostawy energii cieplnej do budynku biurowego przy al. J. Ch. Szucha 2/4 w Warszawie
- Dostawa energii elektrycznej dla 6 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Dęblinie
- "Kompleksowa dostawa energii elektrycznej ... - dostarczanie energii elektrycznej do budynku sanitarnego na terenie basenu w Żarkach Letnisko przy ul. Kąpielowej 1B"
- Zakup energii elektrycznej
- Dostawa i odbiór energii elektrycznej dla Geotermii Poddębice na okres od 01.02.2026 r. do 31.12.2026 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





