eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Sprawa nr NA-P/5/2010. Dostawa komputerów, projektorów i wymiana projektorów w salach wykładowych dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z podziałem na II Części..

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-04-14

Wrocław: Sprawa nr NA-P/5/2010. Dostawa komputerów, projektorów i wymiana projektorów w salach wykładowych dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z podziałem na II Części..
Numer ogłoszenia: 104152 - 2010; data zamieszczenia: 14.04.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 58667 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu, ul. Norwida 25, 50-375 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3205133, faks 071 3205164.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprawa nr NA-P/5/2010. Dostawa komputerów, projektorów i wymiana projektorów w salach wykładowych dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z podziałem na II Części...

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów, projektorów i wymianą projektorów na salach wykładowych wraz z uruchomieniem urządzeń u końcowego użytkownika oraz przeszkoleniem wskazanych przez Zamawiającego osób w zakresie obsługi. 1. Szczegółowe parametry wymagane oraz opis techniczny przedmiotu zamówienia wyszczególnione są w załącznikach nr 4A, 4B i 4C do SIWZ dla poszczególnych części zamówienia, a). dotyczy Części I załącznik 4A - zestawy muszą być jednolite kolorystycznie, dysk musi zawierać dwie sformatowane partycje, do komputera musi być dołączony nośnik z systemem operacyjnym. 2. W przypadku złożenia ofert na urządzenia równoważne Zamawiający wymaga aby Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w stosunku do wskazanych przez Zamawiającego urządzeń, obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego urządzenia spełniają wszystkie wymogi, które spełniają urządzenia wymagane przez Zamawiającego. W tym celu Wykonawca może załączyć do oferty, specyfikację techniczną proponowanych urządzeń. 3. Wymagania dotyczące realizacji zamówienia: a). Wykonawca gwarantuje, iż sprzęt dostarczony w ramach realizacji umowy będzie fabrycznie nowy, aktualnie produkowany na rynku...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00 - Komputery osobiste 38.65.21.20 - Projektory wideo .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Komputery PC do sal wykładowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.04.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KOMPUTRONIK S.A., ul. Wołczynska 37, 60-003 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12300,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11130,00

  • Oferta z najniższą ceną: 11130,00 / Oferta z najwyższą ceną: 11130,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Projektory i wymiana projektorów na salach wykładowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.04.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SLX Sp. z o.o., ul. Zakładowa 6, 62-052 Komorniki, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 68850,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 73755,00

  • Oferta z najniższą ceną: 62170,00 / Oferta z najwyższą ceną: 73755,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.