To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-07-14
Olsztyn: Wykonanie remontu budynku Nr 1 KMP w Olsztynie przy ul. Pstrowskiego 3
Numer ogłoszenia: 104055 - 2015; data zamieszczenia: 14.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 69429 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji, ul. Partyzantów 6/8, 10-521 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5225200, 5225760, faks 089 5225205.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu budynku Nr 1 KMP w Olsztynie przy ul. Pstrowskiego 3.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu pomieszczeń w budynku nr 1 wraz z jego rozbudową przy ul. Pstrowskiego 3 w Olsztynie. 2.Dokumentacja projektowa, stanowiąca załącznik do SIWZ, została opracowana dla całego zadania, tj. realizacji budynku pod klucz. 3.Przedmiotem niniejszego postępowanie jest wykonanie robót budowlanych określonych Dokumentacją Projektową, przedmiarem robót i Specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. W zakres zamówienia wchodzą m.in.: -roboty budowlane w zakresie: wykonania rozbudowy budynku, dostawy i montażu windy, dostawy i montażu stolarki okiennej i drzwiowej, malowania, wykonywania tynków, posadzek. -roboty instalacyjne w zakresie instalacji: centralnego ogrzewania, wodociągowo-kanalizacyjnej, elektrycznej, SAP, SSWiN, CCTV i sieci strukturalnych. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto wykonanie w ramach ceny wszelkich prac pomocniczych i towarzyszących niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, a w szczególności: 1)Wykonanie we własnym zakresie n/w opracowań, prac i badań oraz poniesienie kosztów z tym związanych: a)dokumentacji powykonawczej obiektu wraz z naniesionymi zmianami dokonanymi w trakcie budowy, potwierdzonymi przez projektanta, kierownika budowy i inspektora nadzoru b)wszystkich pomiarów, badań i sprawdzeń, które są niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, w tym obsługa geodezyjna. c)badań i ekspertyz niezbędnych do oceny prawidłowości wykonanej umowy wykonanych przez niezależne Instytucje, 2)Mobilizację, zagospodarowanie, utrzymanie i likwidację placu budowy oraz poniesienie kosztów z tym związanych, 3)Zamontowanie liczników zużycia wody, energii elektrycznej, licznika energii cieplnej i wody użytkowej oraz poniesienie kosztów z tym związanych wraz z zapłatą za energię, wodę, ogrzewanie i inne media zużyte w trakcie budowy oraz wykonywania prób i prób końcowych, 4)Uzyskanie niezbędnych opinii, uzgodnień i pozwoleń niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia wraz z poniesieniem kosztów z tym związanych, 5)Wywóz nadmiaru gruntu, dowóz ziemi lub gruntu z ich zakupem, jeżeli taka konieczność wystąpi, ewentualna wymiana gruntu lub ich zagęszczania, 6)Wykonanie ewentualnych przekładek w przypadku kolizji z istniejącym uzbrojeniem, 7)Utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci oraz poniesienie kosztów z tym związanych, 8)Odtworzenie stanu pierwotnego dróg, dojazdów i chodników oraz poniesienie kosztów z tym związanych, 9)Obsługa archeologiczna w przypadku wystąpienia sytuacji, dla której taka obsługa jest wymagana, 10) Uporządkowanie po zakończeniu robót terenu budowy, naprawa zniszczonych dróg dojazdowych do miejsca budowy po zakończeniu robót i przekazanie Zamawiającemu w terminie podpisania protokołu odbioru robot. Odpowiedzialność Wykonawcy za teren budowy i drogi dojazdowe do miejsca budowy rozpoczyna się z dniem przekazania placu budowy przez Zamawiającego i trwa do dnia podpisania protokołu odbioru robót, 11) Ubezpieczenie robót budowlano - montażowych objętych kontraktem, w tym prac przygotowawczych na terenie budowy wraz z materiałami i urządzeniami, które mają zostać wbudowane lub zamontowane oraz ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej za szkody rzeczowe i osobowe wyrządzone osobom trzecim w związku z prowadzeniem robót do wartości robot oraz poniesienie kosztów z tym związanych. 12) Dostarczenie i udostępnienie na okres budowy kontenera budowlanego - stróżówki. Kontener ten ma spełniać rolę dyżurki umożliwiającej kontrole osób wchodzących i wychodzących z i na teren jednostki. Należy przewidzieć przełożenie systemów otwierania/zamykania bramy oraz bramki z budynku nr 30 do kontenera budowlanego, na czas budowy. Jego umiejscowienie zostanie ustalone z Inwestorem w sąsiedztwie bramy wjazdowej. Kontener ma posiadać dwa okna (na dwóch różnych elewacjach) w tym jedno szerokie i nisko usytuowane okno podawcze. Szerokość kontenera nie może przekraczać 2,5 m, długość 3,0 m. Kontener ma być wyposażony w co najmniej instalację oświetleniową wewnętrzną z wyłącznikami oraz instalację gniazd wtykowych wraz z zabezpieczeniem przeciwporażeniowym wyłącznikiem różnicowym a także grzejnik elektryczny 2 kW - 1 szt. 5.Konieczność wprowadzenia nieistotnej zmiany projektu budowlanego (zgodnie z definicją zawartą w art.36a ust.5 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, wynikająca z zasad wiedzy technicznej, niezbędną dla realizacji zamówienia nie stanowi zmiany przedmiotu zamówienia. 6.Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przedmiot zamówienia z materiałów własnych. Wszystkie materiały muszą być nowe i muszą odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, zgodnie z art.10 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2013r. poz.1409 ze zm.).Użyte materiały i urządzenia muszą mieć aktualne świadectwa dopuszczenia do stosowania w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej tzn. posiadać aktualne aprobaty techniczne, certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności z aprobatą techniczną lub inne stosowne dokumenty określone prawem. 7.Użyte w dokumentacji projektowej i specyfikacjach, znaki towarowe, patenty lub określenie pochodzenia, należy rozumieć, jako wzorzec jakościowy. Określenie elementu przedmiotu zamówienia, poprzez wskazanie nazwy producenta, typu urządzenia, sprzętu lub materiałów, ma wyłącznie na celu doprecyzowanie elementów przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych, pod warunkiem, że zaproponowane rozwiązania równoważne będą posiadały parametry techniczne i użytkowe nie gorsze niż te, które są określone w dokumentacji projektowej. Każda zmiana rozwiązania materiałowego winna być zaakceptowana przez Zamawiającego. Ze względów użytkowych, technicznych lub finansowych, w trakcie realizacji umowy Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zakładanych rozwiązań materiałowych i technologicznych w uzgodnieniu z Projektantem i Wykonawcą. 8.Podczas realizacji robót (od dnia przejęcia placu budowy) Wykonawca będzie odpowiedzialny za ochronę wykonanych robót oraz mienia Zamawiającego przekazanego razem z terenem budowy oraz utrzymanie obiektu lub jego elementów w dobrym stanie przez cały czas, aż do momentu odbioru końcowego. Jeżeli Wykonawca w jakimkolwiek czasie zaniedba powyższego, to pod rygorem wstrzymania robót z winy Wykonawcy, na polecenie inspektora nadzoru inwestorskiego i nie później niż 48 godzin od wezwania, powinien rozpocząć prace mające na celu przywrócenie prawidłowego stanu. 9.Wykonawca będzie zobowiązany do przestrzegania obowiązujących przepisów BHP i ppoż. oraz zabezpieczenia terenu wykonywanych robót w okresie realizacji przedmiotowego zamówienia, aż do zakończenia i odbioru końcowego wykonanych robót. 10. Potwierdzeniem odbioru końcowego robót budowlanych będzie podpisanie przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego protokołu końcowego odbioru wykonanych robót..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.07.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Konsorcjum: Lider Konsorcjum: Inwest-Serwis Zakład Usług Inwestycyjnych Wojciech Grochowski Konsorcjant: Inwest-Serwis Sp.z.o.o., ul. Polna 19, 10-068 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6092820,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3268655,46
Oferta z najniższą ceną: 3268655,46 / Oferta z najwyższą ceną: 3692507,56
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Zakup fortepianu koncertowego dla Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. F. Chopina w Olsztynie
- Dostawy środków czystości i higieny
- Modernizacja budynku Starostwa Powiatowego w Olsztynie
- Dostawa systemu produkcji wideo z panelem sterowania (Vizrt TriCaster TC410 Plus i Vizrt TriCaster Flex) na potrzeby jednostki organizacyjnej Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- Usługa tłumaczeń języka migowego w formie stacjonarnej w ramach wsparcia dydaktycznego studentów Głuchych i Słabosłyszących Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie
- Sukcesywny zakup paliw ciekłych oraz paliwa gazowego w systemie bezgotówkowym na podst. kart flotowych do pojazdów i urządzeń jedn. organ. powiatu olsztyńskiego oraz powiatowych osób prawnych w 2026 r
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa Magazynu Obrony Cywilnej w gminie Strzelce"
- Rozbudowa systemu zaopatrzenia w wodę oraz odprowadzania ścieków na terenie Gminy Janowiec
- PRZEBUDOWA WRAZ Z ROZBUDOWĄ BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W RUDNIKU - etap I
- Nakładki bitumiczne na wybranych odcinkach dróg gminnych w Gminie Sokolniki
- PRZEBUDOWA WRAZ Z ROZBUDOWĄ BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W RUDNIKU - etap I
- Budowa sieci wodociągowej na terenie gminy Skępe
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





