To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-05-16
Gorzów Wielkopolski: Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek i maszyn do pisania.
Numer ogłoszenia: 103999 - 2008; data zamieszczenia: 16.05.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 65057 - 2008.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji, ul. Kwiatowa, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7211420, fax 095 7211455.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: policja.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek i maszyn do pisania..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia: Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek i maszyn do pisania. 2.Kod CPV:30100000-0 maszyny biurowe, sprzęt i części zamienne, z wyjątkiem komputerów 30160000-8 części i akcesoria do maszyn do pisania i maszyn liczących Szczegółowy opis wymagań dotyczących przedmiotu zamówienia zawiera pkt. III SIWZ. Szczegółowy wykaz zamawianego asortymentu i szacunkowych ilości zawiera zał. Nr 1 do SIWZ - Formularz Ofertowy. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił minimum 12 miesięcznej gwarancji jakościowej na dostarczane Zamawiającemu produkty, jednak nie krótszej niż wynosi gwarancja udzielana przez producenta sprzętu. Realizacja dostaw przebiegać będzie partiami stosownie do potrzeb Zamawiającego. Wielkość każdej partii zależeć będzie od jednostronnych dyspozycji Zamawiającego zgłaszanych telefonicznie, pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną. Zamawiający wymaga od Wykonawcy dostarczania cząstkowych zamówień jego własnym transportem na koszt i ryzyko Wykonawcy w ciągu 2 dni od daty złożenia zamówienia do siedziby Zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Gorzowie Wlkp., ul. Kwiatowa 10 Wymienione ilości asortymentu objętego przetargiem mają charakter szacunkowy. Ilość towaru określona w umowie z ważnych przyczyn niezależnych od Zamawiającego może na jego zlecenie ulec zmianie w trakcie realizacji na podstawie art. 144 ust. 1 Ustawy p.z.p. Miejsce dostaw: Komenda Wojewódzka Policji w Gorzowie Wlkp., ul. Kwiatowa 10 Termin wykonania zamówienia: od 22.04.2008r. do 22.04.2010r.(24 miesiące)
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00-0, 30.16.00.00-8.
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 73768,85 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.05.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PRAXIS ŁÓDŹ PILECKA I PETLAK" SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"PRAXIS ŁÓDŹ PILECKA I PETLAK" SPÓŁKA JAWNA
- PRAXIS ŁÓDŹ PILECKA I PETLAK S.J., UL. WÓLCZAŃSKA 66,, 90-516 ŁÓDŹ, kraj/woj. łódzkie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 73768.85
- Oferta z najniższą ceną: 73768.85 / oferta z najwyższą ceną: 83083.21
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Dostawa odczynników do badania ogólnego moczu z osadem oraz dzierżawa analizatorów
- Sukcesywna dostawa pieczywa.
- "Zakup i sukcesywna dostawa soli drogowej do zimowego utrzymania dróg."
- Dostawy różnych produktów spożywczych dla jednostek penitencjarnych podległych Okręgowemu Inspektoratowi Służby Więziennej w Koszalinie
- Dostawa artykułów i przetworów spożywczych
- Remont zagospodarowania terenu Prokuratury Rejonowej w Międzyrzeczu przy ul. Wojska Polskiego 13a
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA TUSZY, TONERÓW DO DRUKAREK ATRAMENTOWYCH, LASEROWYCH, FAKSÓW I URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH
- Przetarg krajowy na dostawę sprzętu jednorazowego medycyny ogólnej, materiałów do sterylizacji i artykułów biurowych.
- Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do sprzętu biurowego.
więcej: Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.