Ogłoszenie z dnia 2007-06-21
Gliwice: MODERNIZACJA INFRASTRUKTURY SPORTOWEJ PRZY ZESPOLE SZKÓŁ ZAWODOWYCH NR 2 W KNUROWIE
Numer ogłoszenia: 104025 - 2007; data zamieszczenia: 21.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe, ul. Zygmunta Starego 17, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 3326622, fax 032 2310822.
- Adres strony internetowej zamawiającego: powiatgliwicki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: MODERNIZACJA INFRASTRUKTURY SPORTOWEJ PRZY ZESPOLE SZKÓŁ ZAWODOWYCH NR 2 W KNUROWIE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane dotyczące modernizacji infrastruktury sportowej przy Zespole Szkół Zawodowych Nr 2 w Knurowie, przy ul. Szpitalnej 29, polegające na modernizacji istniejącego boiska sportowego i urządzeń lekkoatletycznych, projekt obejmuje: - boisko wielofunkcyjne o wymiarach 40x20m (43x24,5m brutto) - nawierzchnia akrylowa, - bieżnia do skoku w dal o wymiarach bieżni 31x1,35m (zrealizowana w przestrzeni boiska) - nawierzchnia akrylowa oraz zeskocznia (piaskownica) 7x2,75m, - bieżnia do sprintu o wymiarach 60x3,71m (75x3,71m brutto) - nawierzchnia akrylowa.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.42.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.42.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem Oryginalny kod CPV: 45.21.22.21 - Roboty budowlane w zakresie budowy boisk sportowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.23.32.92 - Instalowanie urządzeń ochronnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.92 - Instalowanie urządzeń ochronnych Oryginalny kod CPV: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Oryginalny kod CPV: 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 4.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Wysokość wadium wynosi 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych, 00/100). Wadium należy wnieść najpóźniej przed upływem terminu do składania ofert. Do oferty należy dołączyć dowód polecenia przelewu lub wniesienia innej formy wadium. Wykonawca, który nie wniesie wadium przed upływem terminu składania ofert zostanie przez zamawiającego wykluczony z postępowania. Uwaga: Wniesienie wadium w formie pieniężnej jest skuteczne z chwilą uznania wpływu środków na rachunek zamawiającego, tym samym w chwili upływu terminu składania ofert zamawiający musi być w posiadaniu środków pieniężnych. Wadium musi obejmować co najmniej okres związania ofertą. Wadium można wnieść w następujących formach: W pieniądzu, przelewem na rachunek zamawiającego: Getin Bank S.A. O/Gliwice 57 15601081 0000 9040 0005 2121, z dopiskiem: Modernizacja infrastruktury sportowej przy Zespole Szkół Zawodowych Nr 2 w Knurowie. Jeżeli wadium zostaje wniesione w innej formie niż pieniądz, należy je złożyć w depozycie, w kasie zamawiającego w budynku Starostwa Powiatowego przy ul. Zygmunta Starego 17 od poniedziałku do piątku w godzinach od 730-1530. Pozostałe, dopuszczalne formy wadium: a) poręczenia bankowe lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; b)gwarancje bankowe; c)gwarancje ubezpieczeniowe; d)poręczenia udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. (Dz. U. Nr 109 poz. 1158, z późn. zm.). Zamawiający dokona zwrotu lub zatrzymania wadium w przypadkach i na zasadach określonych w art. 46 ustawy pzp..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp. Uwaga: w przypadku podmiotów działających wspólnie warunek dotyczący niepodlegania wykluczeniu, o którym mowa powyżej muszą spełniać wszystkie podmioty działające wspólnie. 2. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 1) Potencjał kadrowy, Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel, tzn.: a)kierownika budowy z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, b)kierownika robót z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi o specjalności sanitarnej oraz aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, c)kierownika robót z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi o specjalności elektrycznej oraz aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, 2) Doświadczenie zawodowe, Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem polegającym na należytym wykonaniu w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) przynajmniej jednej roboty budowlanej: a)odpowiadającej swoim rodzajem zakresowi prac, który stanowi przedmiot zamówienia, tzn. roboty polegającej na budowie lub modernizacji, obejmującej (łącznie) roboty: ogólnobudowlane, ziemne, instalacyjne, drogowe oraz ułożenie nawierzchni akrylowej. b)o wartości brutto (za jedną robotę) co najmniej 300.000,00 zł. Uwaga: w przypadku podmiotów działających wspólnie przynajmniej jeden z wykonawców musi mieć do dyspozycji kierownika budowy, o którym mowa w pkt 7.1.2.1), ppkt a siwz, przynajmniej jeden z wykonawców kierownika robót, o którym mowa w pkt 7.1.2.1), ppkt b siwz, przynajmniej jeden z wykonawców kierownika robót, o którym mowa w pkt 7.1.2.1), ppkt c siwz, oraz przynajmniej jeden z wykonawców musi się wykazać doświadczeniem zawodowym, o którym mowa w pkt 7.1.2.2) siwz. 3. Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. a) Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, z sumą ubezpieczenia na kwotę nie mniejszą niż 500.000,00 zł. b)Wykonawca musi posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 600.000,00 zł. Uwaga: w przypadku podmiotów działających wspólnie potencjał ekonomiczny i finansowy podlega sumowaniu. Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie na podstawie złożonych oświadczeń oraz treści wymaganych dokumentów na podstawie kryterium spełnia lub nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)aktualny odpis w właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w przypadku spółki cywilnej, aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub aktualny odpis z właściwego rejestru dla każdego ze wspólników, składają wszyscy wspólnicy. b)aktualne zaświadczenie właściwego naszelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. e)posiadane przez kierownika budowy uprawnienia budowlane o specjalności konstrukcyjno-budowlanej wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego (formularz - oryginał, załączniki - oryginały lub kopie), f)posiadane przez kierownika robót uprawnienia budowlane o specjalności sanitarnej wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego (formularz - oryginał, załączniki - oryginały lub kopie), g)posiadane przez kierownika robót uprawnienia budowlane o specjalności elektrycznej wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego (formularz - oryginał, załączniki - oryginały lub kopie), h) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem zakresowi prac, który stanowi przedmiot zamówienia, tzn. robót polegających na budowie lub modernizacji obejmujących (łącznie) roboty: ogólnobudowlane, ziemne, instalacyjne, drogowe oraz ułożenie nawierzchni akrylowej, o wartości brutto (za jedna robotę) co najmniej 300.000,00 zł., z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów (np. listów referencyjnych, protokołów odbioru), potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, (formularz - oryginał, załączniki - oryginały lub kopie) i) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, j) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. k) oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego wymienionych w art. 22 ustawy pzp oraz niepodleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatgliwicki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 1. Osobiście: Starostwo Powiatowe w Gliwicach, 44-100 Gliwice, ul. Zygmunta Starego 17, pok. 350, 2. Za zaliczeniem pocztowym Cena 55 zł.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.07.2007 godzina 12:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego - Starostwo Powiatowe w Gliwicach, 44-100 Gliwice, ul. Zygmunta Starego 17, Biuro Obsługi Interesantów.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wymagany termin realizacji zamówienia - 4 miesiące od dnia zawarcia umowy, jednak nie później, niż do dnia 15.12.2007 r. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 12.07.2007 r. o godz. 12:15 w sali nr 118 Starostwa Powiatowego w Gliwicach.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Całodobowa, jednoosobowa ochrona fizyczna osób, obiektu, mienia i terenu Domu Pomocy Społecznej "Nasz Dom" w Gliwicach w okresie od 02.02.2026 r. do 02.02.2027 r.
- Boisko sportowe przy ul. Parkowej - budowa zaplecza - roboty budowlane (2)
- Dostawy obuwia dla pracowników Zamawiającego
- Mycie wiat i peronów autobusowych
- Zakup witryny chłodniczej oraz chłodziarek farmaceutycznych dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Dostawa systemu audiowizualnego - urządzenia do wideokonferencji. Znak sprawy: DZPZ.282.118.2025.MK
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną w Nowym Mieście.
- Realizacja robót budowlanych w systemie zaprojektuj i wybuduj dla zadania Ścieżka parkowa z utwardzeniem terenu na terenie Wojewódzkiego Szpitala Zdrowia Psychicznego im. dr Józefa Bednarza w Świeciu
- Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Sosnowa-Dębowa
- "Rozbudowa Domu Zdrojowego w Busku-Zdroju"
- Przebudowa części "A" ZSP w Czarnocinie - rewitalizacja wspólnej przestrzeni w Czarnocinie dla międzypokoleniowej integracji i promowania aktywności społecznych
- Budowa kompleksu sportowego w ramach przebudowy istniejącego boiska wraz z zagospodarowaniem terenu rekreacyjnego w Brodnicy Górnej - Etap 1.
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





