Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-16
Skierniewice: remont pomieszczeń biurowych i korytarzy w budynku Sądu Rejonowego w Skierniewicach -ZP 4/2008
Numer ogłoszenia: 104304 - 2008; data zamieszczenia: 16.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Skierniewicach, ul. Reymonta 12/14, 96-100 Skierniewice, woj. łódzkie, tel. 046 8344902, fax 046 8344903.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.skierniewice.sr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont pomieszczeń biurowych i korytarzy w budynku Sądu Rejonowego w Skierniewicach -ZP 4/2008.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: remont pomieszczeń biurowych i korytarzy w budynku Sądu Rejonowego w Skierniewicach przy ul. Reymonta 12/14 w Skierniewicach w szczególności pomieszczeń: nr 105 (kasa), schodów i klatki schodowej na parter, nr 106, nr 107, nr 108, nr 109, nr 110, nr 111, pomieszczenia gospodarczego, nr 113, nr 114, nr 115, nr 116, nr 117, korytarzy przylegających do tych pomieszczeń
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia Oryginalny kod CPV: 45.26.25.00 - Roboty murarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych Oryginalny kod CPV: 45.31.11.00 - Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego Oryginalny kod CPV: 45.31.12.00 - Roboty w zakresie opraw elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Oryginalny kod CPV: 45.31.23.11 - Instalowanie oświetlenia Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.23.11 - Montaż instalacji piorunochronnej Oryginalny kod CPV: 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektryczne Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne Oryginalny kod CPV: 45.31.57.00 - Instalowanie rozdzielni elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.57.00 - Instalowanie stacji rozdzielczych Oryginalny kod CPV: 45.32.40.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.40.00 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie Oryginalny kod CPV: 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie Oryginalny kod CPV: 45.42.11.14 - Instalowanie drzwi metalowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi Oryginalny kod CPV: 45.42.11.33 - Instalowanie progów drewnianych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.20 - Instalowanie progów Oryginalny kod CPV: 45.42.11.34 - Instalowanie drzwi drewnianych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi Oryginalny kod CPV: 45.42.11.41 - Instalowanie ścianek działowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.41 - Instalowanie przegród Oryginalny kod CPV: 45.42.11.46 - Instalowanie sufitów podwieszanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.46 - Instalowanie sufitów podwieszanych Oryginalny kod CPV: 45.42.11.50 - Instalowanie stolarki niemetalowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.50 - Instalowanie stolarki niemetalowej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19 z 2004 r., poz. 177, z późn. zm.) , spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19 z 2004 r., poz. 177, z późn. zm.) Potwierdzeniem spełnienia tego warunku jest załączenie do oferty dokumentów o których mowa w Rozdziale VI. Dokumenty te powinny być ważne w rozumieniu niniejszej specyfikacji. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić następujące warunki: Warunek do spełnienia i sposób dokonywania jego oceny: 1 Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony jeżeli: Wykonawca jest zarejestrowany w Krajowym Rejestrze Sądowym lub ewidencji działalności a określenie przedmiotu wykonywanej działalności gospodarczej w tym rejestrze lub w tej ewidencji obejmuje wykonanie robót określonych przedmiotem zamówienia. Potwierdzeniem spełnienia tego warunku jest załączenie do oferty dokumentu o którym mowa w Rozdziale VI pkt. 1 a. Dokument ten powinien być ważny w rozumieniu niniejszej specyfikacji. 2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony jeżeli: Wykonawca zapewni kierownictwo wykonywanych robót przez osobę lub osoby posiadające uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robót będących przedmiotem zamówienia, Wykonawca wykonał w okresie ostatnich 5 lat jedno zamówienie polegające na wykonaniu remontu pomieszczeń wewnątrz budynku użyteczności publicznej o wartości wykonanych robót co najmniej 300 000 zł lub wykonał 2 różne zamówienia polegające na wykonaniu remontu pomieszczeń wewnątrz budynku użyteczności publicznej1 o łącznej wartości 300 000 zł , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie Potwierdzeniem spełnienia tego warunku jest załączenie do oferty dokumentów o których mowa w Rozdziale VI pkt. 2 a i b Dokument ten powinien być ważny w rozumieniu niniejszej specyfikacji. 3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony jeżeli: Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę 400 000 zł. Potwierdzeniem spełnienia tego warunku jest załączenie do oferty dokumentów o których mowa w Rozdziale VI 3 a Dokument ten powinien być ważny w rozumieniu niniejszej specyfikacji. 4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 22 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19 z 2004 r., poz. 177, z późn. zm.) Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony jeżeli: - Wykonawca spełnia warunki udziału postępowania, o których mowa w art. 22 i 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. Nr 19 z 2004 r., poz. 177, z późn. zm.) Potwierdzeniem spełnienia tego warunku jest załączenie do oferty wszystkich dokumentów o których mowa w Rozdziale VI. Dokumenty te powinien być ważne w rozumieniu niniejszej specyfikacji.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że spełniania uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy zamawiający żąda załączenia do oferty następujących dokumentów: a. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, dotyczącej : - w przypadku osoby fizycznej lub osób fizycznych - tej osoby lub wszystkich tych osób; - w przypadku spółki jawnej - wszystkich wspólników spółki; - w przypadku spółki partnerskiej - wszystkich partnerów oraz członków organu zarządzającego; - w przypadku spółki komandytowej lub komandytowej -akcyjnej wszystkich komplementariuszy. - w przypadku innych osób prawnych - wszystkich członków organu zarządzającego; 2. W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający żąda załączenia do oferty następujących dokumentów: a. wykaz wykonanych robót budowlanych polegających na remoncie pomieszczeń wewnątrz budynków użyteczności publicznej, o wartości prac: co najmniej 300 000 zł - dla 1 roboty budowlanej łącznie co najmniej 300 000 zł - dla 2 robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie ( według wzoru zawartego w Załączniku nr 6 do SIWZ). Treść dokumentu potwierdzającego należyte wykonanie robót musi pozwolić na przyporządkowanie mu odpowiedniej pozycji wykazu robót, której dany dokument dotyczy; b. wykaz osób i podmiotów, które będą kierowały wykonywaniem zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia ( według wzoru zawartego w załączniku nr 7 SIWZ) 3. W celu potwierdzenia spełniania warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia zamawiający żąda załączenia do oferty następujących dokumentów : a. polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - działalność budowlana na kwotę co najmniej 400.000,00 zł
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.skierniewice.sr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy w Skierniewicach ul. Reymonta 12/14 96-100 Skierniewice.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.06.2008 godzina 09:30, miejsce: Sąd Rejonowy w Skierniewicach ul. Reymonta 12/14 96-100 Skierniewice pokój. nr 137.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SKIERNIEWIC
- "Razem możemy więcej - kompleksowa modernizacja części pomieszczeń w Oddziale rehabilitacji W S Z im. St. Rybickiego w Sk-ce" w ramach budżetu obywatelskiego na 2025 rok. - zaprojektuj i wybuduj.
- "Rozbudowa ulicy Mszczonowskiej polegająca na budowie drogi dla pieszych i rowerów na odcinku od ul. Podleśnej do ul. Unii Europejskiej oraz na odcinku od Ronda Solidarności do ul. Miedniewickiej"
- Zakup paliw płynnych w systemie sprzedaży bezgotówkowej
- Dostawa aparatury badawczej, 19/ZP/2025
- Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn. "Utwardzenie placu u zbiegu ulic Strykowska - Czysta"
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1330E na odcinku Jeruzal - Paplin
więcej: przetargi w Skierniewicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont posadzki w budynku E w CKZ
- "Przebudowa budynku bramnego w DPS Lubsko ze zmianą sposobu użytkowania"
- Robota budowlana - Adaptacja obiektu biurowo - administracyjnego dla potrzeb Wałbrzyskiej Delegatury Wojewódzkiego inspektora Ochrony Środowiska we Wrocławiu
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego socjalno-społecznego wraz wewnętrzną i zewnętrzną infrastrukturą techniczną na ternie działki 131/14 i 131/13 w miejscowości Dąbrówka Nowa, gmina Sicienko
- Modernizację pomieszczeń w obiekcie Centrum Rekreacyjno - Sportowego m.st Warszawy w Dzielnicy Bielany przy ul. Lindego 20.
- Remont wybranych pomieszczeń budynku Szkoły i Internatu ZSCKR w Bydgoszczy
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.