eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Usługa wywozu odpadów komunalnych świadczona na rzecz Uniwersytetu Gdańskiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-21

Gdańsk: Usługa wywozu odpadów komunalnych świadczona na rzecz Uniwersytetu Gdańskiego
Numer ogłoszenia: 104313 - 2007; data zamieszczenia: 21.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Gdański, ul. Bażyńskiego 1A, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5232344, fax 058 5232484.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.univ.gda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa wywozu odpadów komunalnych świadczona na rzecz Uniwersytetu Gdańskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest systematyczny wywóz odpadów komunalnych niesegregowanych z terenów obiektów dydaktycznych, domów studenckich i hoteli asystenckich należących do Uniwersytetu Gdańskiego. Odpady komunalne niesegregowane powinny być gromadzone w kontenerach o pojemności minimalnej 7,5 m³ i/lub pojemnikach o pojemności 1100 litrów, które stanowią własność Wykonawcy. Utrzymanie kontenerów i pojemników w odpowiednim stanie sanitarnym należy do Wykonawcy. Koszty dzierżawy kontenerów i pojemników rozstawionych na terenie Zamawiającego lub dostarczonych na dodatkowe zlecenie są wliczone w cenę usługi. Zamawiający zabezpiecza kontenery i pojemniki stojące na jego terenie w taki sposób, aby nie uległy one zniszczeniu lub kradzieży. Zamawiający nie dopuszcza wywożenia kontenerów i pojemników niepełnych(tzn. częściowo wypełnionych). W przypadku uszkodzenia kontenera lub pojemnika na terenie Zamawiającego, Zamawiający uzgodni z Wykonawcą sposób naprawienia szkody. Zamawiający informuje, iż wywożenie kontenerów i opróżnianie pojemników odbywa się według potrzeb, nie rzadziej jednak niż 2 razy w tygodniu z poszczególnych obiektów UG. 2.Ilości odpadów komunalnych w ciągu roku przemnożone razy 3 lata podane w Formularzu Cenowym - Załącznik nr 2 do SIWZ mają charakter szacunkowy i nie są wiążące dla Zamawiającego. Przewidywana, szacunkowa, nie wiążąca ilość odpadów komunalnych niesegeregowanych w ciągu roku 13 948,8 m³: 9. 153,6 m³ w obiektach dydaktycznych; 4. 795,2 m³ w domach studenckich i hotelach asystenckich 3.Szczegółowy wykaz ilości pojemników oraz ich lokalizacji przedstawia załącznik nr 4 do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.00.00.00 - Usługi usuwania odpadów i nieczystości; usługi higieniczne i dotyczące środowiska naturalnego Kod CPV wg słownika 2008: 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: § 1. Forma wadium. 1.Wykonawca winien dostarczyć, jako zabezpieczenie swojej oferty, wadium w wysokości określonej w § 2 . 2.Wadium powinno być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przed podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824). 3.Poręczenie, gwarancja o których mowa w pkt 2 powyżej powinny być ważne przez okres związania ofertą. 4.Wadium wnoszone w formie określonej w pkt. 2 (tzn. w innej formie niż pieniężna) należy złożyć w formie kopii wraz z całą ofertą i wymaganymi dokumentami a oryginał w oddzielnej kopercie z adresem Wykonawcy i dopiskiem WADIUM złożyć w miejscu i terminie składania ofert. 5.Gwarancja bankowa może być wystawione przez bank krajowy lub zagraniczny. Gwarancja wystawiona przez bank zagraniczny powinna być potwierdzona przez bank krajowy. § 2. Wysokość wadium. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 27.600,- złotych (sł.: dwadzieścia siedem tysięcy sześćset zł. 00/100 gr.). § 3. Miejsce złożenia wadium. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem do dnia 05.07.2007 r. godz. 12:00 na konto: BANK PEKAO S.A. IV/O Gdańsk Nr 54 1240 1271 1111 0000 1492 5434 z oznaczeniem: Przetarg na USŁUGĘ WYWOZU ODPADÓW KOMUNALNYCH ŚWIADCZONĄ NA RZECZ UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO. Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania a jego oferta odrzucona. Niniejszy oryginał lub kopie dowodu przelewu należy dołączyć do składanej przez Wykonawcę oferty. Kopia dowodu przelewu musi być potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę podpisującą ofertę. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajduje się na koncie Zamawiającego.Za termin wniesienia wadium w tej formie zostanie przyjęty termin obciążenia rachunku Wykonawcy. Ewentualne przesunięcie terminu składania ofert jest jednoznaczne z przesunięciem terminu wniesienia wadium, chyba że pismo informujące o niniejszym, stanowi inaczej. § 4. Przepadek wadium. Wykonawca winien przewidzieć w poręczeniu, gwarancji lub wekslu przepadek wadium na rzecz Zamawiającego, w przypadku gdy Wykonawca: a)odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b)odmówi wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c)zawarcie umowy stało się niemożliwe z winy Wykonawcy, § 5. Zwrot wadium. 1.Zamawiający niezwłocznie dokonuje zwrotu wadium, jeżeli: a)upłynął termin związania ofertą, b)zawarto umowę i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania umowy, c)zamawiający unieważnił postępowanie, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich składania. 2.Zamawiający zobowiązany jest zwrócić wadium niezwłocznie na pisemny wniosek Wykonawcy: a)który wycofał ofertę przed upływem terminu do składania ofert, b)którego oferta została odrzucona lub został wykluczony z postępowania. 3.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 4.Dyspozycję w zakresie zwrotu wniesionych w pieniądzu wadiów Wykonawców, Zamawiający przekaże do banku niezwłocznie po zawarciu umowy z Wykonawcą, którego ofertę wybrano lub po unieważnieniu przetargu, lecz nie później niż następnego dnia po upływie terminu związania ofertą. § 6. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na pisemny wniosek Wykonawcy którego oferta została odrzucona lub został wykluczony z postępowania, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia Wykonawcy lub odrzucenia oferty, Wykonawcy wniosą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Przedstawią ofertę zgodną z wymogami Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ); 2.Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi i prowadzący działalność w zakresie przewidzianym w zamówieniu; 3.Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych; 4.Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych; 5.Zobowiążą się do wniesienia przed terminem zawarcia umowy zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% wartości ceny oferty; 6.Wykażą się wykonaniem, tj. zrealizowaniem, zakończeniem w okresie ostatnich 3 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług wywozu odpadów komunalnych o łącznej wartości brutto odpowiadającej wartości oferty złożonej przez danego Wykonawcę; 7.Wykażą się posiadaniem opłaconej polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości, co najmniej 300.000,- zł.;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ); W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), jeden z przedsiębiorców (Wykonawców) zobowiązany jest do podpisania ww. dokumentu (upoważniony przez pozostałych jako ich reprezentant); 2.Wypełniony Formularz Cenowy - załącznik nr 2 do SIWZ z wykazem cen jednostkowych; W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), jeden z przedsiębiorców (Wykonawców) zobowiązany jest do podpisania ww. dokumentu (upoważniony przez pozostałych jako ich reprezentant); 3.Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art.22 ust.1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy (załącznik nr 3 do SIWZ); W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), każdy z przedsiębiorców (Wykonawców) zobowiązany jest do załączenia ww. dokumentu; 4.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), każdy z przedsiębiorców (Wykonawców) zobowiązany jest do załączenia ww. dokumentu; 5.Dokument ustanawiający pełnomocnika, w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 23 ust.2 ustawy); 6.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), każdy z przedsiębiorców (Wykonawców) zobowiązany jest do załączenia ww. dokumentu; 7.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych o braku prawomocnego orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary [Dz. U. z 2002 r. Nr 197, poz.1661] wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), każdy z przedsiębiorców (Wykonawców) zobowiązany jest do załączenia ww. dokumentu; 8.Dowód wpłacenia/wniesienia wadium. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądze należy w ofercie złożyć kopię dokumentu a oryginał dostarczyć w miejscu składania ofert do czasu składania ofert - z dopiskiem: -Wadium do przetargu na usługi wywozu odpadów komunalnych świadczoną na rzecz Uniwersytetu Gdańskiego - inne ustalenia dotyczące wadium, zgodnie z Rozdz. VII SIWZ - jak powyżej w ogłoszeniu; W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), jeden z przedsiębiorców (Wykonawców) zobowiązany jest do załączenia ww. dokumentu (upoważniony przez pozostałych jako ich reprezentant); 9.Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), każdy z przedsiębiorców (Wykonawców) zobowiązany jest do załączenia ww. dokumentu; 10.Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), każdy z przedsiębiorców (Wykonawców) zobowiązany jest do załączenia ww. dokumentu; 11.Wykaz zamówień wykonanych przez Wykonawcę, w ciągu ostatnich 3 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, tj. usług o łącznej wartości brutto odpowiadającej wartości oferty złożonej przez danego Wykonawcę, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania, odbiorcy wraz z dokumentami potwierdzającymi wykonanie ich należycie (załącznik nr 5 do SIWZ);W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), co najmniej jeden z przedsiębiorców (Wykonawców) zobowiązany jest do załączenia ww. dokumentu (upoważniony przez pozostałych jako ich reprezentant), tak aby został spełniony przez nich stosowny warunek łącznie (w sumie). 12.Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości, co najmniej 300.000,- zł.; W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), tylko i wyłącznie jeden z przedsiębiorców (Wykonawców) zobowiązany jestdo dostarczenia ww. dokumentu (upoważniony przez pozostałych jako ich reprezentant). 13. Kserokopie aktualnej koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zam. publicznym *. W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), każdy z przedsiębiorców (Wykonawców) zobowiązany jest do załączenia ww. dokumentu; *(a) zezwolenie w formie decyzji na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, wydane przez właściwy organ na terenie objętym zamówieniem, aktualne na dzień składania oferty , b) zezwolenie w formie decyzji na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów komunalnych, wydane przez starostę właściwego ze względu na miejsce siedziby lub zamieszkania Wykonawcy, aktualne na dzień składania oferty)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pdzp.univ.gda.pl/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego pod adresem jak na wstępie ogłoszenia u mgr Ryszarda Tetzlaff - pracownika Działu Zam. Publ. UG; tel. (058) 523-23-44, fax (058) 523-24-84, pokój nr 122, w godz. 7:00-15:00..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.07.2007 godzina 12:00, miejsce: Dział Zamówień Publicznych Uniwersytetu Gdańskiego, ul. Bażyńskiego 1A, 80-952 Gdańsk, pok. nr 122..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.