Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-06-21
Gliwice: Wycinka drzew i redukcja koron drzew metodą alpinistyczną na cmentarzach komunalnych w Gliwicach.
Numer ogłoszenia: 103998 - 2007; data zamieszczenia: 21.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Usług Komunalnych, ul. Fredry 6, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2310031, 3350444, fax 032 2310032.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.mzuk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wycinka drzew i redukcja koron drzew metodą alpinistyczną na cmentarzach komunalnych w Gliwicach..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: Wycinkę drzew oraz cięcia redukcyjne w koronie drzew (wycinka suchych, połamanych i chorych ga-łęzi) do wykonania z lin i drabin (metodą alpinistyczną) wraz z pozyskiem i wywozem drewna do bazy MZUK przy ul. Kozłowskiej 3 oraz łupaniem drewna, zrębkowaniem gałęzi i wywozem zrębków do bazy MZUK przy ul. Wschodniej (Schronisko dla zwierząt) na Cmentarzach Komunalnych w Gliwi-cach: 1. Cmentarz Centralny, ul. Kozielska 120 - wycinka 61 szt., 2. Cmentarz Lipowy, ul. Poniatowskiego - wycinka 56 szt., 3. Cmentarz Ligota, ul. św. Jacka - wycinka 28 szt. drzew i redukcja korony drzewa 1 szt., 4. Cmentarz Wójtowa Wieś, ul. Dolnej Wsi 29 - wycinka 8 szt. drzew i redukcja koron 4 szt. Szczegółowy zakres prac zawarty jest w załącznikach do specyfikacji istotnych warunków zamówie-nia: - przedmiary robót - załączniki 1, 2, 3 i 4, - wykaz drzew z lokalizacja i opisem - zał.1A, 2A, 3A i 4A, - mapy cmentarzy z lokalizacją miejsc wykonywania prac - zał. 1B, 2B, 3B i 4 B. W czasie realizacji robót Wykonawca zobowiązany jest do: - wykonywania prac z zachowaniem szczególnej ostrożności, aby nie zniszczyć nagrobków, ale-jek, ogrodzenia, itp., - stosowania zabezpieczenia terenu poprzez oznakowanie i wygrodzenie części cmentarza, przy której wykonywane będą prace, - wykonywania prac tylko w dni robocze (pn. - pt.) w godz. 700 - 1700. Na czas trwania ceremonii pogrzebowych należy wstrzymać wykonywanie prac, - uporządkowania każdego dnia miejsca pracy - poprzez wywóz drewna, wyzrębkowanie gałęzi, wywóz zrębków, oczyszczenie terenu z wszelkich odpadów. Wywóz drewna, zrębków i innych odpadów dokonywać należy pojazdami o max nośności do 5 ton.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew Kod CPV wg słownika 2008: 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1) spełniają wymagania stawiane w Art. 22 ust. 1, oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówie-niem, 3) zrealizowali minimum 3 roboty w okresie 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzie-lenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. Za roboty porównywalne rodzajem i wartością zamówienia uznaje się roboty w drzewostanie o wartości nie mniejszej niż 30.000 zł. każda z nich. 4) zatrudniają odpowiednio wykwalifikowany personel w celu obsadzenia podanych niżej stano-wisk posiadający kwalifikacje i uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia. - personel wykonawczy - zatrudnienie min. 6 osób (oprócz personelu kierowniczego), 5) dysponują odpowiednim sprzętem do wykonania niniejszego zamówienia: - min 3 szt. pił spalinowych, - maszyna do zrębkowania gałęzi, - środek transportu o max nośności do 5 ton. 6) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonywaniem niniejszego zamówienia, 7) sporządzą kosztorys ofertowy, 8) zaakceptują warunki umowy dołączonej do niniejszej dokumentacji,
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji dzia-łalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddzia-łu Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego po-twierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidzia-ne prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) Wykaz wykonanych prac w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom w drzewostanie stanowiącym przed-miot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 4) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z infor-macjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 5) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 6) Kosztorys ofertowy. 7) Zaparafowany przez Wykonawcę projekt umowy. 8) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania stawiane w Art. 22 ust. 1, oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień pu-blicznych. 2. 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. IX pkt. 1), 2) - składa dokument lub do-kumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2. 2. Dokumentu, o których mowa w pkt. 2.1. lit. a) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 mie-sięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, Dokument, o którym mowa w pkt.2.1. lit. b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2.3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2.1. zastępuje się je doku-mentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądo-wym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowied-nio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce za-mieszkania
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzuk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego Dział Zamówień Publicznych.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.07.2007 godzina 10:30, miejsce: siedziba zamawiającego - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Cmentarz Centralny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cmentarz Centralny, ul. Kozielska 120 - wycinka 61 szt. drzew..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.14.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Cmentarz Lipowy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cmentarz Lipowy, ul. Poniatowskiego - wycinka 56 szt.drzew.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.14.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Cmentarz Ligota.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cmentarz Ligota, ul. św. Jacka - wycinka 28 szt. drzew i redukcja korony drzewa 1 szt.,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.14.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Cmentarz Wójtowa Wieś..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cmentarz Wójtowa Wieś, ul. Dolnej Wsi 29 - wycinka 8 szt. drzew i redukcja koron 4 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.14.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Usługa praktycznego szkolenia lotniczego na samolotach jednosilnikowych, tłokowych klasy SEP(L) na uprawnienie do wykonywania lotów według wskazań przyrządów IR(A) (...) . DZPZ.283.72.2025.DM
- Dostawa sprzętu komputerowego: tablety
- Usługa praktycznego szkolenia lotniczego na samolotach jednosilnikowych, tłokowych klasy SEP(L) w ramach szkolenia praktycznego do licencji pilota liniowego ATPL(A) (...). DZPZ.283.71.2025.DM
- 45-P-25 Dostawa aparatury medycznej - powtórka
- Zakup i dostawa szaf stalowych na akta dla 4 WOG Gliwice - w podziale na 4 części
- "Modernizacja obiektu - utworzenie Strefy wypoczynku i relaksu przy Szkole Podstawowej nr 41."
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi gminnej DG103412 Nowy Świat - Kwiatkowice Las
- "Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Czernichowie",
- Frezowanie oraz karczowanie pni na terenie działania RDW w Stargardzie
- Przebudowa placu zabaw przynależącego do żłobka w gminie miasto Oświęcim w miejscowości Oświęcim, adres ul. Bronisława Czecha 8, wpisanego do rejestru żłobków i klubów dziecięcych w dniu 31.08.2020 r.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie - powtórzenie
- Naprawa uszkodzonych ubezpieczeń brzegowych na terenie Gminy Mysłakowice
więcej: Usługi wycinania drzew »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.