eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legnica › Rozbudowa systemu medycznego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-05-06

Legnica: Rozbudowa systemu medycznego
Numer ogłoszenia: 104156 - 2011; data zamieszczenia: 06.05.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 61804 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy, ul. J. Iwaszkiewicza 5, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. (076) 721 11 26, faks (076) 721 11 27.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa systemu medycznego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa posiadanego przez Zamawiającego systemu informatycznego do obsługi zakładów opieki zdrowotnej o nowe funkcjonalności opisane w załączniku nr 2 do formularza oferty. Wykaz funkcjonalności (modułów) posiadanego przez Zamawiającego systemu informatycznego do obsługi zakładów opieki zdrowotnej określone są w pkt. II.1.5 SIWZ 1.2. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia 80 osobodni wdrożeniowych w ramach których przeprowadzi następujące prace: 1.2.1. wdrożenia oprogramowania aplikacyjnego o wymaganej w załączniku nr 2 funkcjonalności, obejmującego : a. instalację i konfigurację, na udostępnionym sprzęcie komputerowym w pomieszczeniach Zamawiającego; b. integrację wdrożonego oprogramowania aplikacyjnego z wykorzystywanymi przez Zamawiającego systemem informatycznym systemu informatycznego do obsługi zakładów opieki zdrowotnej; c. przeszkolenia użytkowników i administratorów oprogramowania aplikacyjnego; 1.2.2. świadczenia usługi 12 miesięcznego serwisu nadzoru autorskiego; 1.2.3. udzielenia lub dostarczenia licencji na sieciowe użytkowanie wdrożonego oprogramowania aplikacyjnego dla następującej liczby użytkowników: Moduł Ilość użytkowników System Zleceń Bez limitu użytkowników System Lecznictwo Otwarte (Rejestracja, Gabinet Lekarski, Statystyka, Dokumentacja Medyczna Formularzowa) 20 nazwanych użytkowników 1.3. Wdrożenie oprogramowania aplikacyjnego. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie się odbywała w oparciu o harmonogram prac instalacyjno- wdrożeniowych i szkoleniowych, który zostanie uzgodniony przez wykonawcę i zamawiającego w terminie 14 dni od zawarcia umowy na realizację zamówienia. Harmonogram wdrożenia powinien być rozbity na etapy. Każdy etap będzie zakończony podpisaniem protokołu odbioru etapu. Po zakończeniu realizacji wszystkich etapów wskazanych przez wykonawcę oraz po stwierdzeniu poprawności działania całości przedmiotu zamówienia, podpisany zostanie protokół odbioru końcowego. W ramach wdrożenia użytkownikom przekazana musi zostać wiedza niezbędna do poprawnego użytkowania oprogramowania aplikacyjnego, ich zakres funkcjonalny, tworzenie i gromadzenie informacji związanych z wykonywaniem czynności służbowych, tworzeniem i gromadzeniem dokumentów, wykonywaniem analiz i sprawozdań, współpracy pomiędzy poszczególnymi jednostkami organizacyjnymi zamawiającego. 1.4. Nadzór autorski. 1.4.1. W ramach 12 miesięcznego nadzoru autorskiego wykonawca zapewni udostępnienie poprawek do rozbudowanego systemu, w przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego błędu oprogramowania aplikacyjnego (tzn. nie spowodowanego przez zamawiającego powtarzalnego działania oprogramowania aplikacyjnego, w tym samym miejscu programu, prowadzącego w każdym przypadku do otrzymania błędnych wyników jego działania): a. w przypadku tzw. błędu krytycznego, tj. takiego, który uniemożliwia użytkowanie oprogramowania aplikacyjnego w zakresie jego podstawowej funkcjonalności (wskazanej w dokumentacji użytkownika) i prowadzi do zatrzymania jego eksploatacji, utraty danych lub naruszenia ich spójności w wyniku których, niemożliwe jest prowadzenie działalności z użyciem oprogramowania aplikacyjnego: 1.4.1.a.1. czas reakcji wykonawcy na zgłoszenie Zamawiającego (tj. czas od otrzymania zgłoszenia do chwili podjęcia przez wykonawcę czynności zmierzających do naprawy zgłoszonego błędu krytycznego) wynosi 1 dzień roboczy; 1.4.1.a.2. czas dokonania i udostępnienia zamawiającemu odpowiednich korekt oprogramowania aplikacyjnego wyniesie do 3 dni roboczych, od chwili rozpoczęcia czynności serwisowych; 1.4.1.a.3. w przypadku wystąpienia błędu krytycznego wykonawca może wprowadzić tzw. rozwiązanie tymczasowe, doraźnie rozwiązujące problem błędu krytycznego; w takim przypadku dalsza obsługa usunięcia dotychczasowego błędu krytycznego będzie traktowana jako błąd zwykły; b. w pozostałych przypadkach (błąd zwykły): 1.4.1.b.1. czas reakcji wykonawcy na zgłoszenie Zamawiającego (tj. czas od otrzymania zgłoszenia do chwili podjęcia przez wykonawcę czynności zmierzających do naprawy zgłoszonego błędu zwykłego) wynosi do 15 dni roboczych; 1.4.1.b.2. czas dokonania i udostępnienia Zamawiającemu odpowiednich korekt oprogramowania aplikacyjnego wyniesie do 60 dni roboczych od chwili rozpoczęcia czynności serwisowych; 1.4.2. W wyjątkowych wypadkach, za zgodą Zamawiającego, czas dokonania korekt będzie uzgodniony pomiędzy wykonawcą i Zamawiającym. 1.4.3. Zgłoszenie błędu przez Zamawiającego odbywać się będzie w sposób uzgodniony przez strony. 1.4.4. Wykonawca zapewni rozwój oprogramowania aplikacyjnego zgodnie ze zmieniającymi się powszechnie obowiązującymi przepisami prawa lub przepisami prawa wewnętrznie obowiązującymi wydanymi na podstawie delegacji ustawowej, z zastrzeżeniem, że wykonawca zobowiązany jest do: 1.4.4.a.1. przekazania Zamawiającemu informacji o nowych wersjach oprogramowania aplikacyjnego, ukazujących się średnio cztery (4) razy w roku, poprzez wysłanie pocztą elektroniczną na wskazany adres e-mail zamawiającego; 1.4.4.a.2. udostępniania uaktualnień oprogramowania aplikacyjnego (nowych wersji oprogramowania aplikacyjnego. 1.5. Wykaz funkcjonalności (modułów) posiadanego przez Zamawiającego systemu informatycznego do obsługi zakładów opieki zdrowotnej - Zamawiający posiada licencje na niżej wymienione moduły systemu Infomedica oraz posiada aktualną umowę nadzoru autorskiego : Moduł Producent Apteczka Oddziałowa Apteka Blok Operacyjny Budżetowanie Finansowo-Księgowy Obsługa kasy gotówkowej Koszty Rejestr Sprzedaży Wycena Kosztów Normatywnych Gospodarka Materiałowa Gruper JGP Optymalizator (symulator) JGP Grafik Kadry Płace miniInfomedica Pracownia Diagnostyczna Ruch Chorych Środki Trwałe Wyposażenie System Ewidencji Zamówień Publicznych i Przetargów Asseco Poland S.A. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Specyfikacji Technicznej stanowiącej Załącznik nr 2 do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.90.00.00 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania 72.26.00.00 - Usługi w zakresie oprogramowania 72.26.80.00 - Usługi dostawy oprogramowania 72.61.10.00 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Asseco Poland SA, ul. Olchowa 14, 35-322 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 225000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 307500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 307500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 307500,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.