eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piszczac › Remont leśnych dróg gruntowych w Nadleśnictwie Chotyłów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-07-14

Piszczac: Remont leśnych dróg gruntowych w Nadleśnictwie Chotyłów
Numer ogłoszenia: 104219 - 2015; data zamieszczenia: 14.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Chotyłów , ul. Piszczacka 31, 21-530 Piszczac, woj. lubelskie, tel. 83 3778216.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chotylow.lublin.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: PGL Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont leśnych dróg gruntowych w Nadleśnictwie Chotyłów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Remont leśnych dróg gruntowych w Nadleśnictwie Chotyłów .W ramach remontu przewiduje się uregulowanie korony drogi o szer. 4,0 mb wraz z wyrównaniem niwelety drogi. Dokonać tego należy poprzez nawiezienie pospółki piaskowo-żwirowej, uformowanie korony drogi oraz mechaniczne zagęszczenie nasypu. Przy niektórych drogach niezbędne jest również wykopanie odcinków rowów odwadniających po ok. 20 mb każdy oraz wykonanie przepustów z rury HDPE z przyczółkami betonowymi. Przepusty posadowione będą w gruncie rodzimym. Przed dowiezieniem pospółki należy przygotować podłoże i usunąć pniaki drzew..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych w wysokości stanowiącej nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.31.42-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Oferta na każdą część musi być zabezpieczona wadium w wysokości po 5.000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy i 00/100 PLN) 2.Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2007 r., nr 42, poz.275 z późn.zm.). 3.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony w banku w nr konta: BGŻ Oddział w Białej Podlaskiej nr 91 2030 0045 1110 0000 00091490 z dopiskiem na blankiecie przelewu - wadium - Remont leśnych dróg gruntowych w Nadleśnictwie Chotyłów - część .... 4.Wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu należy złożyć w formie oryginału w osobnej kopercie w pokoju nr 9 (kasa) w siedzibie Zamawiającego lub załączyć do oferty w sposób, który pozwoli bez zdekompletowania oferty zwrócić oryginał dokumentu Wykonawcy -o ile będzie to konieczne i nie będzie to naruszać interesów Zamawiającego , zaś kopię dołączyć do oferty. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób czytelny umożliwiający identyfikację (np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać nieodwołalne i bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 5.Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania wpłaty na rachunek Zamawiającego. Dowód potwierdzający wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. Oferta niezabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie odrzucona.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje do opisu tego warunku udziału w postępowaniu żadnych wymagań, ponieważ przepisy prawa nie nakładają obowiązku posiadania uprawnień do wykonywania takiej działalności, natomiast uprawnienia do wykonywania czynności zostaną opisane łącznie z warunkiem dotyczącym osób zdolnych do wykonania zamówienia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia (remont dróg, przebudowa dróg), każda o wartości brutto nie mniejszej niż: - w stosunku do części nr 1 o wartości nie mniejszej niż 250.000,00 zł. (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych) brutto każda. - w stosunku do części nr 2 o wartości nie mniejszej niż 250.000,00 zł. (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych) brutto każda.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże dysponowanie, w stosunku do jednej części zamówienia, co najmniej następującymi urządzeniami technicznymi: - walec wibracyjny samojezdny o minimalnej masie 5 ton - min. 1 szt. - samochód samowyładowczy o minimalnej ładowności 15 ton - min. 3 szt. - równiarka - min. 1 szt. - koparka podsiębierna o minimalnej pojemności łyżki 0,25 m3 - min. 1 szt.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże dysponowanie, co najmniej: - jedną osobą (kierownikiem budowy) posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności inżynieryjnej w branży drogowej. Zamawiający w zakresie uprawnień budowlanych dopuszcza odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane ( tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 z późn. zm.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej ( Dz. U. z 2008 r., nr 63, poz. 394) .

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie formułuje do tego warunku opisu wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1/kosztorys ofertowy, 2/ dowód wniesienia wadium, 3/ pełnomocnictwo-w przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 97
  • 2 - Termin płatności - 3

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy pod warunkiem wystąpienia następujących okoliczności: 1) zmian danych Stron umowy; 2) zmian związanych z ustanowieniem przez Zamawiającego i Wykonawcę osób i podmiotów uczestniczących w wykonywaniu zamówienia; 3) w przypadku ograniczenia lub wyłączenia przez Zamawiającego robót składających się na przedmiot umowy; 4) w przypadku konieczności wbudowania innych materiałów, aniżeli przewidziane w dokumentacji projektowej lub, gdy taka zmiana jest korzystna dla Zamawiającego, dopuszcza się zastosowanie materiałów budowlanych o parametrach nie gorszych bądź lepszych aniżeli zaprojektowane z zastrzeżeniem, że wynagrodzenie Wykonawcy nie ulegnie zwiększeniu; 5) w przypadku, gdy zaistnieje konieczność zmiany terminu realizacji zamówienia ze względu: a) na wystąpienie warunków atmosferycznych negatywnie wpływających na jakość lub trwałość wykonania przedmiotu umowy, a w szczególności obfite opady deszczu, powodzie; b) wstrzymania robót przez Zamawiającego; c) wprowadzenia zmian w dokumentacji technicznej przedmiotu zamówienia w terminie uniemożliwiającym dotrzymanie terminu umownego wykonania robót; d) przerw w realizacji robót w przypadku odkrycia niewypałów, niewybuchów, a także odkryć archeologicznych; 6) w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług [VAT]; 7) działania siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chotylow.lublin.lasy.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Chotyłów w Chotyłowie, ul. Piszczacka 31, 21-530 Piszczac.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2015 godzina 10:00, miejsce: Nadleśnictwo Chotyłów w Chotyłowie, ul. Piszczacka 31, 21-530 Piszczac (sekretariat, pok. nr 3).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont leśnych dróg gruntowych w Nadleśnictwie Chotyłów - część I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: leśne drogi gruntowe w leśnictwach: Neple, Dobryń, Wólka dobryńska, Kłoda - l-ctwo Neple - leśne drogi gruntowe przebiegające przez oddz. 19/21, 20/22 o łącznej długości 1276 mb, - l-ctwo Dobryń - leśna droga gruntowa przebiegająca przez oddz. 58/59 o długości 575 mb, - l-ctwo Wólka Dobryńska - leśna droga gruntowa przebiegająca przez oddz. 82,95,109 o długości 1108 mb, - l-ctwo Kłoda - leśna droga gruntowa przebiegająca przez oddz.199/200 o długości 590 mb W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą następujące roboty: - karczowanie pni, - załadunek i transport pospółki piaskowo-żwirowej do miejsca wbudowania (materiał Wykonawcy), - mechaniczne wykonanie nasypów wraz z formowaniem, - zagęszczanie nasypów walcami samojezdnymi wibracyjnymi - kopanie rowów odwadniających - wykonanie przepustów z rury PCV (HDPE) o średnicy O 60 cm oraz O 80 cm z przyczółkami z płyt betonowych Szczegółowy opis poszczególnych części przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączonej dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (STWIOR), będącej częścią składową projektu budowlano-wykonawczego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Termin płatności - 3

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont leśnych dróg gruntowych w Nadleśnictwie Chotyłów - część II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: leśne drogi gruntowe w leśnictwach: Połoski, Terespol, Zabłocie - l-ctwo Połoski - leśna droga gruntowa przebiegająca przez oddz. 355A/355B o długości 550 mb, - l-ctwo Terespol - leśne drogi gruntowe przebiegające przez oddz. 253/254, 255/255A o łącznej długości 1275 mb, - l-ctwo Zabłocie - leśne drogi gruntowe przebiegające przez oddz. 357 o łącznej długości 1121 mb, W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą następujące roboty: - karczowanie pni, - załadunek i transport pospółki piaskowo-żwirowej do miejsca wbudowania (materiał Wykonawcy), - mechaniczne wykonanie nasypów wraz z formowaniem, - zagęszczanie nasypów walcami samojezdnymi wibracyjnymi - kopanie rowów odwadniających - wykonanie przepustów z rury PCV (HDPE) o średnicy O 60 cm oraz O 80 cm z przyczółkami z płyt betonowych Szczegółowy opis poszczególnych części przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączonej dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (STWIOR), będącej częścią składową projektu budowlano-wykonawczego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Termin płatności - 3

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.