eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostróda › BEZPOŚREDNIA OCHRONA FIZYCZNA OSÓB I MIENIA NA TERENIE AMFITEATRU (OBIEKT I PRZYNALEŻNY TEREN) W OSTRÓDZIE

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-10

Ostróda: BEZPOŚREDNIA OCHRONA FIZYCZNA OSÓB I MIENIA NA TERENIE AMFITEATRU (OBIEKT I PRZYNALEŻNY TEREN) W OSTRÓDZIE
Numer ogłoszenia: 104323 - 2012; data zamieszczenia: 10.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Kultury w Ostródzie , ul. Mickiewicza 22, 14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 646 32 31, faks 89 646 32 31.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ck.ostroda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja kultury gminy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BEZPOŚREDNIA OCHRONA FIZYCZNA OSÓB I MIENIA NA TERENIE AMFITEATRU (OBIEKT I PRZYNALEŻNY TEREN) W OSTRÓDZIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest bezpośrednia ochrona fizyczna osób i mienia na terenie amfiteatru (obiekt i przynależny teren) w Ostródzie, w tym: Część 1 - Bezpośrednia stała ochrona fizyczna osób i mienia w amfiteatrze (obiekt i przynależny teren), zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia1997 r. o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.) oraz projektem umowy - zał. nr 3A do siwz; Część 2 - Ochrona masowych imprez artystyczno - rozrywkowych odbywających się w amfiteatrze (około 10 imprez masowych), zgodnie z ustawą z dnia 20 marca 2009r. o bezpieczeństwo imprez masowych (Dz.U. z 2009r. Nr 62, poz. 504) oraz projektem umowy - zał. nr 3B do siwz.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przewiduje się możliwość udzielania zamówień uzupełniających (w zakresie części 1 i 2) stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.)

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wy6maga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - w zakresie części 1: Wykonawca musi posiadać koncesję na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia, zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz.U. z 2005r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.). Spełnianie warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej czynności zostanie ocenione na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentu, o którym mowa w § 6 pkt 1 lit. a siwz. Niewykazanie spełniania warunku jw. spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp i uznanie jego oferty za odrzuconą zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy Pzp. - w zakresie części 2: realizacja przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania uprawnień

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykazanie posiadania wiedzy i doświadczenia w zakresie wykonania (dot. części 1 i 2) lub wykonywania (dot. części 1) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: - w zakresie części 1 - co najmniej dwóch odrębnych usług polegających na bezpośredniej stałej fizycznej ochronie osób i mienia w systemie ciągłym całodobowym przez okres minimum 6 miesięcy; - w zakresie części 2 - co najmniej pięciu odrębnych usług polegających na ochronie imprez masowych w rozumieniu ustawy z dnia 20 marca 2009r. o bezpieczeństwie imprez masowych (Dz.U. z 2009r. Nr 62, poz. 504), w których liczba uczestników wynosiła minimum 2.000.000 osób. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Treść zobowiązania w sposób bezsporny i jednoznaczny musi wskazywać zakres zobowiązania podmiotu trzeciego, określać, czego konkretnie dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób będzie ono wykonane, w tym jakiego okresu dotyczy. Spełnianie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie ocenione na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów, o których mowa w § 6 pkt 1 lit. b siwz. Niewykazanie spełniania warunku jw. spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp i uznanie jego oferty za odrzuconą zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy Pzp.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunkiem udziału w postępowaniu w zakresie dysponowania potencjałem technicznym jest wykazanie, że Wykonawca dysponuje co najmniej: - w zakresie części 1: pojazdem o warunkach technicznych zgodnych z rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 września 2010r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych i transportowanych przez przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne (Dz.U. z 2010r. Nr 166, poz. 1128). - w zakresie części 2: Zamawiający nie określił szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w zakresie dysponowania potencjałem technicznym. Wykonawca może polegać na potencjale technicznym innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Spełnianie warunku dysponowania potencjałem technicznym zostanie ocenione na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentu, o którym mowa w § 6 pkt 1 lit. c siwz. Niewykazanie spełniania warunku jw. (dot. części 1) spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp i uznanie jego oferty za odrzuconą zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy Pzp.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunkiem udziału w postępowaniu w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia jest: - w zakresie części 1: dysponowanie osobami wyznaczonymi do stałej ochrony: a) 1 osobą wyznaczoną do kierowania ochroną obiektu (kierownika ochrony), posiadającą licencję pracownika ochrony II stopnia; c) co najmniej 5 osobami posiadającymi licencję pracownika ochrony minimum I stopnia; - w zakresie części 2: dysponowanie osobami wyznaczonymi do ochrony imprez masowych: a) 1 osobą wyznaczoną do pełnienia funkcji kierownika ds. bezpieczeństwa; b) co najmniej 32 osobami wyznaczonymi do pełnienia służby porządkowej i/lub służby informacyjnej (w tym minimum 20 % muszą stanowić członkowie służb porządkowych), które to osoby ukończyły szkolenie, o którym mowa w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 30 sierpnia 2011r. w sprawie wymogów, jakie powinny spełniać kierownik do spraw bezpieczeństwa, służby porządkowe i służby informacyjne (Dz.U. z 2011r. Nr 183, poz. 1087). W przypadku składania przez jednego Wykonawcę oferty na obydwie części objęte przedmiotem zamówienia, dopuszcza się możliwość wskazania tych samych osób do realizacji obydwu części zamówienia, pod warunkiem, że będą one spełniały warunki udziału w postępowaniu określone zarówno dla części 1, jak i dla części 2. Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Spełnianie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie ocenione na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentu, o którym mowa w § 6 pkt 1 lit. d i e siwz. Niewykazanie spełniania warunku jw. spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp i uznanie jego oferty za odrzuconą zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy Pzp.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustalił szczegółowych warunków dotyczących sytuacji ekonomicznej i finansowej

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (zał. nr 1 do siwz). b) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku wykonawców - wykonawca winien załączyć do oferty pełnomocnictwo podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia, złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. Wzór pełnomocnictwa stanowi załącznik nr 7 do siwz. c) W przypadku ustanowienia przez Wykonawcę pełnomocnika, do oferty należy załączyć oryginał udzielonego pełnomocnictwa lub notarialnie potwierdzoną jego kopię. Z treści pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać zakres umocowania do czynności związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności do podpisania i złożenia oferty

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) Wynagrodzenie przysługujące wykonawcy, wynikające ze złożonej oferty, może ulec zmianie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT. Zmiana wynagrodzenia z tytułu zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT nie wymaga aneksu do umowy. 2. Zmiana w trakcie realizacji niniejszej umowy którejkolwiek pracownika ochrony wskazanego w ofercie, musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie i wymaga pisemnego zaakceptowania przez Zamawiającego. Zamawiający zaakceptuje taką zmianę w terminie 2 dni od daty przedłożenia propozycji i wyłącznie wtedy, gdy kwalifikacje wskazanej osoby będą takie same lub wyższe od kwalifikacji wymaganych dla tej osoby postanowieniami specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Wykonawca musi przedłożyć Zamawiającemu propozycję zmiany, o której mowa w pkt 2 nie później niż 2 dni przed planowanym skierowaniem do wykonania usługi innej osoby, przedkładając jednocześnie aktualną odpowiednią licencję pracownika ochrony. 4. Postanowienia pkt 3 nie dotyczą sytuacji losowych, np. niezdolności do pracy lub śmierci osoby wskazanej pierwotnie do wykonania przedmiotu zamówienia. 5. W przypadku konieczności nagłej zmiany pracowników ochrony Wykonawca powiadomi o tym Zamawiającego telefonicznie oraz dokona odpowiedniej adnotacji o powyższym w książce pełnienia służby, a niezbędne wymagane dokumenty przekaże faksem oraz dostarczy je niezwłocznie w formie pisemnej. 6. Skierowanie, bez akceptacji Zamawiającego, do wykonywania usługi innej osoby niż pierwotnie przez niego zaakceptowana, może stanowić podstawę do rozwiązania umowy z winy Wykonawcy. 7. Zaakceptowana przez Zamawiającego zmiana którejkolwiek z uprzednio wskazanych osób nastąpi poprzez dokonanie odpowiedniej adnotacji w książce pełnienia służby i nie wymaga aneksu do umowy. 8. Zmiana w trakcie realizacji niniejszej umowy kierownika ds. bezpieczeństwa lub członka służby porządkowej i/lub informacyjnej wskazanego w ofercie, musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie i wymaga pisemnego zaakceptowania przez Zamawiającego. Zamawiający zaakceptuje taką zmianę w terminie 2 dni od daty przedłożenia propozycji i wyłącznie wtedy, gdy kwalifikacje wskazanej osoby będą takie same lub wyższe od kwalifikacji wymaganych dla tej osoby postanowieniami specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 9. Wykonawca musi przedłożyć Zamawiającemu propozycję zmiany, o której mowa w pkt 8 nie później niż 2 dni przed planowanym skierowaniem do wykonania usługi innej osoby, przedkładając jednocześnie aktualne zaświadczenie o ukończeniu przez tę osobę wymaganego przepisami szkolenia. 10. Postanowienia pkt 8 nie dotyczą sytuacji losowych, np. niezdolności do pracy lub śmierci osoby wskazanej pierwotnie do wykonania przedmiotu zamówienia. 11. W przypadku konieczności nagłej zmiany którejkolwiek z w.w. osób, Wykonawca powiadomi o tym Zamawiającego telefonicznie, a niezbędne dokumenty przekaże faksem oraz dostarczy je niezwłocznie w formie pisemnej. 12. Skierowanie, bez akceptacji Zamawiającego, do wykonywania usługi innej osoby niż pierwotnie przez niego zaakceptowana, może stanowić podstawę do rozwiązania umowy z winy Wykonawcy. 13. Akceptacja przez Zamawiającego zmiany którejkolwiek z w.w. osób, nastąpi w formie pisemnej i nie wymaga aneksu do umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ck.ostroda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Kultury w Ostródzie 14-100 Ostróda, ul. A. Mickiewicza 22..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.05.2012 godzina 10:00, miejsce: Centrum Kultury w Ostródzie 14-100 Ostróda, ul. A. Mickiewicza 22, pok. 7 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1) Termin realizacji przedmiotu zamówienia: a) Część 1 - od dnia podpisania umowy do dnia 30 listopada 2012r., b) Część 2 - od dnia podpisania umowy do dnia 30 listopada 2012r. sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego (około 10 imprez). 2) Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim. 3) Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy przekazują pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną, z zastrzeżeniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, dla których bezwzględnie wymagana jest forma pisemna. 4) Jeżeli zamawiający lub wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. 5) Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem że wniosek o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia wpłynął do Zamawiającego nie później niż do końca dnia w którym, upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert., tj. do dnia 15.05.2012r. 6) Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia wpłynął po upływie terminu składania wniosków, o którym mowa w pkt 4, lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień, albo pozostawić wniosek bez rozpatrzenia. 7) Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku, o którym mowa w pkt 5. 8) Zamawiający jednocześnie przekaże treść zapytań wraz z wyjaśnieniami wszystkim wykonawcom, którym przekazano siwz, bez ujawniania źródła zapytania oraz zamieszcza ich treść na stronie internetowej www.ck.ostroda.pl. 9)Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, do dnia podpisania umowy, wniesie zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości stanowiącej 10 % ceny ofertowej. Zabezpieczenie musi być wniesione w jednej lub kilku formach dopuszczonych ustawą Pzp, zgodnie z art. 148 ust. 1, tj. w: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. W/w poręczenia i gwarancje muszą być bezwarunkowe i płatne na pierwsze żądanie Zamawiającego oraz muszą zabezpieczyć pokrycie ewentualnych roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy, zgodnie z przesłanką art. 147 ust. 2 ustawy Pzp. Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto wskazane przez Zamawiającego. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy zostanie zwolnione w ciągu 30 dni od dnia zakończenia realizacji umowy i uznania przez Zamawiającego, że usługa będąca przedmiotem zamówienia została należycie wykonana. 10) Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy zobowiązany jest: 1. Przedstawić Zamawiającemu umowę regulującą współpracę wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jeżeli oferta wybrana jako najkorzystniejsza została złożona przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2. Przedłożyć Zamawiającemu: a) w zakresie części 1 - potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kopie aktualnych licencji posiadanych przez osoby wskazane do bezpośredniej stałej ochrony fizycznej amfiteatru (obiektu i terenu przynależnego); b) w zakresie części 2 - potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kopie zaświadczeń o ukończeniu szkolenia przez wskazanych członków służby porządkowej i służby informacyjnej, o którym mowa w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 30 sierpnia 2011r. w sprawie wymogów, jakie powinny spełniać kierownik do spraw bezpieczeństwa, służby porządkowe i służby informacyjne (Dz.U. z 2011r. Nr 183, poz. 1087). 3. Przedłożyć Zamawiającemu: a) w zakresie części 1 - opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 500.000,- PLN (słownie: pięćset tysięcy złotych) oraz opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od kradzieży z włamaniem i rabunku wartości pieniężnych w transporcie na wartość co najmniej 100.000,- PLN (słownie: sto tysięcy złotych). b) w zakresie części 2 - opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 500.000,- PLN (słownie: pięćset tysięcy złotych). Wykonawca jest zobowiązany do posiadania aktualnego ubezpieczenia w w/w zakresach i w w/w kwotach (dot. części 1 i 2), przez cały okres realizacji przedmiotu umowy oraz do udokumentowania jego posiadania na każde żądanie Zamawiającego, na dowolnym etapie realizacji przedmiotu zamówienia..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część 1 - Bezpośrednia stała ochrona fizyczna osób i mienia w amfiteatrze (obiekt i przynależny teren).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1: Bezpośrednia stała ochrona fizyczna osób i mienia w amfiteatrze (obiekt i przynależny teren), zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia1997 r. o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.) oraz projektem umowy - zał. nr 3A do siwz; 1. Wykonawca zobowiązany jest do kompleksowego dozoru obiektu amfiteatru wraz z przynależnym terenem, zlokalizowanego w Ostródzie przy ul. A. Mickiewicza całodobowo w dni powszednie, w soboty, niedziele i święta w systemie zmianowym przez 1 strażnika na zmianie oraz zapewnienia co najmniej 2 osobowego patrolu interwencyjnego. 2. Do obowiązków Wykonawcy w szczególności należy: 1) Dbanie o utrzymanie spokoju, ładu i porządku na terenie chronionego obiektu. 2) Dbanie o bezpieczeństwo osób przebywających na terenie chronionego obiektu. 3) Ochrona mienia amfiteatru oraz wszelkich dóbr niebędących własnością Centrum Kultury, a znajdujących się w jego użytkowaniu. 4) Przeciwdziałanie przestępczości i wykroczeniom na terenie chronionego obiektu, w tym: a) bieżąca, ciągła obserwacja chronionego obiektu przez pracownika ochrony wyposażonego w łączność radiową, b) podejmowanie działań prewencyjnych wobec osób zakłócających porządek, c) przeciwdziałanie wszelkim próbom naruszenia mienia oraz aktom wandalizmu, d) zabezpieczanie zgodne z obowiązującymi procedurami śladów ewentualnych zdarzeń o charakterze przestępczym, e) bezzwłoczne powiadomienie policji o wszelkich zdarzeniach mogących mieć charakter przestępczy oraz ścisła z nimi współpraca, f) kontrola stanu p-poż., w tym podejmowanie działań ochronnych w przypadkach takich, jak pożar, zalanie wodą, itp., g) kontrolowanie ruchu pieszego i samochodowego na terenie chronionego obiektu wraz z prowadzeniem rejestru przedmiotów przywożonych i wywożonych z obiektu, 5) Obsługa centrali telefonicznej. 6) Włączanie oświetlenia zewnętrznego wg potrzeb. 7) W sezonie zimowym odśnieżanie i usuwanie śliskości nawierzchni na wejściach do amfiteatru. 8) Podejmowanie niezbędnych interwencji zgłaszanych przez organizatorów imprez lub pracowników Centrum Kultury w obrębie chronionego obiektu oraz współdziałanie w tym zakresie z organizatorami i obsługą techniczną. 9) Przed podpisaniem umowy, opracowanie instrukcji kontrolowanego i chronionego obiektu oraz przedłożenie jej do akceptacji Zamawiającego. 10) Transport i konwojowanie wartości pieniężnych w dni, w których odbywały się będą imprezy (środki pieniężne pochodzące ze sprzedaży biletów). 2) Wykonawca prowadził będzie: a) książkę pełnienia służby przeznaczoną do rejestrowania zdarzeń mających wpływ na chroniony obiekt oraz zawierającą rejestr osób przebywających w danym obiekcie poza godzinami pracy instytucji; b) ewidencję pobierania i zwrotu kluczy do pomieszczeń obiektu, które będą znajdowały się w chronionym obiekcie i będą udostępniane Zamawiającemu do wglądu na każde jego żądanie. 7) Wykonawca zapozna pracowników dozoru z regulaminami organizacyjnymi obowiązującymi na terenie chronionego obiektu, przepisami BHP i przeciw pożarowymi. 8) Zamawiający wymaga wykonywania przedmiotu zamówienia na najwyższym, satysfakcjonującym Zamawiającego poziomie jakościowym, w godzinach i w składzie osobowym niezbędnym do wykonywania czynności ochrony osób i mienia. 3. Wymagania dotyczące pracowników ochrony: 1) pracownicy muszą być odpowiednio przeszkoleni i posiadać: a) kierownik ochrony - licencję pracownika ochrony fizycznej II stopnia, b) pracownicy ochrony - licencję pracownika ochrony minimum I stopnia; 3) pracownicy muszą być jednolicie umundurowani i posiadać imienny identyfikator przypięty do ubrania w widocznym miejscu, 4) pracownicy muszą być wyposażeni w bezprzewodowe środki łączności oraz w środki przymusu bezpośredniego dopuszczone do stosowania art. 36, 37 i 38 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz.U. z 2005r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.), stosowanych i zabezpieczanych zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 30 czerwca 1998r. w sprawie szczegółowych warunków i sposobów użycia przez pracowników ochrony środków przymusu bezpośredniego (Dz.U. z 1998r. Nr 89, poz. 563) oraz Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 21 października 2011r. w sprawie zasad uzbrojenia specjalistycznych uzbrojonych formacji ochronnych i warunków przechowywania oraz ewidencjonowania broni i amunicji (Dz.U. z 2011r. Nr 245, poz. 1462)., 5) zespół interwencyjny musi dysponować odpowiednim pojazdem umożliwiającym natychmiastową interwencję, 6) pracownicy ochrony w czasie pełnienia służby są obowiązani do wykonywania poleceń Dyrektora Centrum Kultury lub jego zastępcy w zakresie porządku i pełnienia służby.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część 2 - Ochrona masowych imprez artystyczno - rozrywkowych odbywających się w amfiteatrze (około 10 imprez masowych).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 2: Ochrona masowych imprez artystyczno - rozrywkowych odbywających się w amfiteatrze (około 10 imprez masowych), zgodnie z ustawą z dnia 20 marca 2009r. o bezpieczeństwo imprez masowych (Dz.U. z 2009r. Nr 62, poz. 504) oraz projektem umowy - zał. nr 3B do siwz. 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę ochrony imprez masowych artystyczno - rozrywkowych organizowanych na terenie amfiteatru w Ostródzie przy ul. A. Mickiewicza. 2. Usługę ochrony imprez masowych Wykonawca prowadził będzie zgodnie z ustawą z dnia 20 marca 2009r. o bezpieczeństwie imprez masowych (Dz.U., z 2009r. Nr 62, poz. 504) oraz Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 30 sierpnia 2011r. w sprawie wymogów, jakie powinni spełniać kierownik do spraw bezpieczeństwa, służby porządkowe i służby informacyjne (Dz.U. z 2011r. Nr 183, poz. 1087). 3. Usługa ochrony imprez masowych w szczególności obejmuje: 1) zapewnienie bezpieczeństwa osobom uczestniczącym w imprezie (publiczność, wykonawcy, obsługa, itd.), w tym: a) informowanie o udogodnieniach oraz wymogach bezpieczeństwa określonych przez organizatora lub służby ratownicze; b) informowanie o miejscu punktów pomocy medycznej, gastronomicznych i sanitarnych; c) nadzorowanie bezpiecznego wejścia i wyjścia osób uczestniczących w imprezie masowej; d) niedopuszczenie osób uczestniczących w imprezie masowej do miejsc nieprzeznaczonych dla publiczności; e) niezwłoczne reagowanie na incydenty i zagrożenia oraz podejmowanie niezbędnych działań zaradczych, w szczególności poprzez informowanie o nich służb porządkowych; f) obserwowanie wszystkich obszarów potencjalnego zagrożenia i przeciwdziałanie nadmiernemu zagęszczeniu osób; g) pilnowanie przestrzegania postanowień regulaminu obiektu i regulaminu imprezy masowej; h)reagowanie na skargi składane przez osoby uczestniczące w imprezie masowej. 2) współpracę z innymi służbami, w tym: Policją, Strażą Miejską, Strażą Pożarną, Ochroną Obiektu, służbami medycznymi i ratowniczymi, itp.); 3) uniemożliwienie przedostania się na teren chronionego obiektu osobom nieupoważnionym, w szczególności osobom, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy o bezpieczeństwie imprez masowych; 4) ochronę mienia składającego się na obiekt amfiteatru oraz innego mienia znajdującego się na terenie obiektu, w tym mienia uczestników imprezy przed kradzieżą lub aktami wandalizmu. 4. Wymagania dotyczące członków służby porządkowej i/lub informacyjnej: 1) Wykonawca do realizacji przedmiotu zamówienia wyznaczy: a) osobę, która pełnić będzie funkcję Kierownika ds. bezpieczeństwa; b) osoby wskazane na członków służby porządkowej i/lub informacyjnej, posiadające zaświadczenie o ukończeniu odpowiedniego szkolenia, o którym mowa w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 30 sierpnia 2011r. w sprawie wymogów, jakie powinny spełniać kierownik do spraw bezpieczeństwa, służby porządkowe i służby informacyjne (Dz.U. z 2011r. Nr 183, poz. 1087). 2) Wykonawca wyposaży kierownika ds. bezpieczeństwa oraz członków służb porządkowych i informacyjnych w identyfikatory zgodnie z wymogami art. 21 ust. 2 ustawy o bezpieczeństwie imprez masowych, jednolite umundurowanie, środki ochrony osobistej, łączność bezprzewodową oraz inne akcesoria w zależności od potencjalnego ryzyka i potrzeb. 3) Wykonawca sporządzi oraz dostarczy Zamawiającemu ewidencję wydanych identyfikatorów zgodną z wymogami art. 21 ust. 3 ustawy o bezpieczeństwie imprez masowych oraz listę pracowników wyznaczonych do ochrony danej imprezy zawierającą imię i nazwisko pracownika oraz numer jego identyfikatora..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.