eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Targ › Pełnienie czynności inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Przebudowa Płyty Rynku w Nowym Targu realizowaną w ramach projektu Rewitalizacji Centrum Nowego Targu - projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego 2007-2013

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-05-06

Nowy Targ: Pełnienie czynności inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Przebudowa Płyty Rynku w Nowym Targu realizowaną w ramach projektu Rewitalizacji Centrum Nowego Targu - projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego 2007-2013
Numer ogłoszenia: 103938 - 2011; data zamieszczenia: 06.05.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 99623 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Nowy Targ, ul. Krzywa 1, 34-400 Nowy Targ, woj. małopolskie, tel. 018 2611244, faks 018 2662312.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie czynności inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Przebudowa Płyty Rynku w Nowym Targu realizowaną w ramach projektu Rewitalizacji Centrum Nowego Targu - projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego 2007-2013.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest pełnienie czynności inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Przebudowa Płyty Rynku w Nowym Targu realizowaną w ramach projektu Rewitalizacji Centrum Nowego Targu - projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego 2007-2013. 2. Inspektor nadzoru zabezpieczy nadzór nad robotami budowlanymi we wszystkich specjalnościach występujących w zadaniu. Jednocześnie zobowiązuje się inspektora do dostarczenia do siedziby zamawiającego dokumentów potwierdzających, że dana osoba posiada uprawnienia do nadzorowania robót oraz potwierdzenia wpisu na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Inspektor za efekt podwykonawstwa lub jego zaniechanie odpowiada jak za własne. 3. Do obowiązków inspektora nadzoru należy pełny zakres czynności określonych w art. 25, art. 26 i art. 27 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane wraz z kontrolowaniem rozliczeń budowy (tekst jednolity z 2010r. Dz. U. Nr 243 poz 1623 z późn. zm.). 4. W ramach obowiązków inspektor nadzoru inwestorskiego zobowiązany jest do sprawdzania dokumentacji projektowej przedkładanej przez wykonawcę robót budowlano-montażowych realizującego zadanie w trybie zaprojektuj i wybuduj nadzorowanej inwestycji oraz do złożenia uwag na piśmie w terminie do 7 dni od przekazania dokumentacji. 5. Ponadto inspektor nadzoru zobowiązany jest do: 1/ wykonywania czynności nadzoru zgodnie z : a) Prawem budowlanym (tekst jednolity Dz. U. z 2010r. nr 243 poz. 1623 z późn. zm.), b) Prawem zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010r. Nr 113 poz. 759 i Nr 161 poz. 1078 z późn. zm.), c) umową, sztuką budowlaną i innymi obowiązującymi przepisami prawa. 2/ pobytu na budowie w odstępach czasu zapewniających właściwą i skuteczną kontrolę nadzorowanych robót, jednak nie rzadziej niż dwa razy w tygodniu, każdy pobyt na budowie w czasie prowadzonych robót ma być potwierdzony wpisem ustaleń do dziennika budowy. Dodatkowo inspektor nadzoru inwestorskiego zobowiązany jest do przybycia na budowę na wezwanie zamawiającego w razie zaistniałej potrzeby w terminie 4 godz. od telefonicznego powiadomienia (godziny rozliczane będą w ramach standardowego czasu pracy 700-1500). Zamawiający naliczy kary umowne w przypadku przekroczenia terminu godzin stawienia się na wezwanie telefoniczne, 3/ codziennego telefonicznego kontaktu z zamawiającym w razie konieczności w bieżących sprawach inwestycji, 4/ opiniowania proponowanych rozwiązań zamiennych, 5/ wykonywania powierzonych czynności sumiennie i fachowo, czuwania w imieniu zamawiającego nad prawidłową realizacją umów zawartych z wykonawcami oraz chronienia interesów zamawiającego we wszystkich przejawach nadzoru, 6/ przestrzegania bieżących instrukcji i wskazówek zamawiającego oraz informowania zamawiającego o wszystkich istotnych sprawach, a zwłaszcza o dostrzeżonych uchybieniach w realizacji robót budowlanych i terminach ich wykonania, 7/ sprawdzania i potwierdzania prawidłowości dokumentów rozliczeniowych oraz dokumentacji powykonawczych. 8/ kontrolowania, przestrzegania przez wykonawcę robót zasad bezpieczeństwa pracy i utrzymania porządku na terenie budowy, wstrzymanie robót w przypadku prowadzenia ich niezgodnie z umową o wykonawstwo, bezwzględnie obowiązującymi przepisami w tym BHP oraz sztuką budowlaną, 9/ udzielania wykonawcy robót wszelkich dostępnych informacji i wyjaśnień dotyczących inwestycji, 10/ wnioskowania o usunięcie z terenu budowy każdej osoby zatrudnionej przez wykonawcę robót, która zachowuje się niewłaściwie lub jest niekompetentna lub niedbała w swojej pracy, 11/ organizacji oraz przewodniczenia naradom technicznym dotyczącym między innymi postępu robót, w których biorą udział przedstawiciele wszystkich zaangażowanych w realizację robót stron, sporządzanie na bieżąco protokołu z narad i przekazywanie go zamawiającemu oraz pozostałym uczestnikom narad, 12/ monitorowania postępu robót przez sprawdzanie ich rzeczywistego zaawansowania, informowania zamawiającego o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność wykonywanych przez wykonawcę robót. Powiadamiania zamawiającego o wszelkich rozbieżnościach między dokumentacją a stanem faktycznym na terenie budowy, 13/ dopuszczania materiałów, prefabrykatów i wszystkich elementów oraz urządzeń przewidzianych do wbudowania i/lub wykorzystania przy realizacji robót (poprzez wpis w dzienniku budowy) zgodnie z projektem lub równoważnych (po jednoczesnym zaakceptowaniu materiałów równoważnych przez projektantów i zamawiającego), 14/ zatwierdzania receptur i technologii proponowanych przez wykonawcę robót, 15/ zgłaszania projektantowi zastrzeżeń (na etapie realizacji inwestycji) wykonawcy robót budowlanych lub zamawiającego do projektu budowlanego i dokonywanie z projektantem stosownych uzgodnień lub wyjaśnień przy równoczesnym informowaniu zamawiającego i jego udziale w podejmowanych ustaleniach, 16/ wnioskowania o wprowadzenie niezbędnych zmian w dokumentacji technicznej i uzyskanie zgody projektanta i zamawiającego na te zmiany z zachowaniem zasady nie wykraczania poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ, 17/ informowania zamawiającego i uzyskanie jego akceptacji w przypadku konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych dokumentacją projektową, w sytuacji gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu inwestycji, 18/ żądania od wykonawcy robót wykonania dodatkowych badań materiałów lub robót budzących wątpliwość co do ich jakości na koszt wykonawcy robót, 19/ określenia zakresu wykonania kontrolnych badań laboratoryjnych i pomiarów oraz niezbędnych ekspertyz i pomiarów w razie konieczności przez niezależnego inspektora, 20/ zatwierdzania w uzgodnieniu z zamawiającym rysunków wykonawczych sporządzanych przez wykonawcę robót, 21/ weryfikowania w uzgodnieniu z zamawiającym rysunków powykonawczych sporządzanych przez wykonawcę robót, 22/ sprawdzania wykonanych robót i powiadomienia wykonawcy robót o wykrytych wadach oraz określenia zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych, 23/ poświadczania usunięcia przez wykonawcę robót stwierdzonych wad, 24/ wydawania poleceń przyspieszania i opóźniania tempa robót, 25/ przygotowania do odbiorów częściowych i odbioru końcowego robót, sprawdzanie ilości i wartości wykonanych robót w oparciu o harmonogram, sprawdzanie kompletności i prawidłowości przedłożonych przez wykonawcę robót dokumentów, wymaganych do odbioru, w tym operatu kolaudacyjnego oraz uczestnictwo w odbiorach robót, uczestnictwo w kontrolach robót przeprowadzanych przez organy nadzoru budowlanego, 26/ poświadczenia terminu zakończenia robót, 27/ dostarczenia zamawiającemu zweryfikowanego operatu kolaudacyjnego, 28/ rozliczania umowy o roboty budowlane, także w przypadku jej rozwiązania, 29/ wystawiania wszelkich niezbędnych dokumentów wymaganych przez zamawiającego, 30/ udziału w rozwiązywaniu skarg i roszczeń osób trzecich wywołanych realizacją kontraktu, 31/ udzielania w terminie do 3 dni odpowiedzi na pisemne pytania wykonawcy robót, 32/ wyrażania zgody na wykonywanie robót w nocy i dni wolne od pracy, 33/ zaopiniowanie propozycji wykonawcy robót co do zmiany kierownika budowy na inną osobę niż wskazana w ofercie wykonawcy, 34/ ochrony interesów zamawiającego w przypadku roszczeń wykonawcy robót, 35/ wspierania zamawiającego w negocjacjach dotyczących nierozstrzygniętych roszczeń i sporów, 36/ określenia zakresu usunięcia wad stronie trzeciej w przypadku gdy wykonawca robót nie usunie ich w wyznaczonym terminie, 37/ wnioskowania do zamawiającego o przywołanie nadzoru autorskiego, 38/ uczestniczenia w naradach technicznych organizowanych przez inwestora w trakcie realizacji inwestycji. 39/ zapewnienia we własnym zakresie i na własny koszt transportu dla celu realizacji czynności wynikających z umowy. 40/ uczestnictwa w przeglądach gwarancyjnych i odbiorze ostatecznym pogwarancyjnym oraz nadzorowanie usuwania stwierdzonych protokolarnie wad i usterek. 6. Inspektor nadzoru inwestorskiego nie jest uprawniony do podejmowania samodzielnie decyzji niosących skutki finansowe dla zamawiającego. 7. Obowiązującą formą wynagrodzenia jest wynagrodzenie ryczałtowe. 8. Rozliczenie pomiędzy stronami za wykonane roboty będzie następować sukcesywnie po złożeniu w siedzibie zamawiającego faktur wystawionych przez inspektora nadzoru inwestorskiego na podstawie protokołów częściowych odbioru czynności nadzoru inwestorskiego w wysokości proporcjonalnej do wartości zrealizowanych robót. Maksymalna wysokość wszystkich wystawionych faktur częściowych nie może przekroczyć 80% wartości wynagrodzenia ryczałtowego. Pozostała część kwoty zostanie wypłacona po ostatecznym, protokolarnym odbiorze robót i rozliczeniu robót na podstawie protokołu końcowego odbioru czynności nadzoru inwestorskiego. 9. W przypadku zatrudnienia podwykonawców obowiązek zapłaty tym podwykonawcom spoczywa na inspektorze nadzoru inwestorskiego. Ostateczna zapłata wynagrodzenia dla inspektora nadzoru inwestorskiego głównego zostanie uregulowana dopiero wtedy, gdy wywiąże się on ze wszystkich swoich zobowiązań finansowych względem podwykonawców. Faktura inspektora nadzoru inwestorskiego obejmująca prace, których wykonanie zostało powierzone podwykonawcom zostanie uregulowana przez zamawiającego po dostarczeniu przez inspektora nadzoru inwestorskiego oświadczenia podwykonawcy o otrzymaniu wszystkich należności z tytułu wykonywanych robót. 10. Nie dostarczenie w/w oświadczenia uprawnia zamawiającego do wstrzymania płatności inspektorowi nadzoru inwestorskiego do czasu otrzymania przedmiotowego oświadczenia. 11. Zamawiający nie przewiduje możliwości ponoszenia dodatkowych kosztów związanych z realizacją zamówienia z powodu nieprecyzyjnej wyceny zamówienia przez inspektora nadzoru inwestorskiego. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia ryczałtowego. 12. Inspektorowi nadzoru inwestorskiego nie wolno wykorzystywać we własnym interesie rzeczy i praw zamawiającego. 13. Inspektorowi nadzoru inwestorskiego nie wolno wydawać wykonawcy poleceń wykonywania jakichkolwiek robót dodatkowych nie objętych umową o roboty budowlane, bez pisemnej zgody zamawiającego inspektor nadzoru inwestorskiego nie jest upoważniony do wprowadzania zmian w zakresie realizacji nadzorowanej inwestycji. 14. Zamawiający zobowiązuje się współdziałać z inspektorem nadzoru inwestorskiego celem umożliwienia mu należytego wywiązania się z powierzonych czynności, a w szczególności udzielać mu informacji i wyjaśnień oraz udostępniać potrzebne dokumenty. 15. Z uwagi na ustanowienie inspektorów nadzoru inwestorskiego w zakresie różnych specjalności, wykonawca w porozumieniu z zamawiającym wyznacza koordynatora ich czynności na budowie. 16. Inspektor nadzoru inwestorskiego ponosi odpowiedzialność wobec zamawiającego za niewykonanie lub nienależyte wykonanie usługi nadzoru inwestorskiego, w szczególności za błędy i naruszenia zasad praktyki zawodowej. 17. Inspektor nadzoru inwestorskiego ponosi pełną odpowiedzialność za skutki prawne i finansowe spowodowane istotnymi zmianami wprowadzonymi przez siebie w trakcie realizacji inwestycji, jeżeli nie zostały one wcześniej zaakceptowane przez zamawiającego. 18. Inspektor nadzoru inwestorskiego zabezpieczy również fachowy nadzór nad pracami związanymi z renowacją zieleni . 19. W dniu podpisania umowy Zamawiający przekaże Inspektorowi Nadzoru Program Funkcjonalno-Użytkowy i inne materiały dotyczące realizacji zadania, na podstawie protokołu przekazania potwierdzonego przez obie strony,.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projektu Rewitalizacji Centrum Nowego Targu - projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego 2007-2013..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Pełnienie czynności inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Przebudowa Płyty Rynku w Nowym Targu realizowaną w ramach projektu Rewitalizacji Centrum Nowego Targu - projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego 2007-2013

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Justyna Polaczek GEO - ART. GEODEZJA I BUDWNICTWO, ul. Mościckiego 21, 34-470 Czarny Dunajec,, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 86789,74 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 44280,00

  • Oferta z najniższą ceną: 44280,00 / Oferta z najwyższą ceną: 44280,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.