eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CieszynDostawa ambulansów sanitarnych - 2szt

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-21

Cieszyn: Dostawa ambulansów sanitarnych - 2szt
Numer ogłoszenia: 104112 - 2007; data zamieszczenia: 21.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Cieszyńskie Pogotowie Ratunkowe, ul. Bielska 22, 43-400 Cieszyn, woj. śląskie, tel. 033 8581990, fax 033 8581991.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: 999.cieszyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa ambulansów sanitarnych - 2szt.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa ambulansów sanitarnych w ilości 2 szt, dla potrzeb Cieszyńskiego Pogotowia Ratunkowego. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi określone w polskich normach przenoszących europejskie normy zharmonizowane, dotyczące cech technicznych i jakościowych niezbędnych do ambulansów sanitarnych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.11.41.00 - Pojazdy pogotowia Kod CPV wg słownika 2008: 34.11.41.00 - Pojazdy pogotowia .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.07.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień 2.Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3. Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Z ubiegania się o zamówienie publiczne wyklucza się wykonawców, którzy: 1.Nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne o których mowa w art. 22 ust 1 Prawa zamówień publicznych 2.Zostali wymienieni w art. 24 ust. 1 ustawy Prawa zamówień publicznych 3.Wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji 4.Złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, 5.Nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożyli dokumenty zawierające błędy z zastrzeżeniem art.26 ust. 3, Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy: 1.Niezgodną z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia 2.Jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 3.Zawierającą rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 4.Wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia 5.Zawierającą omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny 6.Który w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, 7. Nieważnej na podstawie odrębnych przepisów, Warunki dodatkowe, które musi spełnić wykonawca : 1.Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w oferowanym terminie i na własny koszt do siedziby Zamawiającego . 2.Wykonawca rozłoży spłatę całości należności na trzy transze w następującym podziale: -I rata w wysokości 40% wartości brutto zostanie wpłacona na konto Wykonawcy do dnia 31 lipca 2007 -II rata w wysokości 30% wartości brutto zostanie wpłacona na konto Wykonawcy do dnia 30 września 2007r -III rata w wysokości 30% wartości brutto zostanie wpłacona na konto Wykonawcy do dnia 31 grudnia 2007r 3. Wykonawca zapewni autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny na terenie Polski.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 1.Oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (zał. nr 4 do siwz) 1.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych (zał. nr 3 do siwz )

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.999.cieszyn.pl/bip.html

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Bielska 22 43-400 Cieszyn.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.07.2007 godzina 09:00, miejsce: sekretariat CPR.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.