eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GłuchołazySukcesywna dostawa artykułów żywnościowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-04-13

Głuchołazy: Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych
Numer ogłoszenia: 104034 - 2010; data zamieszczenia: 13.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Specjalistyczny MSWiA , ul. Karłowicza 40, 48-340 Głuchołazy, woj. opolskie, tel. 077 4080159, faks 077 4393861.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalmswia-glucholazy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla SP ZOZ Szpitala Specjalistycznego MSWiA w Głuchołazach w okresie: - do 30 września 2010 r. od dnia podpisania umowy - dla pakietu nr 1 do nr 8 - 1 roku od dnia podpisania umowy dla pakietu od nr 9 do nr 23. Przedmiot zamówienia podzielony został na 23 części ( pakiety ). Wykaz asortymentu wraz z jego szczegółowym opisem zawarty został w załącznikach od nr 1.1. do 1.23., które stanowią integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Dopuszcza się składanie ofert na poszczególne części ( pakiety ): Nr pakietu/Nr załącznika/Nazwa pakietu 1/1.1./Burak, cebula, por, seler, marchew, pietruszka/ 2/1.2./Szczypiorek, natka pietruszki, koperek, czosnek/ 3/1.3./Kapusty/ 4/1.4./Jabłka/ 5/1.5./Kapusta kwaszona, ogórki kwaszone/ 6/1.6./Ogórki, pomidory spod osłon/ 7/1.7./Rzodkiewka i sałata/ 8/1.8./Cytryny/ 9/1.9./Warzywa i owoce mrożone/ 10/1.10./ Mięso wieprzowe i wołowe/ 11/1.11./ Podroby i inne mięsa/ 12/1.12./ Wędliny i podroby/ 13/1.13./ Podroby/ 14/1.14./ Ryby mrożone i solone/ 15/1.15./ Konserwy rybne/ 16/1.16./ Ryba wędzona/ 17/1.17./ Mleko 2% / 18/1.18./ Ser topiony czysty bez dodatków smakowych, a 100g/ 19/1.19./ Ser żółty bez dodatków tłuszczów roślinnych/ 20/1.20./ Kefir a 0,4l/ 21/1.21./ Śmietana 18% 0,25l/ 22/1.22./ Margaryna o zawart. tłuszczu min. 60% opak. max 1 kg/ 23/1.23./ Mix masła o zawart. min 55% tłuszczu, opakowanie min.200g/.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.10.00-6, 03.22.23.21-9, 15.33.11.42-4, 15.33.11.30-7, 03.22.12.40-0, 03.22.12.70-9, 03.22.22.10-8, 15.33.11.70-9, 15.11.10.00-9, 15.11.30.00-3, 15.11.40.00-0, 15.22.00.00-6, 15.23.20.00-3, 15.23.40.00-7, 15.51.10.00-3, 15.54.22.00-1, 15.54.40.00-3, 15.55.10.00-5, 15.51.00.00-6, 15.43.11.00-9, 15.53.00.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 23.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu nie przewiduje się wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w punkcie 5 siwz metodą spełnia / nie spełnia. Wykonawca na żądanie zamawiającego i w zakresie przez niego wskazanym jest zobowiązany wskazać odpowiednio, nie później niż na dzień składania ofert, spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1, i brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust.1. Na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy spełniają warunki dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; b) posiadania wiedzy i doświadczenia; c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia ; d) sytuacji ekonomicznej i finansowej.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • jak wyżej

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • jak wyżej

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • jak wyżej

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • jak wyżej

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalmswia-glucholazy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Specjalistyczny MSWiA w Głuchołazach ul. Karłowicza 40,48 - 340 Głuchołazy - pokój nr 21 Zamówienia Publiczne.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.04.2010 godzina 11:45, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Specjalistyczny MSWiA w Głuchołazach ul. Karłowicza 40,48 - 340 Głuchołazy - SEKRETARIAT.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Kompletna oferta winna zawierać: a)Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do siwaz; b)Arkusze asortymentowo- cenowe- załączniki: z zakresu od nr 1.1. do nr 23.do siwz; c)Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia - Załącznik Nr 2 do siwz d)Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia- Załącznik Nr 3 do siwz e)Aktualny odpis z właściwego rejestru jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a osoby fizyczne - oświadczenie, iż w stosunku do wykonawcy nie otwarto likwidacji, nie ogłoszono jego upadłości, oraz nie zawarto układu zatwierdzonego prawomocnym postanowieniem sądu przewidującego zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego. f)Oświadczenie o akceptacji wzoru umowy- załącznik nr 4 do siwz; g)Pełnomocnictwa dla osób nie będących właścicielami firmy lub członkami zarządu oraz dla upoważnionych wspólników spółek cywilnych - w przypadku upoważnienia ich do podpisania oferty przetargowej ( o czym winno świadczyć pełnomocnictwo )..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 -Burak, cebula, por, seler, marchew, pietruszka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykaz asortymentu wraz z jego szczegółowym opisem zawarty został w załączniku od nr 1.1., który stanowi integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 -Szczypiorek, natka pietruszki, koperek, czosnek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykaz asortymentu wraz z jego szczegółowym opisem zawarty został w załączniku od nr 1.2., który stanowi integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 - Kapusty.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykaz asortymentu wraz z jego szczegółowym opisem zawarty został w załączniku od nr 1.3., który stanowi integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4 - Jabłka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykaz asortymentu wraz z jego szczegółowym opisem zawarty został w załączniku od nr 1.4., który stanowi integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.23.21-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5 - Kapusta kwaszona, ogórki kwaszone.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykaz asortymentu wraz z jego szczegółowym opisem zawarty został w załączniku od nr 1.5., który stanowi integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.11.42-4, 15.33.11.30-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6 - Ogórki, pomidory spod osłon.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykaz asortymentu wraz z jego szczegółowym opisem zawarty został w załączniku od nr 1.6., który stanowi integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.12.40-0, 03.22.12.70-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7 - Rzodkiewka i sałata.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykaz asortymentu wraz z jego szczegółowym opisem zawarty został w załączniku od nr 1.7., który stanowi integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8 - Cytryny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykaz asortymentu wraz z jego szczegółowym opisem zawarty został w załączniku od nr 1.8., który stanowi integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.22.10-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 9 - Warzywa i owoce mrożone.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykaz asortymentu wraz z jego szczegółowym opisem zawarty został w załączniku od nr 1.9., który stanowi integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.11.70-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Psakiet nr 10 - mięso wieprzowe i wołowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykaz asortymentu wraz z jego szczegółowym opisem zawarty został w załączniku od nr 1.10., który stanowi integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.11.70-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet nr 11 - Podroby i inne mięsa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykaz asortymentu wraz z jego szczegółowym opisem zawarty został w załączniku od nr 1.11., który stanowi integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.40.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet nr 12 - Wędliny i podroby.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykaz asortymentu wraz z jego szczegółowym opisem zawarty został w załączniku od nr 1.12., który stanowi integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.40.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet nr 13 - Podroby.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykaz asortymentu wraz z jego szczegółowym opisem zawarty został w załączniku od nr 1.13., który stanowi integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.40.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet nr 14 - Ryby mrożone i solone.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykaz asortymentu wraz z jego szczegółowym opisem zawarty został w załączniku od nr 1.14., który stanowi integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.22.00.00-6, 15.23.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet nr 15 - Konserwy rybne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykaz asortymentu wraz z jego szczegółowym opisem zawarty został w załączniku od nr 1.15., który stanowi integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.20.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet nr 16 - Ryba wędzona.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykaz asortymentu wraz z jego szczegółowym opisem zawarty został w załączniku od nr 1.16., który stanowi integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.23.40.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pakiet nr 17 - Mleko 2%.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykaz asortymentu wraz z jego szczegółowym opisem zawarty został w załączniku od nr 1.17., który stanowi integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.51.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Pakiet nr 18 - Ser topiony czysty bez dodatków smakowych, a 100g.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykaz asortymentu wraz z jego szczegółowym opisem zawarty został w załączniku od nr 1.18., który stanowi integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.54.22.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Pakiet nr 19 -Ser żółty bez dodatków tłuszczów roślinnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykaz asortymentu wraz z jego szczegółowym opisem zawarty został w załączniku od nr 1.19., który stanowi integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.54.40.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Pakiet nr 20 - Kefir a 0,4l.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykaz asortymentu wraz z jego szczegółowym opisem zawarty został w załączniku nr 1.20, który stanowi integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.55.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Pakiet nr 21 -Śmietana 18% 0,25l.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykaz asortymentu wraz z jego szczegółowym opisem zawarty został w załączniku nr 1.21, który stanowi integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.51.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Pakiet nr 22 -Margaryna o zawart. tłuszczu min. 60% opak. max 1 kg.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykaz asortymentu wraz z jego szczegółowym opisem zawarty został w załączniku nr 1.22, który stanowi integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.43.11.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Pakiet nr 23 - Mix masła o zawart. min 55% tłuszczu, opakowanie min.200g.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykaz asortymentu wraz z jego szczegółowym opisem zawarty został w załączniku nr 1.23, który stanowi integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.53.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.