Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2016-04-26
Postomino: Zakup i dostawa zamiatarki chodnikowej
Numer ogłoszenia: 104232 - 2016; data zamieszczenia: 26.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
| V | zamówienia publicznego |
| zawarcia umowy ramowej | |
| ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminne Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z o.o. , Postomino 94, 76-113 Postomino, woj. zachodniopomorskie, tel. 59 8109252, faks 59 8109252.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gpk.postomino.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa zamiatarki chodnikowej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa zamiatarki chodnikowej 2.Termin realizacji zamówienia: 7 dni od dnia podpisania umowy. 3.Miejsce dostawy: siedziba Zamawiającego 4.Serwis: w obrębie 150 km od siedziby Zamawiającego. 5.Gwarancja: minimum 24 miesiące. Gwarancja rozpoczyna się od dnia protokólarnego odbioru przedmiotu zamówienia. 6.Szkolenie: zapewnienie bezpłatnego szkolenia pracowników obsługujących maszynę, które odbędzie się w siedzibie Zamawiającego. 7.Kod CPV Wspólnego Słownika Zamówień: 34921100-0 - zamiatarki drogowe Rozdział II. Opis techniczny podwozia Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania dotyczące jego realizacji : Wymagania ogólne : 1.Zamiatarka chodnikowa fabrycznie nowa 2.Rok produkcji 2016 3.Produkcja seryjna Parametry techniczno - eksploatacyjne : 1.Moc silnika min 33 KM 2.Silnik wysokoprężny, chłodzony cieczą, spełniający wymagania UE 97/68/EG etap IIIa 3.Napęd hydrauliczny na 4 koła 4.Prędkość transportowa max. 25 km/h 5.Prędkość robocza min. 10 km/h 6.Ciężar maszyny pustej z paliwem max do 2 000 kg 7.Dopuszczalna masa całkowita do 2 500 kg 8.Ręczny wąż ssawny o długości min 3 m wysokość pojazdu max 2000 mm 9.Wysokość pojazdu nie wyższa niż 2000 mm 10.Szerokość maszyny nie większa niż 1200 mm 11.Licznik godzin pracy 12.Poziom hałasu w kabinie zgodny z normami UE 13.Poziom hałasu na zewnątrz mierzony nad pojazdem zgodny z Dyrektywą 2000/14/WE 14.Wspomaganie układu kierowniczego 15.Kabina operatora oszklona, wyposażona w klimatyzację 16.Regulowane z kabiny lusterka boczne 17.Siedzenie operatora regulowane, umieszczone centralnie 18.Wycieraczka szyby przedniej ze spryskiwaczami 19.Światło i sygnał akustyczny cofania 20.Oświetlenie drogowe plus sygnalizator świetlny na dachu kabiny 21.Pojemnik na śmieci min. 500 1(netto), wykonany z metalu odpornego na ścieranie i korozję 22.Wysokość opróżniania nie niższa niż 1300 mm, kiprowanie hydrauliczne plus opcja ręczna w przypadku awarii 23.Układ recyrkulacji wody 24.Przyłącze wodne do czyszczenia kanału ssawnego 25.Możliwość czyszczenia kanału ssawnego bez demontażu części mechanicznych 26.2-szczotkowy zespół zamiatający 27.Wysokość pokonywania krawężników minimum 150 mm 28.Regulacja docisku szczotek z kabiny operatora 29.Ruchome szczotki talerzowe o średnicy min 600 mm umieszczone przed kabiną operatora po lewej i prawej stronie 30.Regulowana szerokość zamiatania z kabiny operatora 31.System zraszania na szczotkach talerzowych oraz w ssawie 32.Kanał ssący o średnicy nie węższa niż 170 mm 33.Klapa zasysania dużych śmieci sterowana z kabiny operatora 34.Myjka wysokościowa max.131/min i 120 bar, wąż 10 m 35.Zamiatarka musi być przystosowana do współpracy z oferowanym przez dostawcę produkowanym seryjnie osprzętem do całorocznego utrzymania terenów komunalnych, osprzęt z hydraulicznym przestawianiem bocznym tj.: a) pług jedno lub dwu lemieszowy b) kosiarka czołowa z napędem hydraulicznym c) posypywarka rolkowa do (żwiru, piasku, soli i mieszanki piasku z solą) wykonana z materiału odpornego na korozje d) szczotka do chwastów 36.Układ szybkiego montowania osprzętu (narzędzi) 37.Sterowanie osprzętem z kabiny operatora 38.Na oferowany pojazd Wykonawca udzieli minimum 24 miesiące gwarancji bez limitu roboczogodzin i bez limitu przejechanych kilometrów 39.Serwis Wykonawcy w odległości od Zamawiającego nie dalej niż 150 km 40.Wykonawca przedstawi z ofertą harmonogram przeglądów do 1500 rbh.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.11.00 - Zamiatarki drogowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 5)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Gwarancja - 10
IV.2.2)
| przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
do treści zawartej umowy w zakresie wynagrodzenia Wykonawcy, na skutek zmiany stawki od podatku od towarów i usług mającej zastosowanie do przedmiotu umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gpk.postomino.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminne Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. Postomino 94, 76-113 Postomino tel/fax 059 810 92 52.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.05.2016 godzina 11:00, miejsce: Gminne Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o. o. Postomino 94, 76-113 Postomino pok. nr 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI POSTOMINO
- Dostawa regałów magazynowych i szaf gospodarczych do żłobka i oddziałów przedszkolnych w miejscowości Postomino
- Dostawa i montaż mebli przeznaczonych do żłobka i oddziałów przedszkolnych w miejscowości Postomino
- Dostawa agregatów prądotwórczych w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
więcej: przetargi POSTOMINO »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





