Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-03-15
Częstochowa: Przeprowadzenie dodatkowych zajęć warsztatowych pozalekcyjnych w ramach kompetencji kluczowych oraz dodatkowych zajęć specjalistycznych dla uczniów i uczennic V klas 23 Szkół Podstawowych (w tym 2 Szkół Podstawowych Specjalnych) dla których organem prowadzącym jest Gmina Miasto Częstochowa
Numer ogłoszenia: 104228 - 2013; data zamieszczenia: 15.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Częstochowa , ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 34 3707100, faks 34 3707170.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie dodatkowych zajęć warsztatowych pozalekcyjnych w ramach kompetencji kluczowych oraz dodatkowych zajęć specjalistycznych dla uczniów i uczennic V klas 23 Szkół Podstawowych (w tym 2 Szkół Podstawowych Specjalnych) dla których organem prowadzącym jest Gmina Miasto Częstochowa.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie dodatkowych zajęć warsztatowych pozalekcyjnych w ramach kompetencji kluczowych oraz dodatkowych zajęć specjalistycznych dla uczniów i uczennic V klas 23 Szkół Podstawowych (w tym 2 Szkół Podstawowych Specjalnych) dla których organem prowadzącym jest Gmina Miasto Częstochowa na potrzeby projektu Koniec języka za przewodnika Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój Wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. Zamówienie podzielone jest na 87 części: CZĘŚĆ nr 1: Prowadzenie warsztatu matematyczno-przyrodniczego z elementami informatyki w SP nr 1 im. Zdobywców Przestworzy dla uczniów klas V Produkt pracy grupy: stworzenie strony internetowej, projektu graficznego. CZĘŚĆ nr 2: Prowadzenie warsztatu artystyczno-teatralno-filmowego w SP nr 1 im. Zdobywców Przestworzy dla uczniów klas V Produkt pracy grupy: stworzenie wytworu artystycznego. CZĘŚĆ nr 3: Prowadzenie warsztatu matematyczno-przyrodniczego z elementami informatyki w SP nr 2 im. K. K. Baczyńskiego dla uczniów klas V Produkt pracy grupy: stworzenie strony internetowej; projektu graficznego. CZĘŚĆ nr 4: Prowadzenie warsztatu humanistycznego z akcentem na regionalizm w SP nr 2 im. K. K. Baczyńskiego dla uczniów klas V Produkt pracy grupy: Kółko zainteresowań zakończone wystawą. CZĘŚĆ nr 5: Prowadzenie warsztatu artystyczno-muzycznego w SP nr 2 im. K.K. Baczyńskiego dla uczniów klas V Produkt pracy grupy: przedstawienie muzyczne. CZĘŚĆ nr 6: Prowadzenie warsztatu artystyczno-plastycznego w SP nr 2 im. K.K. Baczyńskiego dla uczniów klas V Produkt pracy grupy: stworzenie wytworu plastycznego. CZĘŚĆ nr 7: Prowadzenie warsztatu matematyczno-przyrodniczego z elementami informatyki w SP nr 8 im. H. Poświatowskiej dla uczniów klas V Produkt pracy grupy: stworzenie strony internetowej; projektu graficznego. CZĘŚĆ nr 8: Prowadzenie warsztatu humanistycznego z akcentem na regionalizm w SP nr 8 im. H. Poświatowskiej dla uczniów klas V Produkt pracy grupy: kółko zainteresowań zakończone wystawą. CZĘŚĆ nr 9: Prowadzenie warsztatu artystyczno-muzycznego SP nr 8 im. H. Poświatowskiej dla uczniów klas V Produkt pracy grupy: przedstawienie muzyczne. CZĘŚĆ nr 10: Prowadzenie warsztatu artystyczno-plastycznego SP nr 8 im. H. Poświatowskiej dla uczniów klas V Produkt pracy grupy: stworzenie wytworu plastycznego. CZĘŚĆ nr 11: Prowadzenie warsztatu artystyczno-teatralno-filmowego w SP nr 8 im. H. Poświatowskiej dla uczniów klas V Produkt pracy grupy: stworzenie wytworu artystycznego. CZĘŚĆ nr 12: Prowadzenie warsztatu matematyczno-przyrodniczego z elementami informatyki w SP nr 13 im. K. Makuszyńskiego dla uczniów klas V Produkt pracy grupy: stworzenie strony internetowej, projektu graficznego. CZĘŚĆ nr 13: Prowadzenie warsztatu humanistycznego z akcentem na regionalizm w SP nr 13 im. K. Makuszyńskiego dla uczniów klas V Produkt pracy grupy: kółko zainteresowań zakończone wystawą. CZĘŚĆ nr 14: Prowadzenie warsztatu artystyczno-muzycznego w SP nr 13 im. K. Makuszyńskiego dla uczniów klas V Produkt pracy grupy: przedstawienie muzyczne. CZĘŚĆ nr 15: Prowadzenie warsztatu artystyczno-plastycznego w SP nr 13 im. K. Makuszyńskiego dla uczniów klas V Produkt pracy grupy: stworzenie wytworu plastycznego. CZĘŚĆ nr 16: Prowadzenie warsztatu artystyczno-teatralno-filmowego w SP nr 13 im. K. Makuszyńskiego dla uczniów klas V Produkt pracy grupy: stworzenie wytworu artystycznego. CZĘŚĆ nr 17: Prowadzenie warsztatu humanistycznego z akcentem na regionalizm w SP nr 15 w Zespole Szkół nr 2 im. Polskich Noblistów Produkt pracy grupy: kółko zainteresowań zakończone wystawą. CZĘŚĆ nr 18: Prowadzenie warsztatu artystyczno-plastycznego w SP nr 15 w Zespole Szkół nr 2 im. Polskich Noblistów Produkt pracy grupy: stworzenie wytworu plastycznego. CZĘŚĆ nr 19: Prowadzenie warsztatu matematyczno-przyrodniczego z elementami informatyki w SP nr 19 w Zespole Szkół nr 15 dla uczniów klas V Produkt pracy grupy: stworzenie strony internetowej, projektu graficznego. CZĘŚĆ nr 20: Prowadzenie warsztatu artystyczno-muzycznego w SP nr 19 w Zespole Szkół nr 15 dla uczniów klas V Produkt pracy grupy: przedstawienie muzyczne. CZĘŚĆ nr 21: Prowadzenie warsztatu artystyczno-plastycznego w SP nr 19 w Zespole Szkół nr 15 dla uczniów klas V Produkt pracy grupy: stworzenie wytworu plastycznego. CZĘŚĆ nr 22: Prowadzenie warsztatu matematyczno-przyrodniczego z elementami informatyki w SP nr 27 w Zespole Szkół nr 3 dla uczniów klas V Produkt pracy grupy: stworzenie strony internetowej, projektu graficznego. CZĘŚĆ nr 23: Prowadzenie warsztatu artystyczno-muzycznego w SP nr 27 w Zespole Szkół nr 3 dla uczniów klas V Produkt pracy grupy: przedstawienie muzyczne. CZĘŚĆ nr 24: Prowadzenie warsztatu artystyczno-plastycznego w SP nr 27 w Zespole Szkół nr 3 dla uczniów klas V Produkt pracy grupy: stworzenie wytworu plastycznego. CZĘŚĆ nr 25: Prowadzenie warsztatu artystyczno-teatralno-filmowego w SP nr 27 w Zespole Szkół nr 3 dla uczniów klas V Produkt pracy grupy: stworzenie wytworu artystycznego. CZĘŚĆ nr 26: Prowadzenie warsztatu matematyczno-przyrodniczego z elementami informatyki w SP nr 30 im. Por. M. Brzeskiego dla uczniów klas V Produkt pracy grupy: stworzenie strony internetowej; projektu graficznego. CZĘŚĆ nr 27: Prowadzenie warsztatu humanistycznego z akcentem na regionalizm w SP nr 30 im. Por. M. Brzeskiego dla uczniów klas V Produkt pracy grupy: kółko zainteresowań zakończone wystawą. CZĘŚĆ nr 28: Prowadzenie warsztatu artystyczno-muzycznego w SP nr 30 im. Por. M. Brzeskiego dla uczniów klas V Produkt pracy grupy: przedstawienie artystyczne. CZĘŚĆ nr 29: Prowadzenie warsztatu artystyczno-plastycznego w SP nr 30 im. Por. M. Brzeskiego dla uczniów klas V Produkt pracy grupy: stworzenie wytworu plastycznego. CZĘŚĆ nr 30: Prowadzenie warsztatu matematyczno-przyrodniczego z elementami informatyki w SP nr 32 im. Jerzego Dudy-Gracza dla uczniów klas V Produkt pracy grupy: stworzenie strony internetowej; projektu graficznego. CZĘŚĆ nr 31: Prowadzenie warsztatu humanistycznego z akcentem na regionalizm w SP nr 32 im. Jerzego Dudy-Gracza dla uczniów klas V Produkt pracy grupy: kółko zainteresowań zakończone wystawą. CZĘŚĆ nr 32: Prowadzenie warsztatu artystyczno-muzycznego w SP nr 32 im. Jerzego Dudy-Gracza dla uczniów klas V Produkt pracy grupy: przedstawienie muzyczne. CZĘŚĆ nr 33: Prowadzenie warsztatu artystyczno-plastycznego w SP nr 32 im. Jerzego Dudy-Gracza dla uczniów klas V Produkt pracy grupy: stworzenie wytworu plastycznego. CZĘŚĆ nr 34: Prowadzenie warsztatu artystyczno-teatralno-filmowego w SP nr 32 im. Jerzego Dudy-Gracza dla uczniów klas V Produkt pracy grupy: stworzenie wytworu artystycznego. CZĘŚĆ nr 35: Prowadzenie warsztatu matematyczno-przyrodniczego z elementami informatyki w SP nr 34 im. Aleksandra Hrabiego Fredry dla uczniów klas V Produkt pracy grupy: stworzenie strony internetowej, projektu graficznego. CZĘŚĆ nr 36: Prowadzenie warsztatu humanistycznego z akcentem na regionalizm w SP nr 34 im. Aleksandra Hrabiego Fredry dla uczniów klas V Produkt pracy grupy: kółko zainteresowań zakończone wystawą. CZĘŚĆ nr 37: Prowadzenie warsztatu artystyczno-muzycznego w SP nr 34 im. Aleksandra Hrabiego Fredry dla uczniów klas V Produkt pracy grupy: przedstawienie artystyczne. CZĘŚĆ nr 38: Prowadzenie warsztatu artystyczno-plastycznego w SP nr 34 im. Aleksandra Hrabiego Fredry dla uczniów klas V Produkt pracy grupy: stworzenie wytworu plastycznego. CZĘŚĆ nr 39: Prowadzenie warsztatu artystyczno-teatralno-filmowego w SP nr 34 im. Aleksandra Hrabiego Fredry dla uczniów klas V Produkt pracy grupy: stworzenie wytworu artystycznego. CZĘŚĆ nr 40: Prowadzenie warsztatu matematyczno-przyrodniczego z elementami informatyki w SP nr 36 dla uczniów klas V Produkt pracy grupy: stworzenie strony internetowej; projektu graficznego. CZĘŚĆ nr 41: Prowadzenie warsztatu humanistycznego z akcentem na regionalizm w SP nr 36 dla uczniów klas V Produkt pracy grupy: kółko zainteresowań zakończone wystawą. CZĘŚĆ nr 42: Prowadzenie warsztatu artystyczno-muzycznego w SP nr 36 dla uczniów klas V Produkt pracy grupy: przedstawienie muzyczne. CZĘŚĆ nr 43: Prowadzenie warsztatu artystyczno-plastycznego w SP nr 36 dla uczniów klas V Produkt pracy grupy: stworzenie wytworu plastycznego. CZĘŚĆ nr 44: Prowadzenie warsztatu artystyczno-tetralno-filmowego w SP nr 36 dla uczniów klas V Produkt pracy grupy: stworzenie wytworu artystycznego. CZĘŚĆ nr 45: Prowadzenie warsztatu matematyczno-przyrodniczego z elementami informatyki w SP nr 38 im. L. Zamenhofa dla uczniów klas V Produkt pracy grupy: stworzenie strony internetowej; projektu graficznego. CZĘŚĆ nr 46: Prowadzenie warsztatu artystyczno-muzycznego w SP nr 38 im. L. Zamenhofa dla uczniów klas V Produkt pracy grupy: przedstawienie muzyczne. CZĘŚĆ nr 47: Prowadzenie warsztatu artystyczno-teatralno-filmowego w SP nr 38 im. L. Zamenhofa dla uczniów klas V Produkt pracy grupy: stworzenie wytworu artystycznego. CZĘŚĆ nr 48: Prowadzenie warsztatu matematyczno-przyrodniczego z elementami informatyki w SP nr 42 im. J. Brzechwy dla uczniów klas V Produkt pracy grupy: stworzenie strony internetowej; projektu graficznego. CZĘŚĆ nr 49: Prowadzenie warsztatu humanistycznego z akcentem na regionalizm w SP nr 42 im. J. Brzechwy dla uczniów klas V Produkt pracy grupy: kółko zainteresowań zakończone wystawą. CZĘŚĆ nr 50: Prowadzenie warsztatu artystyczno-teatralno-filmowego w SP nr 42 im. J. Brzechwy dla uczniów klas V Produkt pracy grupy: stworzenie wytworu artystycznego. CZĘŚĆ nr 51: Prowadzenie warsztatu matematyczno-przyrodniczego z elementami informatyki w SP nr 47 im. M. Konopnickiej dla uczniów klas V Produkt pracy grupy: stworzenie strony internetowej; projektu graficznego. CZĘŚĆ nr 52: Prowadzenie warsztatu humanistycznego z akcentem na regionalizm w SP nr 47 im. M. Konopnickiej dla uczniów klas V Produkt pracy grupy: kółko zainteresowań zakończone wystawą. CZĘŚĆ nr 53: Prowadzenie warsztatu artystyczno-muzycznego w SP nr 47 im. M. Konopnickiej dla uczniów klas V Produkt pracy grupy: przedstawienie muzyczne. CZĘŚĆ nr 54: Prowadzenie warsztatu artystyczno-plastycznego w SP nr 47 im. M. Konopnickiej dla uczniów klas V Produkt pracy grupy: stworzenie wytworu plastycznego. CZĘŚĆ nr 55: Prowadzenie warsztatu artystyczno-teatralno-filmowego w SP nr 47 im. M. Konopnickiej dla uczniów klas V Produkt pracy grupy: stworzenie wytworu artystycznego. CZĘŚĆ nr 56: Prowadzenie warsztatu matematyczno-przyrodniczego z elementami informatyki w SP nr 48 z Oddziałami Integracyjnymi im. gen. Z. Berlinga dla uczniów klas V Produkt pracy grupy: stworzenie strony internetowej, projektu graficznego. CZĘŚĆ nr 57: Prowadzenie warsztatu humanistycznego z akcentem na regionalizm w SP nr 48 z Oddziałami Integracyjnymi im. gen. Z. Berlinga dla uczniów klas V Produkt pracy grupy: kółko zainteresowań zakończone wystawą. CZĘŚĆ nr 58: Prowadzenie warsztatu artystyczno-muzycznego w SP nr 48 z Oddziałami Integracyjnymi im. gen. Z. Berlinga dla uczniów klas V Produkt pracy grupy: przedstawienie muzyczne. CZĘŚĆ nr 59: Prowadzenie warsztatu artystyczno-plastycznego w SP nr 48 z Oddziałami Integracyjnymi im. gen. Z. Berlinga dla uczniów klas V Produkt pracy grupy: stworzenie wytworu plastycznego. CZĘŚĆ nr 60: Prowadzenie warsztatu artystyczno-teatralno-filmowego w SP nr 48 z Oddziałami Integracyjnymi im. gen. Z. Berlinga dla uczniów klas V Produkt pracy grupy: stworzenie wytworu artystycznego. CZĘŚĆ nr 61: Prowadzenie warsztatu matematyczno-przyrodniczego z elementami informatyki w SP nr 49 im. J. Kusocińskiego dla uczniów klas V Produkt pracy grupy: stworzenie strony internetowej, projektu graficznego. CZĘŚĆ nr 62: Prowadzenie warsztatu humanistycznego z akcentem na regionalizm w SP nr 49 im. J. Kusocińskiego dla uczniów klas V Produkt pracy grupy: kółko zainteresowań zakończone wystawą. CZĘŚĆ nr 63: Prowadzenie warsztatu artystyczno-muzycznego w SP nr 49 im. J. Kusocińskiego dla uczniów klas V Produkt pracy grupy: przedstawienie muzyczne. CZĘŚĆ nr 64: Prowadzenie warsztatu artystyczno-plastycznego w SP nr 49 im. J. Kusocińskiego dla uczniów klas V Produkt pracy grupy: stworzenie wytworu plastycznego. CZĘŚĆ nr 65: Prowadzenie warsztatu artystyczno-teatralno-filmowego w SP nr 49 im. J. Kusocińskiego dla uczniów klas V Produkt pracy grupy: stworzenie wytworu artystycznego. CZĘŚĆ nr 66: Prowadzenie warsztatu matematyczno-przyrodniczego z elementami informatyki w SP nr 50 im. gen. W. Sikorskiego dla uczniów klas V Produkt pracy grupy: stworzenie strony internetowej, projektu graficznego. CZĘŚĆ nr 67: Prowadzenie warsztatu humanistycznego z akcentem na regionalizm w SP nr 50 im. gen. W. Sikorskiego dla uczniów klas V Produkt pracy grupy: kółko zainteresowań zakończone wystawą. CZĘŚĆ nr 68: Prowadzenie warsztatu artystyczno-muzycznego w SP nr 50 im. gen. W. Sikorskiego dla uczniów klas V Produkt pracy grupy: przedstawienie muzyczne. CZĘŚĆ nr 69: Prowadzenie warsztatu artystyczno-plastycznego w SP nr 50 im. gen. W. Sikorskiego dla uczniów klas V Produkt pracy grupy: stworzenie wytworu plastycznego. CZĘŚĆ nr 70: Prowadzenie warsztatu artystyczno-teatralno-filmowego w SP nr 50 im. gen. W. Sikorskiego dla uczniów klas V Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 45 h; Przewidywalna liczba grup: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 10 osób. Produkt pracy grupy: stworzenie wytworu artystycznego. CZĘŚĆ nr 71: Prowadzenie warsztatu humanistycznego z akcentem na regionalizm w SP nr 51 w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 4 im. M. Skłodowskiej-Curie dla uczniów klas V Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 90 h; Przewidywalna liczba grup: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 12 osób. Produkt pracy grupy: kółko zainteresowań zakończone wystawą. CZĘŚĆ nr 72: Prowadzenie warsztatu artystyczno-muzycznego w SP nr 51 w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 4 im. M. Skłodowskiej-Curie dla uczniów klas V Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 45 h; Przewidywalna liczba grup: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 10 osób. Produkt pracy grupy: przedstawienie artystyczne CZĘŚĆ nr 73: Prowadzenie warsztatu artystyczno-plastycznego w SP nr 51 w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 4 im. M. Skłodowskiej-Curie dla uczniów klas V Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 45 h; Przewidywalna liczba grup: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 10 osób. Produkt pracy grupy: stworzenie wytworu plastycznego. CZĘŚĆ nr 74: Prowadzenie warsztatu artystyczno-teatralno-filmowego w SP nr 51 w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 4 im. M. Skłodowskiej-Curie dla uczniów klas V Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 45 h; Przewidywalna liczba grup: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 12 osób. Produkt pracy grupy: stworzenie wytworu artystycznego. CZĘŚĆ nr 75: Prowadzenie warsztatu matematyczno-przyrodniczego z elementami informatyki w SP nr 52 im. Małego Powstańca dla uczniów klas V Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: min. 2 osoby; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 90 h; Przewidywalna liczba grup: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 11 osób. Produkt pracy grupy: stworzenie strony internetowej; projektu graficznego. CZĘŚĆ nr 76: Prowadzenie warsztatu matematyczno-przyrodniczego z elementami informatyki w SP nr 53 z Oddziałami Integracyjnymi im. M. Skłodowskiej-Curie dla uczniów klas V Produkt pracy grupy: stworzenie strony internetowej; projektu graficznego CZĘŚĆ nr 77: Prowadzenie warsztatu artystyczno-plastycznego w SP nr 53 z Oddziałami Integracyjnymi im. M. Skłodowskiej-Curie dla uczniów klas V Produkt pracy grupy: stworzenie wytworu plastycznego. CZĘŚĆ nr 78: Prowadzenie warsztatu artystyczno-teatralno-filmowego w SP nr 53 z Oddziałami Integracyjnymi im. M. Skłodowskiej-Curie dla uczniów klas V Produkt pracy grupy: stworzenie wytworu artystycznego. CZĘŚĆ nr 79: Prowadzenie warsztatu matematyczno-przyrodniczego z elementami informatyki w SP nr 54 w Zespole Szkół nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. Powstania Warszawskiego dla uczniów klas V Produkt pracy grupy: stworzenie strony internetowej, projektu graficznego. CZĘŚĆ nr 80: Prowadzenie terapii integracji sensorycznej w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym nr 1 dla uczniów klas V Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: min. 2 osoby; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 120 h; Przewidywalna liczba grup: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 5 osób. CZĘŚĆ nr 81: Prowadzenie kinezjologii edukacyjnej w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym nr 1 dla uczniów klas V Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: min. 2 osoby; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 120 h; Przewidywalna liczba grup: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 5 osób. CZĘŚĆ nr 82: Prowadzenie poradnictwa psychologiczno-pedagogicznego w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym nr 1 dla uczniów klas V Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: min. 2 osoby; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 120 h; Przewidywalna liczba grup: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 5 osób. CZĘŚĆ nr 83: Prowadzenie warsztatu matematyczno-przyrodniczego z elementami informatyki w Zespole Szkół Specjalnych nr 28 dla uczniów klas V Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: min. 2 osoby; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 120 h; Przewidywalna liczba grup: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 5 osób. CZĘŚĆ nr 84: Prowadzenie warsztatu humanistycznego z akcentem na regionalizm w Zespole Szkół Specjalnych nr 28 dla uczniów klas V Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: min. 2 osoby; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 120 h; Przewidywalna liczba grup: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 5 osób. CZĘŚĆ nr 85: Prowadzenie warsztatu terapii integracji sensorycznej w Zespole Szkół Specjalnych nr 28 dla uczniów klas V Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: min. 2 osoby; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 120 h; Przewidywalna liczba grup: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 5 osób. CZĘŚĆ nr 86: Prowadzenie terapii metodą Tomatisa w Zespole Szkół Specjalnych nr 28 dla uczniów klas V Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: min. 2 osoby; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 120 h; Przewidywalna liczba grup: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 4 osób. CZĘŚĆ nr 87: Prowadzenie zajęć alternatywne metody komunikacji w Zespole Szkół Specjalnych nr 28 dla uczniów klas V Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: min. 2 osoby; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 120 h; Przewidywalna liczba grup: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 5 osób. 2. Zajęcia prowadzone będą od poniedziałku do piątku w pomieszczeniach udostępnionych przez dyrektorów szkół. W dni nauki zajęcia będą mogły odbywać się w przerwach między poszczególnymi zajęciami wynikającymi z planu zajęć oraz przed lub po odbyciu wszystkich zajęć lekcyjnych w danym dniu. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany powyższych terminów po konsultacjach z Wykonawcą. Harmonogram realizacji przedmiotu zamówienia będzie na bieżąco konsultowany z Zamawiającym i dostosowany do możliwości lokalowych i czasowych szkół biorących udział w projekcie oraz uczestników projektu. 3. Zajęcia będą prowadzone w zależności od wyniku procesu rekrutacji i bieżącej realizacji zajęć z ewentualnym podziałem na grupy i z częstotliwością realizacji zajęć wskazanymi przez Zamawiającego. 4. Podane liczby godzin na poszczególne części są orientacyjne i w toku realizacji umowy liczba godzin może ulec zmianie. 5. Jedną godzinę zajęć należy traktować jako godzinę lekcyjną, tj. 45 minut (60 minut w przypadku zajęć specjalistycznych w Szkołach Specjalnych). 6. Za realizację zamówienia Wykonawcy będzie przysługiwać wynagrodzenie stanowiące iloczyn liczby godzin realizacji usługi oraz oferowanej ceny jednostkowej za 1 godzinę za wykonywanie usługi..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00 - Usługi szkolnictwa podstawowego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 87.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w zakresie poszczególnych części dysponują osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, spełniającymi poniższe kryteria: W zakresie części: 1, 3, 7, 12, 19, 22, 26, 30, 35, 40, 45, 48, 51, 56, 61, 66, 75, 76, 79, 83: Prowadzenie warsztatu matematyczo-przyrodniczego z elementami informatyki dla uczniów klas V: -wykształcenie wyższe o kierunkach matematycznych i/lub przyrodniczych i/lub informatycznych, z przygotowaniem pedagogicznym; -przynajmniej 2-letnie doświadczenie w pracy z dziećmi do 13. roku życia; -przynajmniej 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć matematycznych i/lub przyrodniczych i/lub informatycznych. W zakresie części: 2, 11, 16, 25, 34, 39, 47, 50, 55, 60, 65, 70, 74,78 : Prowadzenie warsztatu artystyczno-teatralno-filmowego w SP nr 1 dla uczniów klas V: -wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym lub udokumentowana praca związana z teatrem i/lub filmem; -przynajmniej 2-letnie doświadczenie w pracy z dziećmi do 13. roku życia; -przynajmniej 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć o tematyce teatralno-filmowej i/lub doświadczenie w pracy przy filmie i/lub doświadczenie w pracy przy sztuce teatralnej. W zakresie części: 4, 8, 13, 17, 27, 31, 36, 41, 49, 52, 57, 62, 67, 71, 84: Prowadzenie warsztatu humanistycznego z akcentem na regionalizm dla uczniów klas V: -wykształcenie wyższe o kierunku polonistyka i/lub historia, z przygotowaniem pedagogicznym; -przynajmniej 2-letnie doświadczenie w pracy z dziećmi do 13. roku życia; -przynajmniej 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć humanistycznych. W zakresie części: 5, 9, 14, 20, 23, 28, 32, 37, 42, 46, 53, 58, 63, 68, 72: Prowadzenie warsztatu artystyczno-muzycznego dla uczniów klas V: -wykształcenie wyższe o kierunkach muzyka i/lub sztuka, z przygotowaniem pedagogicznym; -przynajmniej 2-letnie doświadczenie w pracy z dziećmi do 13. roku życia; -przynajmniej 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć muzycznych i/lub doświadczenie w pracy związanej z tematyką muzyczną. W zakresie części: 6, 10, 15, 18, 21, 24, 29, 33, 38, 43, 54, 59, 64, 69, 73, 77 Prowadzenie warsztatu artystyczno-plastycznego dla uczniów klas V: wykształcenie wyższe o kierunkach plastyka i/lub sztuka, z przygotowaniem pedagogicznym; -przynajmniej 2-letnie doświadczenie w pracy z dziećmi do 13. roku życia; -przynajmniej 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć plastycznych i/lub doświadczenie w pracy związanej z tematyką plastyczną. W zakresie części 80: Prowadzenie terapii integracji sensorycznej w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym nr 1 dla uczniów klas V -kwalifikacje zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudniać nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. z 2009 r., Nr 50, poz. 400 z późn. zmianami) uprawniające do pracy z dziećmi z niepełnosprawnością intelektualną; -kwalifikacje do prowadzenia integracji sensorycznej -przynajmniej 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć integracji sensorycznej z dziećmi z niepełnosprawnością intelektualną. W zakresie części 81: Prowadzenie kinezjologii edukacyjnej w Specjalnym Ośrodku Szkolno-wychowawczym nr 1 dla uczniów klas V -kwalifikacje zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudniać nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. z 2009 r., Nr 50, poz. 400 z późn. zmianami) uprawniające do pracy z dziećmi z niepełnosprawnością intelektualną; -kwalifikacje do prowadzenia kinezjologii edukacyjnej; -minimum 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć kinezjologii edukacyjnej z dziećmi z niepełnosprawnością intelektualną. W zakresie części 82: Prowadzenie poradnictwa psychologiczno-pedagogicznego w Specjalnym Ośrodku Szkolno-wychowawczym nr 1 dla uczniów klas V wykształcenie wyższe psychologiczne; -kwalifikacje zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudniać nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. z 2009 r., Nr 50, poz. 400 z późn. zmianami)uprawniające do pracy z dziećmi z niepełnosprawnością intelektualną; -kwalifikacje do prowadzenia poradnictwa psychologiczno-pedagogicznego; -minimum 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu poradnictwa psychologiczno-pedagogicznego u dziećmi z niepełnosprawnością intelektualną. W zakresie części 85: Prowadzenie terapii integracji sensorycznej w Zespole Szkół Specjalnych nr 28 dla uczniów klas V: -wykształcenie wyższe i oligofrenopedagogika -kursy integracji sensorycznej -przynajmniej 2-letnie doświadczenie w pracy z dziećmi do 13. roku życia; -przynajmniej 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu terapii integracji sensorycznej z dziećmi z niepełnosprawnością intelektualną. W zakresie części 86: Prowadzenie terapii metodą Tomatisa w Zespole Szkół Specjalnych nr 28 dla uczniów klas V: -wykształcenie wyższe i oligofrenopedagogika -kursy pracy z dziećmi metodą Tomatisa -przynajmniej 2-letnie doświadczenie w pracy z dziećmi do 13. roku życia; -przynajmniej 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu terapii metodą Tomatisa z dziećmi z niepełnosprawnością intelektualną. W zakresie części 87: Prowadzenie alternatywnych metod komunikacji w Zespole Szkół Specjalnych nr 28 dla uczniów klas V: -wykształcenie wyższe i oligofrenopedagogika i surdopedagogika -kursy z zakresu alternatywnych metod komunikacji -kurs z zakresu terapii patologii zachowań -przynajmniej 2-letnie doświadczenie w pracy z dziećmi do 13. roku życia; -przynajmniej 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu alternatywnych metod komunikacji z dziećmi z niepełnosprawnością intelektualną.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wymagania dotyczące dokumentów, określonych w punkcie 6.1. siwz 1.1. Dokumenty, o których mowa w punkcie 6.1 muszą być złożone w oryginale. 1.2. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski. 1.3. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum) lub przez spółkę cywilną, każdy ze wspólników konsorcjum lub spółki cywilnej musi złożyć oświadczenie wymienione w punkcie 6.1.a) wraz z dokumentem wymienionym w punkcie 6.1.b) siwz. Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego. 1.4. Zgodnie z art. 26 ust. 2b Prawa zamówień publicznych wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu oraz osobach dolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, tj. przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. W/w zobowiązanie musi być przedstawione w oryginale. 1.5 W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku, gdy wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w punktach 5.2. SIWZ polega na zasobach innych podmiotów, kopie dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków, dotyczących odpowiednio wspólników konsorcjum lub innych podmiotów powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez wspólników konsorcjum (każdy w odniesieniu do dokumentów go dotyczących) lub przez pełnomocnika konsorcjum, jeżeli będzie miał do tej czynności upoważnienie, a w odniesieniu do innych podmiotów przez upoważnionych przedstawicieli tych podmiotów (każdy w odniesieniu do dotyczących go dokumentów). 2. Inne dokumenty wymagane przez zamawiającego: a) Wypełniony druk OFERTA stanowiący załącznik nr 1 do siwz, zawierający oświadczenie, że wykonawca spełnia wszystkie warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zleceniodawca dopuszcza możliwość przesunięcia terminu realizacji zamówienia, jeśli wystąpią obiektywne okoliczności niezależne od zleceniobiorcy uniemożliwiające wykonanie usługi i jednocześnie wydłużenia okresu realizacji usługi o czas trwania tych okoliczności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.czestochowa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: e-mail: ebonarska@czestochowa.um.gov.pl,oraz Urząd Miasta Częstochowy Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych, ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.04.2013 godzina 08:30, miejsce: Biuro Obsługi Interesanta (parter), stanowisko Wydziału Nadzoru i Administracji, ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytetu IX - Rozwój kompetencji i wykształcenia w regionach, Działania 9.1. - Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałania 9.1.2. - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia będzie dostępna na stronie internetowej Zamawiającego: http://bip.czestochowa.pl Na tej stronie Zamawiający będzie również zamieszczał pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ, odwołania dot. treści ogłoszenia oraz postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia, ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Świadczenie usług odbioru i transportu zwłok osób zmarłych w SP ZOZ Miejskim Szpitalu Zespolonym w Częstochowie
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu ciężarowego typu wywrotka trójstronna - o DMC do 18t na potrzeby zapewnienia zabezpieczenia logistycznego ujęć wody.
- Zagospodarowanie przestrzeni przy ulicy Pawła Jasienicy 2- IL
- Zakup i dostawa urządzeń wielofunkcyjnych wraz z kompletami materiałów eksploatacyjnych (tonerów)
- Dostawa gazu ziemnego wysokometanowego typu E w 2026 roku
- Roboty związane z wykonaniem oznakowania poziomego na drogach powiatowych i wojewódzkich będących w utrzymaniu Powiatowego Zarządu Dróg w Częstochowie.
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Indywidualne korepetycje dla dzieci na poziomie szkoły podstawowej i ponadpodstawowej oraz pomoc w nauce dzieciom z klas młodszych szkoły podstawowej
- Świadczenie usług realizowanych w ramach projektu PWD dla dzieci i młodzieży - Gmina Miasto Nowy Targ na lata 2026 - 2028. Polegających na przeprowadzeniu korepetycji z j. ang. matematyki - 2 Części
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





