eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PułtuskREALIZACJA PROJEKTU TECHNICZNEGO MODERNIZACJI POZIOMEJ OSNOWY III KLASY I ZAŁOŻENIA WYSOKOŚCIOWEJ OSNOWY III I IV KLASY

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-16

Pułtusk: REALIZACJA PROJEKTU TECHNICZNEGO MODERNIZACJI POZIOMEJ OSNOWY III KLASY I ZAŁOŻENIA WYSOKOŚCIOWEJ OSNOWY III I IV KLASY
Numer ogłoszenia: 104155 - 2008; data zamieszczenia: 16.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Pułtuskiego, ul. Białowiejska 5, 06-100 Pułtusk, tel. 023 6921266.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwopultusk.org.pl; www.starostwopultusk.bip.org.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REALIZACJA PROJEKTU TECHNICZNEGO MODERNIZACJI POZIOMEJ OSNOWY III KLASY I ZAŁOŻENIA WYSOKOŚCIOWEJ OSNOWY III I IV KLASY.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie zadania w dwóch etapach pn. Realizacja projektu technicznego modernizacji poziomej osnowy III klasy i założenia wysokościowej osnowy III i IV klasy Etap I - założenie wysokościowej osnowy III klasy łącznie ze sporządzeniem dokumentacji i przekazaniem do zasobu powiatowego. Etap II - modernizacja i założenie poziomej osnowy III klasy oraz założenie wysokościowej osnowy IV klasy łącznie ze sporządzeniem dokumentacji i przekazaniem do zasobu powiatowego. Ogólna charakterystyka przedmiotu zamówienia: województwo: mazowieckie powiat: Pułtuski gmina Pokrzywnica, część gminy Winnica, część gminy Pułtusk, Ilość punktów poziomej osnowy III klasy: 305 nowych punktów głównych oraz 44 znaków ściennych Ilość punktów wysokościowej osnowy III klasy: 152 nowe repery o łącznej długości ciągów ok.208 km Ilość punktów wysokościowej osnowy IV klasy: 44 znaki ścienne. Szczegółowy zakres prac i zasięg opracowania przedstawiono w projekcie technicznym modernizacji poziomej osnowy III klasy i założenia wysokościowej osnowy III i IV klasy (operat techniczny nr 2660-39/2007) i wytycznych technicznych Prace należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, standardami technicznymi, projektem technicznym modernizacji poziomej osnowy III klasy i założenia wysokościowej osnowy III i IV klasy (operat techniczny nr 2660-39/2007) oraz wytycznymi technicznymi będących załącznikami do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.27.32.00 - Usługi opomiarowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.32.00 - Usługi opomiarowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.03.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium przez upływem terminu do składania ofert. Ustala się wadium w wysokości 2 000 zł , słownie: dwa tysiące złotych ,.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki ogólne udziału w postępowaniu wymagane od wykonawców: - są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi oraz spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia,- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,-nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Warunki szczegółowe wymagane od wykonawców: -prowadzą działalność w zakresie usług geodezyjno-kartograficznych zgodnie z art.11 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne -posiadają uprawnienia zawodowe w zakresach 1 i 2, o których mowa w art. 43 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne - w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali z należytą starannością usługi, odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, z załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie ( przez usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością modernizacji osnowy III klasy i założenia wysokościowej osnowy III i IV klasy rozumie się wykonanie jednej lub kilku robót geodezyjnych odpowiadających swoim rodzajem, których łączna kwota nie jest niższa od dwie trzecie kwoty zaoferowanej za wykonanie niniejszego zamówienia), - minimum trzy osoby, wskazane do wykonania prac, posiadają uprawnienia zawodowe w zakresach 1 i 2, o których mowa w art. 43 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne dotyczy to pracowników zatrudnionych na czas nieokreślony, współwłaścicieli, właścicieli, w tym dwie osoby z wykształceniem wyższym. -akceptują warunki zamówienia, określone przez zamawiającego w niniejszej Specyfikacji - sporządzą ofertę zgodnie z wymaganiami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz złożą załączniki, oświadczenia i dokumenty kwalifikujące.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta złożona w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia musi zawierać następujące dokumenty: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2.Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub dokumentów rejestrowych, 3.W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - Pełnomocnictwo-a, 4.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamowienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, 5.Formularz Ofertowy, sporządzony na podstawie wzoru - załącznik nr 1 6.Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu przesłanek zawartych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust.1-2 u.p.z.p. sporządzone na podstawie wzoru - załącznik nr 2 7.Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat itp., wypełnione wg wzoru - załącznik nr 3 8.Wykaz osób i podmiotów przewidzianych, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia -zakres uprawnień zawodowych, staż pracy, zajmowane stanowisko, forma zatrudnienia, dyplomów ukończenia studiów wyższych - załącznik nr 4 . W celu potwierdzenia wpisanych danych należy dołączyć poświadczone przez upełnomocnionego przedstawiciela podmiotu: - kopie świadectw nadania uprawnień w zakresie 1 i 2 dla minimum 3 osób wykazanych do realizacji przedmiotu zamówienia - kopie świadectw ukończenia szkoły wyższej dla minimum dwóch osób z uprawnieniami w zakresie 1 i 2. 9.Wykaz niezbędnego zaplecza technicznego, którym dysponuje wykonawca zgodnie z wzorem przedstawionym w załączniku nr 5 - Potencjał sprzętowy i produkcyjny 10.Wykaz wykonanych robót geodezyjno-kartograficznych w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością -przez usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością modernizacji osnowy III klasy i założenia wysokościowej osnowy III i IV klasy rozumie się wykonanie jednej lub kilku robót geodezyjnych odpowiadających swoim rodzajem, których łączna kwota nie jest niższa od dwóch trzecich kwoty zaoferowanej za wykonanie niniejszego zamówienia - załącznik nr 6. 11.Oświadczenie potwierdzające, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - załącznik nr 7. 12.Zaakceptowany przez wykonawcę wzór umowy - załącznik nr 8 13.Oświadczenie wykonawcy, na podstawie art. 44 u.p.z.p. o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu, sporządzone na podstawie wzoru - załącznik nr 9

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starostwopultusk.bip.org.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na wniosek wykonawcy zamawiający przekazuje w terminie 5 dni specyfikację istotnych warunków zamówienia w cenie 30 złotych, którą można odebrać w siedzibie Zamawiającego pokój nr 3 wejście E parter.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w jednostce organizacyjnej powiatu tj. w Starostwie Powiatowym w Pułtusku ul. Białowiejska 5 -Budynek A , I piętro, Sekretaria)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.